Skrevet av Emne: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV  (Lest 7341 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Leeds fikk sesongens første seier borte mot Ipswich, og alle våre 4 fremste spillere tegnet seg på scoringslisten. Piroe scoret i debuten, og Rutter fikk endelig nettkjenning. Tirsdagens fadese mot Salford blir fort glemt med seier på lørdag. Uglene ligger elendig til på tabellen. De har tapt samtlige 4 kamper og har 5-9 i målforskjell. Alt annet enn seier her for Leeds vil bli sett på som en gedigen nedtur. Leeds har scoret i samtlige kamper unntatt mot Birmingham, og jeg tror vi scorer igjen. Forsvaret vårt har hanglet, og selv om den nye mannen, Djed Spence, får starte tror jeg også at vi slipper inn mål. Tips: 3-1 til Leeds. Altså ikke noe bananskall denne gangen.

Tipper dette laget, hvis ikke nye folk inn innen lørdag:

                                Meslier

Ayling          Struijk             Rodon         Spence


                    Ampadu          Shackleton

James                     Sinisterra                 Gnonto

                               Piroe

På benken havner da: Darlow, Cresswell, Hjelde, Gray, Rutter, Summerville, Greenwood, Gelhardt, Gyabi.

Som man ser, ingen Drameh, ikke en gang på benken. Med signeringen av Spence tror jeg det ligger i kortene at Drameh ikke lengre er i Leeds' planer. Han går nok ut på lån asap. Der har nok Leeds en løsning klar allerede. Klubber i Championship, som trenger forsterkninger, hiver seg nok etter Drameh nå. Siden Dramehs kontrakt utløper til neste år, og han selv ikke ønsker å skrive under noen ny, betyr det nok kroken på døra for Cody i Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

pedro

Leeds fikk sesongens første seier borte mot Ipswich, og alle våre 4 fremste spillere tegnet seg på scoringslisten. Piroe scoret i debuten, og Rutter fikk endelig nettkjenning. Tirsdagens fadese mot Salford blir fort glemt med seier på lørdag. Uglene ligger elendig til på tabellen. De har tapt samtlige 4 kamper og har 5-9 i målforskjell. Alt annet enn seier her for Leeds vil bli sett på som en gedigen nedtur. Leeds har scoret i samtlige kamper unntatt mot Birmingham, og jeg tror vi scorer igjen. Forsvaret vårt har hanglet, og selv om den nye mannen, Djed Spence, får starte tror jeg også at vi slipper inn mål. Tips: 3-1 til Leeds. Altså ikke noe bananskall denne gangen.

Tipper dette laget, hvis ikke nye folk inn innen lørdag:

                                Meslier

Ayling          Struijk             Rodon         Spence


                    Ampadu          Shackleton

James                     Sinisterra                 Gnonto

                               Piroe

På benken havner da: Darlow, Cresswell, Hjelde, Gray, Rutter, Summerville, Greenwood, Gelhardt, Gyabi.

Som man ser, ingen Drameh, ikke en gang på benken. Med signeringen av Spence tror jeg det ligger i kortene at Drameh ikke lengre er i Leeds' planer. Han går nok ut på lån asap. Der har nok Leeds en løsning klar allerede. Klubber i Championship, som trenger forsterkninger, hiver seg nok etter Drameh nå. Siden Dramehs kontrakt utløper til neste år, og han selv ikke ønsker å skrive under noen ny, betyr det nok kroken på døra for Cody i Leeds.

Tro ikke Rutter,MOM sist serieomgang, settes ut av laget. Tror heller ikke James blir kampklar til denne og holder heller ikke nivået til Rutter, ellers enig.
Leedsomaniac

GeirO

Leeds fikk sesongens første seier borte mot Ipswich, og alle våre 4 fremste spillere tegnet seg på scoringslisten. Piroe scoret i debuten, og Rutter fikk endelig nettkjenning. Tirsdagens fadese mot Salford blir fort glemt med seier på lørdag. Uglene ligger elendig til på tabellen. De har tapt samtlige 4 kamper og har 5-9 i målforskjell. Alt annet enn seier her for Leeds vil bli sett på som en gedigen nedtur. Leeds har scoret i samtlige kamper unntatt mot Birmingham, og jeg tror vi scorer igjen. Forsvaret vårt har hanglet, og selv om den nye mannen, Djed Spence, får starte tror jeg også at vi slipper inn mål. Tips: 3-1 til Leeds. Altså ikke noe bananskall denne gangen.

Tipper dette laget, hvis ikke nye folk inn innen lørdag:

                                Meslier

Ayling          Struijk             Rodon         Spence


                    Ampadu          Shackleton

James                     Sinisterra                 Gnonto

                               Piroe

På benken havner da: Darlow, Cresswell, Hjelde, Gray, Rutter, Summerville, Greenwood, Gelhardt, Gyabi.

Som man ser, ingen Drameh, ikke en gang på benken. Med signeringen av Spence tror jeg det ligger i kortene at Drameh ikke lengre er i Leeds' planer. Han går nok ut på lån asap. Der har nok Leeds en løsning klar allerede. Klubber i Championship, som trenger forsterkninger, hiver seg nok etter Drameh nå. Siden Dramehs kontrakt utløper til neste år, og han selv ikke ønsker å skrive under noen ny, betyr det nok kroken på døra for Cody i Leeds.

Tro ikke Rutter,MOM sist serieomgang, settes ut av laget. Tror heller ikke James blir kampklar til denne og holder heller ikke nivået til Rutter, ellers enig.
Kamp 16 timer etter at noen har lukket vinduet. Spent på hvilke nye som får sjansen.
Ser Roar setter opp Spence som venstreback. Håper ikke det skjer og at vi har kjøpt Thomas/Taylor før dette.
Tror også Graay beholder plassen og at Summeville foretrekkes foran James, men ikke sikkert Farke er enig (vi vet vel ikke om James er skadefri heller).
« Siste redigering: August 30, 2023, 11:56:12 av GeirO »
MOT

Andersen

Jeg tror ganske sikkert at Gray spiller fra start mot Sheffield W. Det ble vel ikke meldt om noen skader på de mest sentrale spillerene som tenkes kan starte på lørdag ?

Kato

Jeg håper og tror Cody Drameh selges. Ingen grunn til å låne ut en spiller som er ute av kontrakt til sommeren.
 

Allanclarke

Hadde vært gøy å score først en gang. Kan ikke huske sist. Skjer det på lørdag?

GeirO

Hadde vært gøy å score først en gang. Kan ikke huske sist. Skjer det på lørdag?
Det er ikke slik reglene er...de andre skal score først!
MOT

RoarG

Jeg tror ganske sikkert at Gray spiller fra start mot Sheffield W. Det ble vel ikke meldt om noen skader på de mest sentrale spillerene som tenkes kan starte på lørdag ?
Tenker kanskje Farke har lyst til å spare han om han kan.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Jeg tror ganske sikkert at Gray spiller fra start mot Sheffield W. Det ble vel ikke meldt om noen skader på de mest sentrale spillerene som tenkes kan starte på lørdag ?
Tenker kanskje Farke har lyst til å spare han om han kan.

Da hadde han spart han i går vil jeg tro. Gray får mye hvile når vinduet er stengt, da tror jeg han får en rolle på benken med mange innhopp. Inntil da kjører nok Farke på  :)

GaryMac

James skadet. Spiller heller ikke landskamper for Wales nå i begynnelsen av september.
Leeds håper at han er klar igjen etter landslagspausen.

https://insidefutbol.com/2023/08/30/national-team-boss-has-no-need-to-check-leeds-united-star-after-whites-sent-injury-scans/618259/

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #10 på: September 01, 2023, 14:52:42 »
Presseren:

The injury situation
Mateo Joseph is back in training. He could be a topic for the squad, not for starting line-up. Poveda is back in training too. Apart from that I think we have said Byram will miss a game.

Dan James also not available tomorrow.

Will the new signings play tomorrow?
We have to wait for the confirmation. I'm quite confident. With Ilia it is more complicated because he needs a visa. It could be tomorrow they are in the mix

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #11 på: September 01, 2023, 14:55:29 »
Presseren:

The injury situation
Mateo Joseph is back in training. He could be a topic for the squad, not for starting line-up. Poveda is back in training too. Apart from that I think we have said Byram will miss a game.

Dan James also not available tomorrow.

Will the new signings play tomorrow?
We have to wait for the confirmation. I'm quite confident. With Ilia it is more complicated because he needs a visa. It could be tomorrow they are in the mix

How tough is it to prepare for tomorrow's game?
It is difficult. There is so much work behind the scenes. These are young players. I have experience to be more relaxed and level but for the young lads it's not that easy, they are pretty much public people nowadays. I have to give credit to my team, they are focused and together with unity. Tomorrow will be tricky because this week was not the easiest but I think we are in a solid position after the international break
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #12 på: September 01, 2023, 14:56:50 »
Presseren:

The injury situation
Mateo Joseph is back in training. He could be a topic for the squad, not for starting line-up. Poveda is back in training too. Apart from that I think we have said Byram will miss a game.

Dan James also not available tomorrow.

Will the new signings play tomorrow?
We have to wait for the confirmation. I'm quite confident. With Ilia it is more complicated because he needs a visa. It could be tomorrow they are in the mix

How tough is it to prepare for tomorrow's game?
It is difficult. There is so much work behind the scenes. These are young players. I have experience to be more relaxed and level but for the young lads it's not that easy, they are pretty much public people nowadays. I have to give credit to my team, they are focused and together with unity. Tomorrow will be tricky because this week was not the easiest but I think we are in a solid position after the international break

Are the signings fit enough to slot in?
The good thing is they are quality players. It's slightly different for Piroe who played 46 games last season and had a full pre-season. It's different with Glen and Djed. Ilia was involved in many pre-season games. There is no need to rush. I'd be confident if I gave them minutes that they would deliver.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #13 på: September 01, 2023, 14:57:41 »
Blir nok mer eller mindre det samme laget som sist tenker jeg:

Meslier - Ayling, Rodon, Struijk, Shackleton - Gray, Ampadu - Gnonto, Piroe, Sinisterra - Rutter

Subs: Darlow, Spence, Cresswell, Hjelde, Kamara, Gruev, Summerville, Poveda, Joseph

Tips: 3-0 (Piroe x 2, Gnonto)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #14 på: September 01, 2023, 15:18:28 »
Blir nok mer eller mindre det samme laget som sist tenker jeg:

Meslier - Ayling, Rodon, Struijk, Shackleton - Gray, Ampadu - Gnonto, Piroe, Sinisterra - Rutter

Subs: Darlow, Spence, Cresswell, Hjelde, Kamara, Gruev, Summerville, Poveda, Joseph

Tips: 3-0 (Piroe x 2, Gnonto)

auren





Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #15 på: September 01, 2023, 15:41:11 »
Eirik Aase har talt:
Leeds United – Sheffield Wednesday
Kampstart: 16.00

Leeds United overrasket meg med lagoppstillingen borte mot Ipswich Town forrige helg. Fra uro utenfor banen med spillere som ville bort fra laget, endte de plutselig opp med å stille opp en fantastisk firer fremover på banen mot traktorguttene. Luis Sinisterra, Joel Piroe, Wilfried Gnonto og Georgino Rutter var alle med fra start i den kampen, og samtlige fire spillere fant veien til nettmaskene. Med en slik angrepsrekke kan Leeds strengt tatt rive i stykker alle lag i denne divisjonen. Seieren var Leeds første for sesongen i serien, og vil nok kunne gi mange supportere troen på at dette faktisk kan bli en meget bra sesong. I skrivende stund er det dog litt spenning knyttet til hva som skal skje før overgangsvinduet stenger, men med spillere som Joel Piroe og Djed Spence på plass er det i hvert fall grunn til optimisme blant fansen. I midtuken fikk Leeds dog en kalddusj da Salford City trakk det lengste strået i ligacupen. Leeds har spilt uavgjort i sine to hjemmekamper i serien denne sesongen. Sheffield Wednesday røk også ut av ligacupen på straffesparkkonkurranse mot motstand fra lavere nivå da Mansfield Town var på besøk tirsdag kveld. Tapet i cupen er dog uglenes minste problem for øyeblikket. En elendig sommer har ført til en elendig sesongstart. Forrige helg røk de 1-2 borte mot Cardiff City etter et sent baklengsmål, noe som har ført til at Wednesday er det eneste laget i serien som fortsatt ikke har tatt poeng denne sesongen. Etter fire kamper kan strengt tatt hvem som helt være uheldig og dermed ende opp med få poeng, men problemet til Wednesday er at prestasjonene har vært urovekkende svake. Jeg klarer ikke se at den vonde trenden skal snu med det første for de blå og hvite. På bortebane har Wednesday tapt mot Cardiff City og Hull City så langt.

Leeds siste kamper:
Salford – Leeds 1-1 (Struijk)
pswich – Leeds 3-4 (Sinisterra, Gnonto, Piroe, Rutter)
Leeds – West Brom 1-1 (Ayling)
Birmingham – Leeds 1-0
Leeds – Shrewsbury 2-1 (Struijk, Gelhardt)

Sheff Weds siste kamper:
Sheff Wed – Mansfield
Cardiff – Sheff Wed 2-1 (Bannan)
Sheff Wed – Preston 0-1
Hull – Sheff Wed 4-2 (Delgado, Smith)
Sheff Wed – Stockport 1-1 (Bakinson)

Vurdering: Rundens sikreste hjemmeseier. Det er vanskelig å finne grunner til at Sheffield Wednesday skal klare få med seg noe fra denne kampen.

Tips: Hjemmeseier

http://championshipnorge.com/2023/08/31/for-runden-lordag-2-september/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #16 på: September 01, 2023, 16:15:40 »
Matchen kan også ses på ifollow hvis det blir like ræva synkronisering av lyd og bilde. Samme pris som LUTV

Andersen

Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #17 på: September 01, 2023, 16:50:14 »
Leste et intervju med Sheffield W treneren som virkelig ikke hadde troen på poeng borte mot Leeds United i morgen . Spillerene hans var så mye dårligere en det Leeds laget de skulle møte. Snakk om å psyke ned eget lag før en borte kamp ! Her tror jeg det vil bli kamp der Sheffield W parkerer den berømte bussen foran 16 meteren og håper det skal hjelpe dem med poeng.

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #18 på: September 01, 2023, 17:03:46 »
Leste et intervju med Sheffield W treneren som virkelig ikke hadde troen på poeng borte mot Leeds United i morgen . Spillerene hans var så mye dårligere en det Leeds laget de skulle møte. Snakk om å psyke ned eget lag før en borte kamp ! Her tror jeg det vil bli kamp der Sheffield W parkerer den berømte bussen foran 16 meteren og håper det skal hjelpe dem med poeng.

Han ønsker nok å legge alt press på Leeds med en slik uttalelse.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #19 på: September 01, 2023, 17:14:31 »
Leste et intervju med Sheffield W treneren som virkelig ikke hadde troen på poeng borte mot Leeds United i morgen . Spillerene hans var så mye dårligere en det Leeds laget de skulle møte. Snakk om å psyke ned eget lag før en borte kamp ! Her tror jeg det vil bli kamp der Sheffield W parkerer den berømte bussen foran 16 meteren og håper det skal hjelpe dem med poeng.
... OG Leeds har ikke alltid vært så flinke å bryte ned to sånne forsvarsrekker.
Og så kommer det en kontring imot :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #20 på: September 01, 2023, 20:08:53 »
Leste et intervju med Sheffield W treneren som virkelig ikke hadde troen på poeng borte mot Leeds United i morgen . Spillerene hans var så mye dårligere en det Leeds laget de skulle møte. Snakk om å psyke ned eget lag før en borte kamp ! Her tror jeg det vil bli kamp der Sheffield W parkerer den berømte bussen foran 16 meteren og håper det skal hjelpe dem med poeng.
... OG Leeds har ikke alltid vært så flinke å bryte ned to sånne forsvarsrekker.
Og så kommer det en kontring imot :o
We’ve got Piroe,
Joël Piroe
just don’t think you understand…



Sent from my iPhone using Tapatalk

Blank_File

Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #21 på: September 01, 2023, 20:30:43 »
Matchen kan også ses på ifollow hvis det blir like ræva synkronisering av lyd og bilde. Samme pris som LUTV
Og det er en lovlig løsning her i Norge altså?

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #22 på: September 01, 2023, 20:40:03 »
Matchen kan også ses på ifollow hvis det blir like ræva synkronisering av lyd og bilde. Samme pris som LUTV
Og det er en lovlig løsning her i Norge altså?

Jaja. Det er EFL sin felles plattform for streaming av kamper. Noen lag som Leeds har sin egen sending.

TK20

Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #23 på: September 01, 2023, 21:08:13 »
Matchen kan også ses på ifollow hvis det blir like ræva synkronisering av lyd og bilde. Samme pris som LUTV
Og det er en lovlig løsning her i Norge altså?

Jaja. Det er EFL sin felles plattform for streaming av kamper. Noen lag som Leeds har sin egen sending.

Er du sikker på det? Hvis jeg går til ifollow og klikker på morgendagens kamp har man valget om å gå til LUTV eller til Sheffield Wednesdays tjeneste. Samme kampfeed, men andre kommentatorer vil jeg gjette.

Jeg tror ikke vi vil få de samme problemene på LUTV i morgen siden kampen går på Elland Road.


Blank_File

Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #24 på: September 01, 2023, 22:07:24 »
Matchen kan også ses på ifollow hvis det blir like ræva synkronisering av lyd og bilde. Samme pris som LUTV
Og det er en lovlig løsning her i Norge altså?

Jaja. Det er EFL sin felles plattform for streaming av kamper. Noen lag som Leeds har sin egen sending.

Er du sikker på det? Hvis jeg går til ifollow og klikker på morgendagens kamp har man valget om å gå til LUTV eller til Sheffield Wednesdays tjeneste. Samme kampfeed, men andre kommentatorer vil jeg gjette.

Jeg tror ikke vi vil få de samme problemene på LUTV i morgen siden kampen går på Elland Road.
Det har ingenting med hvor det er å gjøre, det handler om at de setter sammen live kommentarer fra radio inn på TV-sending og de klarer ikke å synke dette. Det er et problem som kan være der om man har svært enkelt utstyr og ikke så god peiling, men for noen som har drevet med dette over litt tid må det være ei helt utrolig skam.

TK20

Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #25 på: September 01, 2023, 22:38:27 »
Matchen kan også ses på ifollow hvis det blir like ræva synkronisering av lyd og bilde. Samme pris som LUTV
Og det er en lovlig løsning her i Norge altså?

Jaja. Det er EFL sin felles plattform for streaming av kamper. Noen lag som Leeds har sin egen sending.

Er du sikker på det? Hvis jeg går til ifollow og klikker på morgendagens kamp har man valget om å gå til LUTV eller til Sheffield Wednesdays tjeneste. Samme kampfeed, men andre kommentatorer vil jeg gjette.

Jeg tror ikke vi vil få de samme problemene på LUTV i morgen siden kampen går på Elland Road.
Det har ingenting med hvor det er å gjøre, det handler om at de setter sammen live kommentarer fra radio inn på TV-sending og de klarer ikke å synke dette. Det er et problem som kan være der om man har svært enkelt utstyr og ikke så god peiling, men for noen som har drevet med dette over litt tid må det være ei helt utrolig skam.

Det er 100% relevant hvor det er. På Elland Road kan LUTV tappe signalet rett fra kommentatorene før det distribueres på radio. Da kan de mikse denne med banemikrofonene, embedde det på videoproduksjonen og distribuere.

På bortekamper må de antakelig tappe radiosignalet som du sier og mikse det med whatever de får fra arena. At det er forsinkelse på video her, som tross alt er mye mer data, er ikke rart. Men så ille som det var fra Ipswich har jeg aldri vært borti.

Det har vært problem før, men nå håper jeg det var så ille at de gikk opp rutinene sine og skaffa seg noe synkroniseringsutstyr.

Blank_File

Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #26 på: September 01, 2023, 23:44:29 »
Matchen kan også ses på ifollow hvis det blir like ræva synkronisering av lyd og bilde. Samme pris som LUTV
Og det er en lovlig løsning her i Norge altså?

Jaja. Det er EFL sin felles plattform for streaming av kamper. Noen lag som Leeds har sin egen sending.

Er du sikker på det? Hvis jeg går til ifollow og klikker på morgendagens kamp har man valget om å gå til LUTV eller til Sheffield Wednesdays tjeneste. Samme kampfeed, men andre kommentatorer vil jeg gjette.

Jeg tror ikke vi vil få de samme problemene på LUTV i morgen siden kampen går på Elland Road.
Det har ingenting med hvor det er å gjøre, det handler om at de setter sammen live kommentarer fra radio inn på TV-sending og de klarer ikke å synke dette. Det er et problem som kan være der om man har svært enkelt utstyr og ikke så god peiling, men for noen som har drevet med dette over litt tid må det være ei helt utrolig skam.

Det er 100% relevant hvor det er. På Elland Road kan LUTV tappe signalet rett fra kommentatorene før det distribueres på radio. Da kan de mikse denne med banemikrofonene, embedde det på videoproduksjonen og distribuere.

På bortekamper må de antakelig tappe radiosignalet som du sier og mikse det med whatever de får fra arena. At det er forsinkelse på video her, som tross alt er mye mer data, er ikke rart. Men så ille som det var fra Ipswich har jeg aldri vært borti.

Det har vært problem før, men nå håper jeg det var så ille at de gikk opp rutinene sine og skaffa seg noe synkroniseringsutstyr.
De kan, men de gjør det neppe. Mener du at de sitter med all mixen på Elland Road uansett om det er hjemme eller borte? Og uansett hvordan de gjør det, så lar det seg gjøre å fikse miksen selv med OBS. Skulle tro de hadde LA8PV til å fikse biffen for seg. Jeg ville vært dritflau for å stå bak noe slikt om det var meg som jobbet med det.

Det har aldri vært verre enn mot Ipswich, enig. Men det har heller aldri vært perfekt i år. Det er alltid nok til at det ødelegger kampen litt. Bare ikke så total ruin som med Ipswichkampen.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #27 på: September 01, 2023, 23:48:50 »
Matchen kan også ses på ifollow hvis det blir like ræva synkronisering av lyd og bilde. Samme pris som LUTV
Og det er en lovlig løsning her i Norge altså?

Jaja. Det er EFL sin felles plattform for streaming av kamper. Noen lag som Leeds har sin egen sending.

Er du sikker på det? Hvis jeg går til ifollow og klikker på morgendagens kamp har man valget om å gå til LUTV eller til Sheffield Wednesdays tjeneste. Samme kampfeed, men andre kommentatorer vil jeg gjette.

Jeg tror ikke vi vil få de samme problemene på LUTV i morgen siden kampen går på Elland Road.

Lovlig er den ihvertfall. Jeg har null peiling på hvordan det virker. Jeg byttet til ifollow forrige kamp og hadde perfekt synkronisering, men Ipswich kommentatorer.

Blank_File

Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #28 på: September 01, 2023, 23:54:14 »
Matchen kan også ses på ifollow hvis det blir like ræva synkronisering av lyd og bilde. Samme pris som LUTV
Og det er en lovlig løsning her i Norge altså?

Jaja. Det er EFL sin felles plattform for streaming av kamper. Noen lag som Leeds har sin egen sending.

Er du sikker på det? Hvis jeg går til ifollow og klikker på morgendagens kamp har man valget om å gå til LUTV eller til Sheffield Wednesdays tjeneste. Samme kampfeed, men andre kommentatorer vil jeg gjette.

Jeg tror ikke vi vil få de samme problemene på LUTV i morgen siden kampen går på Elland Road.

Lovlig er den ihvertfall. Jeg har null peiling på hvordan det virker. Jeg byttet til ifollow forrige kamp og hadde perfekt synkronisering, men Ipswich kommentatorer.

Da prøver jeg det i morgen hvis det går. Takk for tips!

auren

Sv: Kamp: vs Sheffield Wednesday@Elland Road, Lørdag 2/9, kl.16.00, LUTV
« Svar #29 på: September 02, 2023, 00:57:28 »
Alt annet enn tre poeng i morgen, og det vil være svært tunge tider for Leedsfansen når landslagspausen kommer. Strålende spill og en solid seier vil hjelpe veldig på humøret!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.