Skrevet av Emne: En stor takk til dere som poster!  (Lest 654 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AllWhiteTøyen

En stor takk til dere som poster!
« på: Februar 09, 2024, 11:01:17 »
Jeg synes det er på høy tid med en uforbeholden takk til dere som bruker tiden deres til å poste på forumet her. For en som ikke gidder å tråle www etter nyheter om Leeds, har forumet vært en fin plass i mange år.
Her får jeg med meg det viktigste som skjer rundt klubben, og jeg følger alltid med på kommentarene når Leeds spiller og jeg ikke får sett kampen.
Selv er jeg dessverre ingen stor bidragsyter, og føler derfor at dette innlegget er på sin plass. Jeg har jo registrert at trafikken her er betydelig mindre enn i glansdagene, men det er fortsatt den klart beste plassen for info.
Ingen nevnt og ingen glemt, men dere vet selv hvem dere er.
Nok en gang; TAKK og keep up the good work! MOT

Lucas the Kop Cat

Sv: En stor takk til dere som poster!
« Svar #1 på: Februar 09, 2024, 11:11:56 »
Nå er det vel så lenge siden "glansdagene" at internett knapt var oppfunnet, men ellers er det vel en del andre kanaler som diverse fb-grupper der mange får utløp for det de har behov for.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: En stor takk til dere som poster!
« Svar #2 på: Februar 10, 2024, 20:45:12 »
På vegne av den håndfull som poster mye - takk :)

Siden har fortsatt ca 500 påloggede hver måned men det har blitt et fåtall som poster. Det er synd.
Mens det i 'glansdagene' var tidvis hett her er det nå riktig så gemyttelig.
Mange skriver nå på Norske Leedsfans på Facebook (jeg også) og der møter man folk under egne navn. En del foretrekker det. Det er forståelig. Men diskusjoner er vanskelig der. Ser man etter noe som ble postet for 2-3 dager siden er det vanskelig å finne. Da er forumet langt mer oversiktslig.

Men ja det oppfordres at flere skriver. Alles mening betyr noe. Det er ikke alltid det er kjekkest å lese de som vet mest. Ofte kan et sideblikk være likeinteressant.

Uansett - et godt prinsipp er å gå etter ballen og ikke mannen om det er noe man er uenige om.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: En stor takk til dere som poster!
« Svar #3 på: Februar 10, 2024, 21:35:18 »
På vegne av den håndfull som poster mye - takk :)

Siden har fortsatt ca 500 påloggede hver måned men det har blitt et fåtall som poster. Det er synd.
Mens det i 'glansdagene' var tidvis hett her er det nå riktig så gemyttelig.
Mange skriver nå på Norske Leedsfans på Facebook (jeg også) og der møter man folk under egne navn. En del foretrekker det. Det er forståelig. Men diskusjoner er vanskelig der. Ser man etter noe som ble postet for 2-3 dager siden er det vanskelig å finne. Da er forumet langt mer oversiktslig.

Men ja det oppfordres at flere skriver. Alles mening betyr noe. Det er ikke alltid det er kjekkest å lese de som vet mest. Ofte kan et sideblikk være likeinteressant.

Uansett - et godt prinsipp er å gå etter ballen og ikke mannen om det er noe man er uenige om.

Den siste setningen kan ikke gjentas ofte nok.

Begynte på Forumet i 2006. Var nok av og til litt for heit i toppen i begynnelsen, men har vel funnet min plass her nå.  :) Som du skriver var det mye mer temperatur her tidligere, og det savner jeg over hodet ikke, siden det gikk ut på sjikane av andre forumdeltakere. Her trives jeg, og Leeds-forumet er den første siden jeg sjekker hver dag. Facebook-siden blir aldri det samme som dette.  8)
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Sv: En stor takk til dere som poster!
« Svar #4 på: Februar 10, 2024, 22:26:57 »


På vegne av den håndfull som poster mye - takk :)

Siden har fortsatt ca 500 påloggede hver måned men det har blitt et fåtall som poster. Det er synd.
Mens det i 'glansdagene' var tidvis hett her er det nå riktig så gemyttelig.
Mange skriver nå på Norske Leedsfans på Facebook (jeg også) og der møter man folk under egne navn. En del foretrekker det. Det er forståelig. Men diskusjoner er vanskelig der. Ser man etter noe som ble postet for 2-3 dager siden er det vanskelig å finne. Da er forumet langt mer oversiktslig.

Men ja det oppfordres at flere skriver. Alles mening betyr noe. Det er ikke alltid det er kjekkest å lese de som vet mest. Ofte kan et sideblikk være likeinteressant.

Uansett - et godt prinsipp er å gå etter ballen og ikke mannen om det er noe man er uenige om.

Den siste setningen kan ikke gjentas ofte nok.

Begynte på Forumet i 2006. Var nok av og til litt for heit i toppen i begynnelsen, men har vel funnet min plass her nå.  :) Som du skriver var det mye mer temperatur her tidligere, og det savner jeg over hodet ikke, siden det gikk ut på sjikane av andre forumdeltakere. Her trives jeg, og Leeds-forumet er den første siden jeg sjekker hver dag. Facebook-siden blir aldri det samme som dette.  8)

Støttes. Fb når ikke dette til anklene.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk