Skrevet av Emne: Kamp: Leeds vs Ipswich @ Elland Road lørdag 23/12 - 2023 kl 13:30 ViaSport 1  (Lest 5823 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Hva skjer med Meslier nå? Plutselig veldig urolig med ball i beina og slår mye langt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Hva skjer med Meslier nå? Plutselig veldig urolig med ball i beina og slår mye langt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Du er overrasket?

auren

Davis!!!! Jadda! Own goal! 2-0!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Det er gutten sin, Leif. Nice boy!

Milou

Leif Leif Leif!

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


auren

Hva skjer med Meslier nå? Plutselig veldig urolig med ball i beina og slår mye langt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Du er overrasket?
Ja, egentlig. Kan ikke huske sist han slo langt fra 5-meter, og flere korte pasninger har vært elendige. At de mer lange har vært upresise har vi jo alltid sett.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

VERY GOOD DAVIS

Gordon McUseless

Det er gutten sin, Leif. Nice boy!
God mann for Leeds. Bare å få han tilbake :)

Hallgeir *

Davis hadde vel ingen mål for Leeds tidligere (?), så nå var det på tide.  ;)

Nesten redusering der for Ipswich.
« Siste redigering: Desember 23, 2023, 14:01:42 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Kato

Når du nettopp har scoret selvmål mot gamleklubben, og hele Elland Road synger: «You’re Leeds, and you know you are.»

Joe Jordan

Deilig med 2-0. Og deilig med engelsk kommentator. Juleønsket mitt er å få slippe å høre en norsk Viaplay championship kommentator igjen så lenge jeg lever.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Synes Piroe har hatt mange svake pasninger så langt…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Synes Piroe har hatt mange svake pasninger så langt…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
...men han fikset oss 1-0. Viktig!
MOT

Hallgeir *

Spence har hatt en meget bra kamp så langt.
Super Leeds since 1968

GeirO

Hva skjer med Meslier nå? Plutselig veldig urolig med ball i beina og slår mye langt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Du er overrasket?
Ja, egentlig. Kan ikke huske sist han slo langt fra 5-meter, og flere korte pasninger har vært elendige. At de mer lange har vært upresise har vi jo alltid sett.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fint å variere litt. Den ene lange var perfekt til Rutter. Synd han ikke greide å dempe...
MOT

GeirO

Leif, a legend!

auren

Jadda!!! Endelig marginer med oss! 3-0! Helt vanvittig!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

3-0 til pause? Hadde jeg aldri sett for meg. Jublet faktisk mest for at straffen gikk inn.   :)
Super Leeds since 1968

GeirO

Målforskjell versus Ipswich er viktig siden vi kommer a poeng med dem i mai.
MOT

Dylan

Hvordan i all verden kan det legges til 3 minutter??? Ingen skader, ingen bytter, ikke VAR.......

GeirO

3-0 til pause? Hadde jeg aldri sett for meg. Jublet faktisk mest for at straffen gikk inn.   :)
Det er riktig, det er da vi skal juble ;)
MOT

auren

Pause. 3-0! Sa før kampen at det var på tide at vi endelig fikk litt marginer med oss. Og jommen sa jeg smør! Stolpe ut på Ipswich, selvmål av Davis og straffescoring! Synes kampen har vært relativt jevn, og vi har vel scoret på alle våre sjanser. Men endelig er vi skikkelig effektive!

Viktig å ikke legge seg nedpå i andre omgang. Her skal vi score nummer 4! Denne kampen SKAL vinnes!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sterk omgang, Struijk og Meslier klart svakest. Vi kan ikke ha en keeper som gir opp å spille ball. Det lyser at selvtilliten er borte der bak. Må være klart for Darlow snart.

Fantasyland

Fyrverkeri! Bare å pumpe på. Her merker traktor-gutta at de møter en helt annen motstand enn de er vant til 😎

Gordon McUseless

Trodde ikke det var mulig at vi skulle få straffe, men julenissen kom tidlig i år.

leedslife

Utrolig komfortabelt. Steng venstresiden. La ipswich ha posession og vis hva vi er laget av på kontringer.
Håper vi er profesjonelle og spiller dette inn i andre omg like komfortabelt.

Cherry

Marginer med oss, dommer med oss og vi er effektive i denne omgangen- godt å se fremover!
Piroe tydelig irritert når Summerville VIL/ TAR straffa’..men scorer heldigvis 😉
Syns James ikke fungerer i dag, dårlige valg og touch- inn med Gnonto?
Meslier lite komfortabel med ball i beina, men ellers fungerer laget godt!
Kjør på videre, ikke legge seg lavt nå.. ;)
 

Borge

Beste Leeds spiller så langt: Leif Davis  ;D
Borge

Blank_File

Pause. 3-0! Sa før kampen at det var på tide at vi endelig fikk litt marginer med oss. Og jommen sa jeg smør! Stolpe ut på Ipswich, selvmål av Davis og straffescoring! Synes kampen har vært relativt jevn, og vi har vel scoret på alle våre sjanser. Men endelig er vi skikkelig effektive!

Viktig å ikke legge seg nedpå i andre omgang. Her skal vi score nummer 4! Denne kampen SKAL vinnes!

auren
Jevnt i banespill muligens, men hva Ipswich bydd på foruten den i stolpen? Jeg syns vi har fått dette i vårt spor etter 1-0. Hadde vært fantastisk med en storseier nå, og virkelig knukket Ipswich.

Sterland

Sterk omgang, Struijk og Meslier klart svakest. Vi kan ikke ha en keeper som gir opp å spille ball. Det lyser at selvtilliten er borte der bak. Må være klart for Darlow snart.
Snodig kommentar.. Struijk har vært rock-solid, og strålende goal.