Skrevet av Emne: FA-cupen 4. runde: Kamp vs Plymouth @EllandRoad 27.1.24 kl. 16 ViaSport 3  (Lest 4717 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

5 corner gitt bort på 10 min. Oppskriften på problemer.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Hallgeir *

Vi har gitt bort initiativet i kampen.
Super Leeds since 1968

GeirO

Ligger snart an til omkamp  med lang reise....
MOT

Kato

På tide å våkne Farke og få av Gnonto og Anthony.
 

Lucas the Kop Cat

Sløvt i bakre rekker og 1-1. Anthony slapp i returløpet.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

auren

Ups. 1-1. Flott angrep.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Cuplaget Leeds....
MOT

Fredhans

Fy faan for noen amatører🫣

Kato

Forferdelig av Farke å sitte der og se oss miste kontrollen og ikke gjøre noe. Grusomt.

GeirO

Det farlige andremålet kom.
MOT

J-R

Må faen ikke finne på å bytte! Aldri før 80 min!
Kjempebra👍

GaryMac

Hvorfor er jeg ikke overrasket?
Kan ikke slippe oss ned selv om vi dominerte første omgang.
DRITT

karaba

Det siste vi trenger er en re-match.


Sent from my iPhone using Tapatalk

GaryMac

Satser på 2-1 seier for fjerde gang på rad mellom disse to lagene.

Dylan

Vi spiller mot et lag fra samme divisjon, ikke Maidstone! Skulle ha avgjort kampen for lenge siden, men dette er ikke sjokkerende. Og vi blir ikke plutselig amatører og Farke er en idiot, kan være greit å nyansere litt.

GeirO

Hvis ikke Plymouth vinner dette, skjønner jeg ingenting. Og vi slipper omkamp!
MOT

Eriksen55

På tide å våkne Farke og få av Gnonto og Anthony.

Hva har Piroe bidratt med i dag??

Bamford, Joseph og Gelhardt inn nå og ihvertfall Anthony og Piroe ut.
« Siste redigering: Januar 27, 2024, 17:43:49 av Eriksen55 »

GeirO

Er helt enig i de byttene Farke har gjort, kan bli bedre nå. Trebackslinje har vi lyktes med før..
MOT

GaryMac

Går for seier. Bamford og Firpo inn. Byram og Shack  ut.

Fredhans

Vi spiller mot et lag fra samme divisjon, ikke Maidstone! Skulle ha avgjort kampen for lenge siden, men dette er ikke sjokkerende. Og vi blir ikke plutselig amatører og Farke er en idiot, kan være greit å nyansere litt.

Vi spiller mot et av bunnlagene på hjemmebane og ikke klarer å slå dette laget, det kaller jeg for amatører som har millioner i lønn……..sorry hvis det provoserte deg🥴

GaryMac

Vi spiller mot et lag fra samme divisjon, ikke Maidstone! Skulle ha avgjort kampen for lenge siden, men dette er ikke sjokkerende. Og vi blir ikke plutselig amatører og Farke er en idiot, kan være greit å nyansere litt.

Vi spiller mot et av bunnlagene på hjemmebane og ikke klarer å slå dette laget, det kaller jeg for amatører som har millioner i lønn……..sorry hvis det provoserte deg🥴
Enig. Nyansere kan vi heller gjøre noen timer etter kampslutt - ikke i sluttminuttene.

Lucas the Kop Cat

Vi klarer ikke å treffe mål fra 30 cm en gang nå.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Hallgeir *

Der kom sjansen, og da blir det vel en lang tur til sørkysten midt i uka.
Super Leeds since 1968

GeirO

To turer til Plymouth i februar.
MOT

Kato

Svak kampledelse av Farke, leser kampbildet altfor dårlig. Blitt en David O’Leary fra sidelinja dessverre.

auren

Slutt. 1-1. Plyten raner til seg en omkamp. Store sjanser på slutten til å avgjøre, men bortelaget scorer på en av få sjanser skapt dessverre. Kjipt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dylan

Beklager litt for positivt innlegg. Ikke provosert, men litt mer nyanse tåler jeg. Og amatører har ikke millioner i lønn, da er de pr definisjon proffer 😉

Håvard

Fiasko.
Lang pause mellom 1-0 og1-1. Skuffende at ikke de nestbestetok utfordringen.

J-R

Totalt unødvendig ….

Fredhans

Vi spiller mot et lag fra samme divisjon, ikke Maidstone! Skulle ha avgjort kampen for lenge siden, men dette er ikke sjokkerende. Og vi blir ikke plutselig amatører og Farke er en idiot, kan være greit å nyansere litt.

Vi spiller mot et av bunnlagene på hjemmebane og ikke klarer å slå dette laget, det kaller jeg for amatører som har millioner i lønn……..sorry hvis det provoserte deg🥴
Enig. Nyansere kan vi heller gjøre noen timer etter kampslutt - ikke i sluttminuttene.

Usikker på hva du mener med å nyansere, men synes allikevel resultatet taler for seg. God lørdag alle Leeds fans❤️