Skrevet av Emne: Kamp: Leeds vs Bristol City @ Ashton Gate Stadium 2/2-2024 kl 21:00 på Vsport2  (Lest 5416 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stian

Dommeren legger lista høyt nå…

Fantasyland

Burde vært 0-5. Vaksinert foran kassa. Skaper noen i hvert angrep…

Sleivind

Her bør vi helst få målet før pause. Kan aldri tenke meg at vi kommer til å skape så mye i 2.omgang. På en normal dag hadde vi ledet 3-0 nå.

stian

Mangler vi litt på midten i dag? Synes ikke Kamara klarer å involvere seg helt. Dette er et kampbilde hvor jeg gjerne skulle sett Gray på midten.

Cherry

Rutter er fantastisk, men noe målmaskin er han ikke.
Blir bortdømt så d holder i dag også… :-[
 

Kato

Soleklar straffe, totalt sjanseløs dommer.
 

Kato

Syns Glen Kamara er det svakeste ledd hos oss, har ikke kreativiteten vi trenger. At Rutter ikke får straffe er en skandale, klippes ned.
 

auren

Pause. 0-0. Egentlig en veldig god omgang, men sitter likevel med følelsen at vi her kan ha kastet bort muligheten til seier. Store sjanser er misbrukt og vi var totalt overlegne etter de første 10 minutter. Lukter dessverre tap med et slikt overtak og sjansesløseri.

auren, sur i pausen
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Syns Glen Kamara er det svakeste ledd hos oss, har ikke kreativiteten vi trenger. At Rutter ikke får straffe er en skandale, klippes ned.

Ble vel snytt for to straffer? Keeper i ryggen på Rutter før han bokser. Men keepere er jo skjermet for alt dessverre.

Nei, vi kastet bort vår store mulighet til seier her i første omgang. Blir garantert en tøffere andre omgang. Typisk at hjemmelaget scorer på sin første sjanse.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Carl Fisker

Hjemmedommer av verste sort.

GeirO

Dette var frustrerende.
Vi får bytte inn Piroe og Anthony etter 60 hvis dette fortsetter.
MOT

Kato

Anthony for Gnonto, og Byram for Kamara etter hvert. Dessverre skjer det sjelden noe før 80 fra benk.
 

GeirO

Pause. 0-0. Egentlig en veldig god omgang, men sitter likevel med følelsen at vi her kan ha kastet bort muligheten til seier. Store sjanser er misbrukt og vi var totalt overlegne etter de første 10 minutter. Lukter dessverre tap med et slikt overtak og sjansesløseri.

auren, sur i pausen
Ofte vi gir fra oss kampen etter et stort overtak i første omgang. Skjer det igjen?
MOT

J-R

Dørgende kjedelig

Neo

Synes vi er direkte slappe og litt uinspirerte. Dette er jo en kamp vi skal være "på" og sikre 3 fete poeng.
Virker som de fleste utpå her er på 80%.

MEN;,,,
På en dag tidligere i sesongen hadde jeg tenkt dette var Stoke, Preston, Sunderland i repeat.
I dag velger jeg å tro vi har hodet på rett plass og evnen til å skru opp noen knepp og sikre oss poengene.

auren

Dørgende kjedelig

Jepp. Spill mot ett mål kan ofte være kjedelig for nøytrale fans.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

At Rutter ikke får straffe er jo hinsides dårlig dømt. Skjønner ingenting…


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Syns Glen Kamara er det svakeste ledd hos oss, har ikke kreativiteten vi trenger. At Rutter ikke får straffe er en skandale, klippes ned.

Ble vel snytt for to straffer? Keeper i ryggen på Rutter før han bokser. Men keepere er jo skjermet for alt dessverre.

Nei, vi kastet bort vår store mulighet til seier her i første omgang. Blir garantert en tøffere andre omgang. Typisk at hjemmelaget scorer på sin første sjanse.

auren

...men som det kommenteres på twitter, hvem av våre (på banen nå)  hadde satt to straffer egentlig?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Myhre10

Bra første 30, svak avslutning av omgangen. Vi gjør det altfor vanskelig, er lov å skyte upresset fra 16 m, men vi MÅ trokle oss igjennom! Gnonto bør byttes ut, fryktelig svak.
 

Lucas the Kop Cat

Gnontooooo!

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Hallgeir *

Overraskende (for meg) at U-21-laget klarte 3-3 borte mot Chelsea i kveld. (Litt off topic i denne tråden da, men regner med å bli tilgitt).
Super Leeds since 1968

auren

WILLY!!!!! 1-0!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Gnontooooo!

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Den trengte han og vi.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Fantasyland

Willy! Den trengte du! Og vi…

GeirO

Merkelig valg av Gnonto foran Anthony. Sistnevnte er jo mye bedre enn Gnonto for tiden. Scorer mål og greier...

Bør benytte muligheten han får nå snart, Gnonto. Har en del å bevise.
Endelig!!  ;D

Myhre10

Bra første 30, svak avslutning av omgangen. Vi gjør det altfor vanskelig, er lov å skyte upresset fra 16 m, men vi MÅ trokle oss igjennom! Gnonto bør byttes ut, fryktelig svak.
Enda godt Farke ikke hørte på meg, bra jinxet 😁🤪

GaryMac

Bra første 30, svak avslutning av omgangen. Vi gjør det altfor vanskelig, er lov å skyte upresset fra 16 m, men vi MÅ trokle oss igjennom! Gnonto bør byttes ut, fryktelig svak.
Enig.
Nei, der puttet han, gitt :-)

Hallgeir *

Riktig mann scoret akkurat nå. Håper det var akkurat det som trengtes for å Gnonto til å levere bedre enn han har gjort på en god stund nå.  8)
Super Leeds since 1968

Reaney

At det går an Glen Kamara.

GaryMac

Jeg stemmer for å blåse av kampen og avlyse resten av kampene i ligaen, og så lar vi de to lagene som er øverst rykke opp :-)