Skrevet av Emne: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV  (Lest 9252 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

peacock

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #120 på: August 26, 2023, 16:55:04 »
Er det mulig!?
Jada, dette er Leeds. Det er sånn vi gjør ting før pause.

Sydhagen

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #121 på: August 26, 2023, 16:55:11 »
Drameh må ut!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Forever Whites

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #122 på: August 26, 2023, 16:55:16 »
Drameh har vært tragisk siden han kom inn.
Medlem 94237

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #123 på: August 26, 2023, 16:55:40 »
Drameh sliter enormt med posisjonering og Struijk er ikke god nok i sikringsjobben.

Må ha en back

Tror nok planen er å stå høyt. Så det med Byram også. Tror Drameh fikser dette greit med litt justering. Tenker Farke har sett det samme. Mange gode involveringer utenom det. Drameh er bedre offensivt enn defensivt, så at han har litt justeringsutfordringer på feil side lever jeg med.

Nå ble det kløna til. Tenker Rodon lett kunne avverget dette, men han hører vel kanskje Meslier rope?

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #124 på: August 26, 2023, 16:56:09 »
Vi skyter oss selv i foten som så ofte før.

For et tullemål!  :o
Super Leeds since 1968

baste

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #125 på: August 26, 2023, 16:56:28 »
Styrket ikke aksjene sine med det tilbakestille.. slå til kast.. spill på liten risiko.. S****n korr unødvendig

auren

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #126 på: August 26, 2023, 16:56:37 »
Pause. 2-3. Burde sitte med en god følelse, men gjør ikke det. Bra angrepsspill, men bakover har vi opptrådt som et bunnlag. Det kuliminerer med Dramehs håpløse tilbakespill på 2-3. Nå får de blod på tann i andre, og akkurat nå er jeg såpass pessimistisk at jeg ikke har tro på seier og frykter veldig tap. Nå får vi se hva som bor i gutta! En lignende andre omgang og det blir tøft med poeng.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Robert

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #127 på: August 26, 2023, 16:57:26 »
Skyt ballen andre veien da, helt unødvendig. Faktisk helt utrolig.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Sterland

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #128 på: August 26, 2023, 16:57:39 »
Drameh med kanskje tidenes dårligste innhopp. Han har vært skrekkelig defensivt.. Feil side, men allikevel. Bytt han ut, inn med Cresswell og kjør Struijk på backen.

RoarG

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #129 på: August 26, 2023, 16:58:05 »
Dette laget er ikke ferdig komponert. Fortsatt må det nysigneringer til, og fortsatt må spillere som ikke holder standarden sendes på dør. Drameh bør nok selges eller lånes ut.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

karaba

Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #130 på: August 26, 2023, 16:58:31 »
Vi må ha to backer. Både Ayling og Drameh er jo langt unna hva vi trenger av kvalitet og Byram viser dessverre igjen at han holder maks 3-4 kamper før han blir skadet.
Vi er PL klasse fra midten og fremover, men dessverre norsk 4div i bakre ledd.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Blank_File

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #131 på: August 26, 2023, 16:58:40 »
Pause. 2-3. Burde sitte med en god følelse, men gjør ikke det. Bra angrepsspill, men bakover har vi opptrådt som et bunnlag. Det kuliminerer med Dramehs håpløse tilbakespill på 2-3. Nå får de blod på tann i andre, og akkurat nå er jeg såpass pessimistisk at jeg ikke har tro på seier og frykter veldig tap. Nå får vi se hva som bor i gutta! En lignende andre omgang og det blir tøft med poeng.

auren

Jeg er forsåvidt enig, men vi har den fordelen at Ipswich nå tenker at de kan fortsette å gjøre akkurat det samme som de har gjort. Det er vi som må justere og det er vi som er i førersete. Det tror jeg Farke klarer å få inn i hodet på gjengen i pausen. Tipper vi får se en ganske annerledes andre omgang.

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #132 på: August 26, 2023, 16:59:05 »
Drameh sliter enormt med posisjonering og Struijk er ikke god nok i sikringsjobben.

Må ha en back

Tror nok planen er å stå høyt. Så det med Byram også. Tror Drameh fikser dette greit med litt justering. Tenker Farke har sett det samme. Mange gode involveringer utenom det. Drameh er bedre offensivt enn defensivt, så at han har litt justeringsutfordringer på feil side lever jeg med.

Nå ble det kløna til. Tenker Rodon lett kunne avverget dette, men han hører vel kanskje Meslier rope?

Drameh har hele tiden blitt beskrevet som bedre defensivt enn offensivt, så jeg vet ikke hvor du henter din beskrivelse fra?

Er det ikke nettopp offensive mangler som har holdt han borte fra hb-plassen så lenge?
Super Leeds since 1968

Fantasyland

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #133 på: August 26, 2023, 17:03:10 »
Vi må ha to backer. Både Ayling og Drameh er jo langt unna hva vi trenger av kvalitet og Byram viser dessverre igjen at han holder maks 3-4 kamper før han blir skadet.
Vi er PL klasse fra midten og fremover, men dessverre norsk 4div i bakre ledd.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Spot on! Komisk hvor svake Ayling / Drameh er.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #134 på: August 26, 2023, 17:04:15 »
Drameh med kanskje tidenes dårligste innhopp. Han har vært skrekkelig defensivt.. Feil side, men allikevel. Bytt han ut, inn med Cresswell og kjør Struijk på backen.

Oppskriften på å ødelegge en unggutt! Så dårlig var han ikke.

Det er mange som har bestemt seg for at Drameh er ræva. Ja et par uheldige involveringer, men han har flere gode også. Syntes det også bør legges merke til.

Tilbakestillet var ikke så ille. Syntes det er like mye Rodon og Meslier som rører det til. Burde selvfølgelig klaske den oppover, men det er vel ikke sånn vi spiller.

bmoen

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #135 på: August 26, 2023, 17:05:32 »
3 av 4 i forsvarsrekka er ubrukelig og er de samme som stort sett utgjorde rekka i fjor. Kan ikke vinne kamper uten forsvar. Når en scorer 3 mål på bortebane bør det normalt holde til poeng. Men ingenting er normalt med Leeds. Dette her ender med tap. Sånn vil det være til 3/4 av forsvsrsrekka blir fornyet. Forstår lite av spillerlogistikken.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Sterland

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #136 på: August 26, 2023, 17:07:28 »
Drameh med kanskje tidenes dårligste innhopp. Han har vært skrekkelig defensivt.. Feil side, men allikevel. Bytt han ut, inn med Cresswell og kjør Struijk på backen.

Oppskriften på å ødelegge en unggutt! Så dårlig var han ikke.

Det er mange som har bestemt seg for at Drameh er ræva. Ja et par uheldige involveringer, men han har flere gode også. Syntes det også bør legges merke til.

Tilbakestillet var ikke så ille. Syntes det er like mye Rodon og Meslier som rører det til. Burde selvfølgelig klaske den oppover, men det er vel ikke sånn vi spiller.
Det er jo livsfarlig hver gang de utfordrer han. I tillegg står han og sover, og med det gir Burns fritt spillerom. Det han har vist i dag, er langt unna nivået han må opp på for å ha noe i laget å gjøre.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #137 på: August 26, 2023, 17:09:21 »
Drameh sliter enormt med posisjonering og Struijk er ikke god nok i sikringsjobben.

Må ha en back

Tror nok planen er å stå høyt. Så det med Byram også. Tror Drameh fikser dette greit med litt justering. Tenker Farke har sett det samme. Mange gode involveringer utenom det. Drameh er bedre offensivt enn defensivt, så at han har litt justeringsutfordringer på feil side lever jeg med.

Nå ble det kløna til. Tenker Rodon lett kunne avverget dette, men han hører vel kanskje Meslier rope?

Drameh har hele tiden blitt beskrevet som bedre defensivt enn offensivt, så jeg vet ikke hvor du henter din beskrivelse fra?

Er det ikke nettopp offensive mangler som har holdt han borte fra hb-plassen så lenge?

I både Luton og ? var han solid offensivt. Når han kom ble han beskrevet som en meget offensiv back. Spill på u21/23 viste han masse offensive ferdigheter.

Jeg vet ikke, mulig jeg tar feil. Tror uansett at Drameh er en juvel med tilitt over tid.

auren

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #138 på: August 26, 2023, 17:10:26 »
Nervøs nå. "Gruer" meg litt til andre omgang. Frykter det verste, og venter litt på 3-3. Kanskje jeg er vel pessimistisk, men kan ikke helt se at vi fremstår totalt annerledes bakover i andre omgang.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #139 på: August 26, 2023, 17:10:41 »
Drameh sliter enormt med posisjonering og Struijk er ikke god nok i sikringsjobben.

Må ha en back

Tror nok planen er å stå høyt. Så det med Byram også. Tror Drameh fikser dette greit med litt justering. Tenker Farke har sett det samme. Mange gode involveringer utenom det. Drameh er bedre offensivt enn defensivt, så at han har litt justeringsutfordringer på feil side lever jeg med.

Nå ble det kløna til. Tenker Rodon lett kunne avverget dette, men han hører vel kanskje Meslier rope?

Drameh har hele tiden blitt beskrevet som bedre defensivt enn offensivt, så jeg vet ikke hvor du henter din beskrivelse fra?

Er det ikke nettopp offensive mangler som har holdt han borte fra hb-plassen så lenge?
Stemmer det. Var ihvertfall det Fulham sa og han selv. (speilet seg i wan bissaka bla)
Men han trenger spilletid nå (hvis han nå ønsker å være i Leeds).
Tror det er en OK back der.

GeirO

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #140 på: August 26, 2023, 17:11:02 »
Tror Viaplay valgt feil TV-kamp. Null mål i den og fem mål i vår kamp...

Gruer meg til andre omgang, her kan ALT skje!

Dennis

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #141 på: August 26, 2023, 17:11:13 »
Drameh sliter enormt med posisjonering og Struijk er ikke god nok i sikringsjobben.

Må ha en back

Tror nok planen er å stå høyt. Så det med Byram også. Tror Drameh fikser dette greit med litt justering. Tenker Farke har sett det samme. Mange gode involveringer utenom det. Drameh er bedre offensivt enn defensivt, så at han har litt justeringsutfordringer på feil side lever jeg med.

Nå ble det kløna til. Tenker Rodon lett kunne avverget dette, men han hører vel kanskje Meslier rope?

Han burde i så fall justert seg etter første, andre eller tredje feil. Helt horribelt forsvarsspill.

Nå har vi fått skremmeskuddet om at Byram kommer til å dra med seg skader. All historikk tilsier det også.

Da må 49ers våkne og hente en back.

Heldigvis tok den sterke lederen på sida tak.
Marching on together!

auren

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #142 på: August 26, 2023, 17:11:39 »
Farke har baller! Drameh rett ut! Shack inn!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #143 på: August 26, 2023, 17:11:51 »
Leeds må opp å score helst 2 til. Så drar vi dette i land 5-4.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

flynn

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #144 på: August 26, 2023, 17:11:57 »
Stakkars Drameh...

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #145 på: August 26, 2023, 17:12:29 »
Drameh sliter enormt med posisjonering og Struijk er ikke god nok i sikringsjobben.

Må ha en back

Tror nok planen er å stå høyt. Så det med Byram også. Tror Drameh fikser dette greit med litt justering. Tenker Farke har sett det samme. Mange gode involveringer utenom det. Drameh er bedre offensivt enn defensivt, så at han har litt justeringsutfordringer på feil side lever jeg med.

Nå ble det kløna til. Tenker Rodon lett kunne avverget dette, men han hører vel kanskje Meslier rope?

Drameh har hele tiden blitt beskrevet som bedre defensivt enn offensivt, så jeg vet ikke hvor du henter din beskrivelse fra?

Er det ikke nettopp offensive mangler som har holdt han borte fra hb-plassen så lenge?

I både Luton og ? var han solid offensivt. Når han kom ble han beskrevet som en meget offensiv back. Spill på u21/23 viste han masse offensive ferdigheter.

Jeg vet ikke, mulig jeg tar feil. Tror uansett at Drameh er en juvel med tilitt over tid.

Enig at det er for tidlig å konstatere noe med hensyn til kvaliteten hans, men dette har ikke vært noe positivt for han så langt.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #146 på: August 26, 2023, 17:12:36 »
Ikke mye tillit til Hjelde når både Drameh og Shack velges foran ham.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #147 på: August 26, 2023, 17:12:38 »
Ikke så oppbyggende for Drameh å bli byttet ut.
MOT

RoarG

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #148 på: August 26, 2023, 17:13:37 »
Stakkars Drameh...
Tida i Leeds kan nok være over.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Kamp: vs Ipswich Town @PortmanRoad lørdag 26.8 kl 16:00 LUTV
« Svar #149 på: August 26, 2023, 17:14:11 »
Ikke så oppbyggende for Drameh å bli byttet ut.

Absolutt ikke, men kan ikke ofre kampen for hans følelser. Bygg han heller opp i etterkant og gi tillit mot Salford.

Phillips ble også tatt av banen etter 20-30 min av Bielsa.
Marching on together!