Skrevet av Emne: Kamp: Preston vs Leeds @ Deepdale tirs 26/12 - 23 kl 13:30 på ViaSport 1  (Lest 6304 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bmoen

Kjøtthuer!
BMo - Leeds-fan siden 1964

Dennis

Skulle beholdt Spence på banen og bytta Archie. Har vært på etterskudd i hele dag.

Helt klart!

For en gangs skyld kom han seg ikke inn i kampen som han har pleid å gjøre etter en tøff start. Svak I dag.

Byram varma opp i første, regna med han i pausen. Eller din favoritt? ;)
Marching on together!

Mester

Synd med 0 poeng her, når Leicester og Ipswich møtes seinere i kveld

Fantasyland

Gray har vært ei f**kings rundingsbøye hele kampen. Denne er på Farke

auren

Soton kommer nok også til å gå forbi oss nå dessverre. Vi er fort på fjerde plass etter dagens kamper...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Vi hadde en gang Liam Miller, men Liam Millar er bedre. Fantastisk scoring.

Liam Miller gikk desverre bort for noen år sida også.
Marching on together!

GeirO

Kjøtthuer!
Er du fornøyd med slike uttrykk?

Smudge

Må jo ha Championships tregeste høyreback

auren

Kjøtthuer!
Er du fornøyd med slike uttrykk?

Lurer litt på hvordan julen er hos familien Moen når han bruker slike uttrykk mot de han er glad i.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Millar kjøre på og gjør som han vil  >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

Lucas the Kop Cat

Merkelig at det ikke er gult på Browne på den siste taklingen hans på Rutter.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Dennis

Kjøtthuer!
Er du fornøyd med slike uttrykk?

Det skal sies at jeg leser laaangt fra alt her, men kan ikke huske å ha lest mange positive fraser derfra - om klubben man visstnok er fan av.
Marching on together!

Kato

Vi må betale dyrt i dag for en trener som tar ut feil lag. Og burde byttet i pausen etter en forferdelig omgang, men ikke evnet det heller. Enkelt og greit grusomt levert. Vi ble langt bedre da Gruev kom inn, burde hatt mye mer spilletid. At Gray står 90 minutter er hoderystende.
« Siste redigering: Desember 26, 2023, 15:28:29 av Kato »
 

auren

Gnonto har ikke akkurat hatt et vellykket innhopp i dag dessverre...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Blir ikke opprykk med slikt spill desverre
Forever Leeds United!!!!!!!!

TK20

Har Joseph gjort noe bra i en seniorkamp noensinne?

auren

Merkelig at det ikke er gult på Browne på den siste taklingen hans på Rutter.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Klart gult!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Vi må betale dyrt i dag for en trener som tar ut feil lag. Og burde byttet i pausen etter en forferdelig omgang, men ikke evnet det heller. Enkelt og greit grusomt levert.

Hvem mener du bør ta oss opp?
Marching on together!

stian

En av de kveldene… Kampen avgjøres av et helt unødvendig rødt kort og en Millar som hadde Gray i lomma fra første sekund. Men bare å ta læring av denne kampen også. Mønsteret nå er at vi slår topplagene, men sliter big time med å gjøre jobben mot duellsterke lag som legger seg dypt.


Fredhans

Tror man må se langt til toppen hvis man ikke en gang klarer å slå dette Preston laget……huff, dette var svakt.

Reaney

Hvordan er det mulig å tro på eventyr? Alle må vel ha fått med seg at det ikke blir Leeds mål med Bamford på banen.

auren

Slutt. Tap 2-1. Så ikke den helt komme før kampen, men skjønte tidlig at dette ble vanskelig å vinne. Energiløst, lite fokusert og 90 %. Da vinner man ikke! Gikk i en klassisk undervurderingsfelle her. Usikker på om vi hadde blitt så mye bedre ved å bytte 3-5 spillere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Vi må betale dyrt i dag for en trener som tar ut feil lag. Og burde byttet i pausen etter en forferdelig omgang, men ikke evnet det heller. Enkelt og greit grusomt levert.

Hvem mener du bør ta oss opp?

Jeg mener overhodet ikke vi skal skifte manager. Men jeg mener han bommer totalt i dag.

Dennis

Ned på jorda med et smell.

Selv uavgjort hadde betydd minst ett poeng knappet inn på topp to, selv om Soton nok går fordi nå.

I det minste tapes ikke terreng på Ipswich i løpet av disse ro rundene, med unntak av færre tilgjengelige poeng å vinne. Får håpe på Foxes i kveld.
Marching on together!

ziganda

Mangler stabilitet med liten rutine i laget, så det svinger i prestasjonene. Veldig gode på vårt beste, men evner også å være de hjelpeløses hjelper. Det er fremdeles en lang sesong, og et januarvindu som trolig vil være avgjørende for om vi kan kjempe om direkte opprykk. Hvis Rutter begynner å treffe målet så er han på øverste hylle. MOT

Dennis

Vi må betale dyrt i dag for en trener som tar ut feil lag. Og burde byttet i pausen etter en forferdelig omgang, men ikke evnet det heller. Enkelt og greit grusomt levert.

Hvem mener du bør ta oss opp?

Jeg mener overhodet ikke vi skal skifte manager. Men jeg mener han bommer totalt i dag.

Joda, skal si meg enig i at Gray burde vært av og det hadde jeg forventa i pausen.

Ikke fritt for at det er en del tafatte spillere som fortjener kritikk her også. Utrolig svak av James og Summerville, Piroe har en fin gjennombruddspasning og en stor bom - ellers ingenting. Gray sliter enormt fra start til slutt.

Men Meslier må ta denne på seg, selv om det virka som de andre våkna først da vi blei ti.
Marching on together!

Kontakinte

Vi må betale dyrt i dag for en trener som tar ut feil lag. Og burde byttet i pausen etter en forferdelig omgang, men ikke evnet det heller. Enkelt og greit grusomt levert.

Hvem mener du bør ta oss opp?

Jeg mener overhodet ikke vi skal skifte manager. Men jeg mener han bommer totalt i dag.
er en gåte att han ikke bytter plass på Spence og Gray siste 10 i første . Skandale att han fortsetter med Gray etter pause :o. Dette må han få spørsmål om?

baste

Slutt. Tap 2-1. Så ikke den helt komme før kampen, men skjønte tidlig at dette ble vanskelig å vinne. Energiløst, lite fokusert og 90 %. Da vinner man ikke! Gikk i en klassisk undervurderingsfelle her. Usikker på om vi hadde blitt så mye bedre ved å bytte 3-5 spillere.

auren

PNE hadde 5 bytter i oppstillingen. Farke kjører 11’eren i grøfta, lar GRAY miste all selvtillit før han bytter.
Joseph inn ? Hva har han prestert ?

Latterlig å ikke møte opp til kamp, så dette er på Farke

Kato

Meslier 3 - Total hodemist. Helt unødvendig.
Gray 2 - Herja med av Millar i 90 min, burde vært skjermet. Ihvertfall fra pause.
Rodon 7 - Rydder det han må, ikke hans feil.
Struijk 8 - Tar tak utover i andre omgang, viktig.
Spence 4 - Elendig begge veier, tåler ikke to kamper på så kort tid.
Ampadu 7 - Slet veldig alene sentralt.
Kamara 4 - Burde aldri verden startet, helt tom.
Piroe 3 - Helt usynlig, elendig.
Summerville 7 - Den eneste som ihvertfall prøver offensivt før pause.
Rutter 8 - Glimrende etter pause, holder godt på ballen.
James 6 - Våkner litt siste fjerdedel av kampen.
Darlow 6 - Kan ikke ta målene, en nesten-krise.
Gnonto 4 - Mister ballen da vi taper kampen. Svak. Oppskrytt.
Joseph 4 - Ennå tilgode å se han levere noe som helst.
Gruev 7 - Ga oss energi sentralt, bør spille mer.
Bamford - Lite å se fra han.

Farke 1 - Rullerer altfor lite, og betaler for det. Bytter for seint, skandale at ingen rives av etter en forferdelig førsteomgang. Langt bedre stall enn resten, på tide å begynne å bruke den. Skuffende svak og handlingslammet underveis i kamper.


« Siste redigering: Desember 26, 2023, 15:41:46 av Kato »
 

Dennis

Tvinger seg fram bytter i en på papiret tøffere bortekamp mot WBA.

Ingen tjenester gjort mot seg selv i dag...
Marching on together!