Skrevet av Emne: FA-cupen 5.runde: Kamp vs Chelsea @Stamford B 28.2.24 kl. 20:30 ViaSport 3  (Lest 4926 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Brukbar stemning på bortelekteren!

Dessverre litt mer dempet nå.  :(
Super Leeds since 1968

Fido

Cooper går seg bort og 1-1

Myhre10

Svært passivt Leeds og med et dårlig forsøk på parkere bussen på 30 meter, og vipps så var det 1-1

Forever Whites

Var ikke særlig imponerende av Meslier heller.
Medlem 94237

Fredhans

Typisk at det er Jackson som scorer på første sjansen, som vanligvis må ha flust med sjanser for å få mål🥴

Carl Fisker

Merkelig at Cooper får spille i en slik kamp.

TK20

Formen til Piroe har pekt nedover lenge nå.

Holde dette og få inn Cree, Pat, Gnonto i 2.

Kato

Piroe får tempotrøbbel på dette nivået. Svak.

Kato

2-3 ute og vi ser med en gang svakere ut enn vanlig. Selv om motstanden er relativt bra. Lite å se av hva vi egentlig er etter scoringen vår.
« Siste redigering: Februar 28, 2024, 21:08:22 av Kato »
 

auren

Ups. 2-1. Strålende Chelsea-spill dessverre…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fredhans

Huff….

Kato

Bra spill, men ikke overraskende hvilken side den kom fra igjen.
 

J-R

Firpo, cooper, Piroe og Anthony…
Holder ikke nivået…

Myhre10

Svakt av Ampadu

Kato

Firpo, cooper, Piroe og Anthony…
Holder ikke nivået…

Helt enig. Farke bommer på laguttaket der bak.
 

raggen

Piroe har slitt lenge og sliter med å se hva han tilfører laget. Temposvak og dårlig oppspillpunkt. Men har tillit hos farke merkelig nok
Forever Leeds United!!!!!!!!

Cherry

Venter på at Chelsea skal klikke’ i gir , ballen og bevegelsene er jo kjappere- de ER PL lag.
Vi klarer oss brukbart til tempo økes, og så har vi ett par som ikke har dette tempo i kroppen i det hele tatt, ref Piroe og Anthony.
Foreløpig kul kamp å se på da, og fantastisk å høre fansen’.. ;)

Forever Whites

Firpo, cooper, Piroe og Anthony…
Holder ikke nivået…

Helt enig. Farke bommer på laguttaket der bak.

Laguttaket er vel gjort bevisst det.  Han har et opprykk å tenke på også.
Medlem 94237

auren

Pause. 2-1. Leeds bra med frem til 1-1. Chelsea ikke sånn veldig gode, men har vært effektive. Blir vanskelig mot et såpass godt lag med de beste sittende på benken. Cooper, Firpo og Piroe er ikke gode nok mot top half PL. Men vi er fortsatt med i kampen, litt justeringer i andre omgang så kan vi fortsatt komme tilbake. Men jeg kjenner at engasjementet ikke er helt på topp. Ligaen har fullt mitt fokus, så derfor veldig viktig å unngå skader. Har forsonet meg med at det mest sannsynlig blir exit.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kai

Det var noe nostalgisk over kombinasjonen Leeds-kamp og Martin Tyler.

Eriksen55

Piroe er forferdelig dårlig i 10er rollen. Enorme temposvskheter. Kun spiss han bør være aktuell!

Vi ha inn Gnonto der og spare Summerville og Bamford til siste 30. Spesielt Anthony bør opp i ringa om han skal spille mye mer..

Syntes det blir litt usikkert der bak med Cooper. Bytt han ut, trekk Ampadu tilbake og bytt inn Kamara.

Dette Chelsea laget er ikke umulig å score på!

Cherry

Pause. 2-1. Leeds bra med frem til 1-1. Chelsea ikke sånn veldig gode, men har vært effektive. Blir vanskelig mot et såpass godt lag med de beste sittende på benken. Cooper, Firpo og Piroe er ikke gode nok mot top half PL. Men vi er fortsatt med i kampen, litt justeringer i andre omgang så kan vi fortsatt komme tilbake. Men jeg kjenner at engasjementet ikke er helt på topp. Ligaen har fullt mitt fokus, så derfor veldig viktig å unngå skader. Har forsonet meg med at det mest sannsynlig blir exit.

auren

Helt enig med deg her auren, tidlig kamp lørdag er viktigere ift fokus/ pri.

Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Lucas the Kop Cat




Dette Chelsea laget er ikke umulig å score på!
Nei, det har vi vel allerede vist.



Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Kato

Irritasjonen går mest på at jeg mener vi med toppa lag hadde kunne vært veldig god match mot Chelsea. Anthony, Piroe, Cooper og til dels Firpo gjør oss klart svakere. Chelsea har strekk i seg, mener vi burde vært langt mer risikovillige med ball.
 

rd1

Forsåvidt greit å nok en gang få bekreftet at Cooper/Firpo ikke holder mål. Men Ok av Farke å bruke Cooper, så får Kamara hvile.
"Who needs Cantona??"

GeirO

Skuffet over Leeds mot et middels PL-lag.
MOT

auren

Irritasjonen går mest på at jeg mener vi med toppa lag hadde kunne vært veldig god match mot Chelsea. Anthony, Piroe, Cooper og til dels Firpo gjør oss klart svakere. Chelsea har strekk i seg, mener vi burde vært langt mer risikovillige med ball.
Helt enig i første punkt. Samtidig viktig å hvile spillere med knocks og ikke ta unødige sjanser. Opprykk er det som gjelder denne sesongen!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Var vel ikke så imponerende forsvarspill av milliard laget på vårt mål heller?  Og strengt talt sprikte vel Meslier mer med beina enn en gatearbeider fra red light district på vårt første imot?  Kampen er ikke ferdig ennå så alt kan skje.
Medlem 94237

TK20

Skjønner ikke helt Cooper pile-on. Piroe og Anthony derimot...

TK20

Fremdeles ikke imponert over Roberts. Shiny new thing, men mye slurv.