Skrevet av Emne: Kamp vs Huddersfield @John Smith Arena 2.3.24 kl. 13:30 på ViaSport2  (Lest 3946 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Pause. 1-0. Leeds gode de første 10 minuttene og hadde en diger sjanse. Etter det kom et par brukbare Hudds-muligheter og så fikk hjemmelaget kampen inn i sitt spor med masse dueller, frispark og gule kort. Skikkelig oppstykka omgang. Hjemmelaget farlige på dødballer og ikke overraskende scoret de 1-0 målet på et frispark. Synes de leder fortjent. Vi klarer ikke helt å skape noen særlige farligheter og er litt fantasiløse fremover. Kommer til å bli mye drøying og dueller i andre omgang etter det røde kortet. Tror vi skal være greit fornøyd med 1 poeng her, lukter dessverre tap.

James inn for Gnonto takk!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

For en kjedelig kamp.
Knotter og dueller.
Må slutte å gi vekk enkle dødballsjanser. Er der Hudds vil skaffe målene.
Mistet heldigvis hodet totalt Hogg.
Omgangens høydepunkt var Grays forsvarsspill på kontringen etter balltapet a Kamara.
Trodde man måtte til Italia for å se slik taktisk forståelse i sin helhet.
Det er lenge å spille undertall en hel omgang. Håper vi snur det.

Forever Whites

Gnonto, Bamford og Gruev ut i 2. omgang.  Gray frem på midten, Joseph og James inn i angrep.  Roberts inn på høyreback.  Fortsatt 3-2 slutt til oss, men Joseph skårer i stedet for Gnonto.
Medlem 94237

raggen

håper vi kommer bedre i 2 omg.. hudds spiller tøft og er farlige på dødballer. vi må spille vårt spill og det blir nøkkelen i 2 omg. mulig en kamp for james etterhvert dette
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sterland

Håpløs omgang, trolig noe av det dårligste vi har levert denne sesongen :( Får ingenting fra Summerville, Rutter, Gnonto eller Bamford. Kamara/Gruev også langt fra vanlig standard.. Kamara ut, Roberts inn og Gray inn som sentral midt. Front 4 må få et skikkelig tupp i ræva i pausen, dette har vært langt fra hva som kreves. Huddersfield leder fullt fortjent, og meget spesielt å se avskiltede Tom Leeds vaske gulvet med våre «stjerner».. Her må det bli samling i bånn før 2. omgang, og hevet nivået opp der vi stort sett har levert hele sesongen.

Cherry

Fy f… for en dritt fotball/taktikk Wednesday legger opp til i denne, og nå offer for sitt eget grisespill….
Denne må vi bare male på, og håpe at dommer fortsetter med å se og ikke minst dømme for de mange
Stygge taklinger som de driver med.
Svært frustrerende for våre selvsagt, når man først får til noen pasninger - så blir man klipt ned…og både Gnonto og Summerville liker ikke fysisk kontakt av denne sorten…

Mørne de utover, de kommer til å drøye ved hver eneste mulighet - og så få inn James og Joseph.
« Siste redigering: Mars 02, 2024, 14:34:46 av Cherry »
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Hudds kjører bevisst for å få frispark på kanten. Der ligger deres sjanse. Da er det sååå irriterende at vi gir de disse frisparkene, gangetter gang etter gang.

Og såmå vi begynne å sette sjanser. I starten hadde vi flere glimrende angrep. Lot  være  å avslutte for tidlig også. Men så når vi skal sette den failer vi likevel.

Men nå må vi være tålmodige. Målskal vi ha om vi spiller vårt vanlige spill.

Vi kan ikke avgi poeng på dette. Det er for hodeløst…

PS! Tross ti m8nutter tillegg var det ikke mye effektiv spilletid i omgangen!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

baste

Leeds må heve seg noen hakk, det klarte vi mot Leicester. Ingen grunn til ikke å klare det mot 10 mann.
Come on Leeds

Lucas the Kop Cat

Heldigvis har vi en voksen dommer på banen.
Ikke voksen nok til å gi rødt til Pearson på stemplingen av Summerville.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


leedslife

Hudds kjører bevisst for å få frispark på kanten. Der ligger deres sjanse. Da er det sååå irriterende at vi gir de disse frisparkene, gangetter gang etter gang.

Og såmå vi begynne å sette sjanser. I starten hadde vi flere glimrende angrep. Lot  være  å avslutte for tidlig også. Men så når vi skal sette den failer vi likevel.

Men nå må vi være tålmodige. Målskal vi ha om vi spiller vårt vanlige spill.

Vi kan ikke avgi poeng på dette. Det er for hodeløst…

PS! Tross ti m8nutter tillegg var det ikke mye effektiv spilletid i omgangen!
Dette minner om slik det var under Bielsa i CC.
Ta ned kampen og finne Pablo i posisjoner.
Ikke kave seg opp og miste hodet.

GaryMac

Fy f… for en dritt fotball/taktikk Wednesday legger opp til i denne, og nå offer for sitt eget grisespill….
Denne må vi bare male på, og håpe at dommer fortsetter med å se og ikke minst dømme for de mange
S

hmmm - Våre spillere har ikke møtt opp til den kampen..... Eller er det bare Farke som har lagt opp taktikken etter feil motstander??

GeirO

For et griselag. Tipper fullstendig overkjøring i 2.omg og 4-1 til Leeds til slutt.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tror jeg også, dvs. 3-1 til Leeds.

Hvis ikke Hudd parkerer bussen helt.
MOT

Hallgeir *

Fy f… for en dritt fotball/taktikk Wednesday legger opp til i denne, og nå offer for sitt eget grisespill….
Denne må vi bare male på, og håpe at dommer fortsetter med å se og ikke minst dømme for de mange
S

hmmm - Våre spillere har ikke møtt opp til den kampen..... Eller er det bare Farke som har lagt opp taktikken etter feil motstander??

Ja, for det er jo lørdag i dag.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Rutter må fininnstille siktet. To skudd forsøk like utenfor

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


GaryMac

For et griselag. Tipper fullstendig overkjøring i 2.omg og 4-1 til Leeds til slutt.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tror jeg også, dvs. 3-1 til Leeds.

Hvis ikke Hudd parkerer bussen helt.
Må regne med at de parkerer bussen med 1-0 ledelse og en mann mindre på banen.
Vi må bare finne veien gjennom bussen, hvis ikke blir dette en "Leedelse"...

GeirO

Fy f… for en dritt fotball/taktikk Wednesday legger opp til i denne, og nå offer for sitt eget grisespill….
Denne må vi bare male på, og håpe at dommer fortsetter med å se og ikke minst dømme for de mange
S

hmmm - Våre spillere har ikke møtt opp til den kampen..... Eller er det bare Farke som har lagt opp taktikken etter feil motstander??

Ja, for det er jo lørdag i dag.
Ikke så rart Farke har bomma, draktene er jo like.
MOT

Lucas the Kop Cat

Blir veldig omstendelige angrep med lite tempo. For lett å forsvare seg.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


RoarG

Jeg tror vi skal være fornøyde om vi i det hele tatt får poeng fra denne kampen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Blir ikke vakker, denne kampen.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Forever Whites

Lisseknytingen hadde fortjent et gult kort.
Medlem 94237

Lucas the Kop Cat

På tide med.nye hoder og bein nå.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Lucas the Kop Cat

Vi er rause med å gi bort cornere. Oppskriften på trøbbel mot dette laget.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Fantasyland

Nå er det altså så svakt at det gjør vondt å se på

Dylan

Dette er kamp for James.

Gordon McUseless

Utroliga at han tar ut Gray. Kunne tatt ut Gruev istedenfor og kjørt Gray opp på midten.

raggen

PIROE.... prove me wrong denne gang!!!!!!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Lucas the Kop Cat

Gult på Rutter for en liten berøring, vanskelig å følge dommerens linje nå.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


auren

Må Rutter passe seg. Forundrer meg ikke med et rødt også på frustrerte Leedsspillere.

Kan ikke helt se at vi vinner denne. Men det samme sa jeg mot Leicester langt uti andre omgang.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Gult på Rutter for en liten berøring, vanskelig å følge dommerens linje nå.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Det gule var på sin plass, farlig spill. Ikke godt å lande med en dytt i ryggen. Fare for rødt hvis Rutter fortsetter slik.
MOT

auren

BAMBIIII!!! 1-1! Så viktig!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.