Skrevet av Emne: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2  (Lest 4626 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Myhre10

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #180 på: Mars 09, 2024, 09:49:18 »
Problemet de siste kampene er at tempoet har vært altfor lavt, vi bruker for mye tid med ballen/for mange touch. Etter 35 min i går endret kampen totalt karakter, vi satt opp tempoet med færre touch og mer direkte spill. Da tok vi helt over, i tillegg hadde nok SW løpt fra seg og vi fikk mer plass og flere pasningsalternativer offensivt og vinner til slutt ganske enkelt 😊👏
« Siste redigering: Mars 09, 2024, 09:51:55 av Myhre10 »

GeirO

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #181 på: Mars 09, 2024, 11:23:59 »
Problemet de siste kampene er at tempoet har vært altfor lavt, vi bruker for mye tid med ballen/for mange touch. Etter 35 min i går endret kampen totalt karakter, vi satt opp tempoet med færre touch og mer direkte spill. Da tok vi helt over, i tillegg hadde nok SW løpt fra seg og vi fikk mer plass og flere pasningsalternativer offensivt og vinner til slutt ganske enkelt 😊👏
Enig. Og det handler mest om at de uten ball tar løpene og viser initiativ.

Bjosse77

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #182 på: Mars 10, 2024, 09:24:00 »
Kollektivet var bra, individuelt også meget bra. Ting klikker. Meslier svak mot Chelsea, heldigvis valgte han den, følger opp med kanskje årets beste mot Stoke og gjør det lille som må til mot Wednesday.

2-0 scoringen kommer rett ut av Drillo boka, og for så vidt Bielsa, meget vakkert.

auren

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #183 på: Mars 10, 2024, 10:34:58 »
Veldig skeptisk til laguttaket. Denne tror jeg vi taper dessverre

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Så deilig å bli proven wrong. Jeg var pessimistisk på fredag, etter et par mindre gode kamper mot Stoke og Huddersfield. Hadde håpet på en annen lagoppstilling, men Farke visste selvsagt best! Nå får gutta, og trenerapparatet, noen velfortjente fridager for å lade batteriene mot neste søndags tøffe kamp mot Neil Harris sine Millwall-gutter. Ingen walk in the park den kampen!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #184 på: Mars 10, 2024, 10:45:54 »
Veldig skeptisk til laguttaket. Denne tror jeg vi taper dessverre

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Så deilig å bli proven wrong. Jeg var pessimistisk på fredag, etter et par mindre gode kamper mot Stoke og Huddersfield. Hadde håpet på en annen lagoppstilling, men Farke visste selvsagt best! Nå får gutta, og trenerapparatet, noen velfortjente fridager for å lade batteriene mot neste søndags tøffe kamp mot Neil Harris sine Millwall-gutter. Ingen walk in the park den kampen!

I nesten alle kamprapporter etter kampen påpekes det at mange reagerte på start-elleveren hans.
Bare seier gjorde at det ikke ble en 'sak' etter kampen.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan