Skrevet av Emne: FA-cupen 3. runde: Kamp vs Peterborough@Abax Stadium 07.01.24 kl. 15 Viasport+  (Lest 4622 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dylan

Irriterende å se hvor lett våre spillere dras av, som oftest nok med et hoftevrikk eller en antydning til temposkifte.....

karaba

Firpo er dessverre selv på dette nivået alt for svak i sine defensive kvaliteter


Sent from my iPhone using Tapatalk

Håvard

Det går ikke å yte are 80 % selv om det er en div forskjell

auren

Ampadu du du!!! 1-0! Fullt fortjent!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Håvard

Det går ikke å yte are 80 % selv om det er en div forskjell

Eller kanskje det går..

Kato

Gnonto er et levende frispark.
 

GeirO

Bare å sette Ampadu ned som midtstopper, så blir han en storscorer.....
MOT

karaba

Skjønner at en del klubber ser på Mason-Clark


Sent from my iPhone using Tapatalk

GeirO

Gnonto er et levende frispark.
Begge veier....
MOT

auren

Snytt for sesongens klareste straffe?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Klink straffe! Elendig dømming!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjosse77

Først får Gnonto gult får å bli løpt inn i, så snytt for straffe. Hva har han gjort dommeren?

Kato

Jeg ville tatt av Gnonto i pausen. Frispark uansett når han er involvert. Med gult kort er der ingenting å sjanse på, stoler null på den sortkledde i dag. Synes vi er bedre med ball enn uten. For mange som ikke er gode nok en mot en defensivt. God kontroll i midten bak, det er på backene vi sliter.

Milou

Først får Gnonto gult får å bli løpt inn i, så snytt for straffe. Hva har han gjort dommeren?
Ja, veldig merkeleg dømming. Eg reknar med at det gule var for protestar, men mindre han sa noko, var det ingen grunn til å gje gult der.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


auren

Pause. 1-0. Vi startet forrykende og burde tatt ledelsen tidlig med Gray og Bamford sine sjanser. Etterhvert kom Pboro mer med inn i kampen, uten å skape noe særlig. De hadde dog en god sjanse rett etter Ampadus scoring. Denne kampen bør vi kunne drepe med en scoring eller to til, synd dommer ikke gir oss straffe på fellingen av Gnonto. Ganske utrolig!
Piroe svak, altfor treig. Bamford også tung i kroppen. Anthony får lite til på kanten. Stopperparet meget bra, dog mange av Rodons lange baller mangler adresse. Savnet av Summerville og Rutter er tydelig i angrepsfasen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Godt å vite at vi har Rutter og Summerville i bakhånd når Peterboro må frem og kampen åpner opp.
 

Cherry

Snytt for en « liten» straffe ja :o
D er no passivt over flere, spesielt Piroe og Anthony.
Gnonto får snart rødt , han er jo nesten involvert i « alle» sitasjoner…
Bør vinne den her med ett par bytter som gjør oss bedre.
Tydeligere enn noen gang at vi trenger mer kvalitet i laget/ troppen.
 

Eriksen55

Jeg ville tatt av Gnonto i pausen. Frispark uansett når han er involvert. Med gult kort er der ingenting å sjanse på, stoler null på den sortkledde i dag. Synes vi er bedre med ball enn uten. For mange som ikke er gode nok en mot en defensivt. God kontroll i midten bak, det er på backene vi sliter.

Vi får flere enn han lager. Burde hatt straffe også. Gnonto er vel den som skaper noe. Piroe er helt fraværende igjen og Anthony sine overdrevne skuddfinter fører ikke noe med seg. Gray skyter som en miniputtspiller, så kanskje hb er der han kan bidra best prdd.

Tenker Piroe kan få hvile og at vi kan gå litt mer kreativitet utpå der med Rutter. Bamford med Joseph etterhvert.

GeirO

DRØMMEMÅL!!!!!
MOT

auren

OIOIOIOI! Sesongens flotteste scoring av Bambi!!! 2-0! Helledussan!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Nå gir jeg meg fullstendig over  :)

Dylan

Tårer i øynene, må bite i meg en del av kommentarene om Bamford! Makan til mål!!

Milou

Kanskje det blir litt stille frå Bamford-kritikarane ei stund no?

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


HåvardK

Nå må Bamford vise at han har noe å gjøre i en startoppstilling for Leeds. Virker fortsatt veldig rusten og får ikke til all verden selv mot «svakere» motstand i dag.
Han bør putte et mål eller to i dag for å få godkjent


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kremt,,,

Kato

Så ikke veldig tung ut i kroppen der Patrick Bamford.

Dylan

Tungt skudd i hver fall. Men det var vel ikke farten sin han scoret det målet på....

Hallgeir *

Bamfords mål minner meg om den formen han var i da han scoret alle tre borte mot Villa første året etter opprykket. Som denne var et par av de tre ren kunst.  8)
« Siste redigering: Januar 08, 2024, 18:38:44 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Gnonto med et par gode innlegg o dag.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


karaba

Nå må vi drepe denne kampen med et mål til


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Skulle vel vært rødt på den holdningen av Prioe. Ville vært helt igjennom.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk