Skrevet av Emne: 1. play off kamp: Norwich vs Leeds @ Carrow Road søn. 12. mai kl. 13 på V sport1  (Lest 4349 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Cannavaro

Ja dessverre er dette et labert Leeds-lag, mildt sagt !  Da sier det også sitt om Norwich. Totalt sett så er det dårlig kvalitet på kampen, med få få målsjanser, om noen. Selve oppspillet til den annulerte scoringen likte jeg, der var det god bevegelse og mye på 1-touch.  Det var det Leeds viste av finspill i 1.omgang. Vår angrepsrekke er svært lite involvert i kampen, mest ballkrig på midten. Norwich åpnet veldig bra med mye energi og løp, men det har ebbet ut for dem også. En kvalitetsmessig svak 1.omgang av en fotballkamp.  Vi må finne rytmen, men det ser ut til å være vanskelig når flere spillere virker å være ute av form.  Så da får vi være fornøyd med 0-0 foreløpig.  Det er dødballer eller glimt av gode enkeltprestasjoner som kan avgjøre denne kampen ser det ut til.
MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Kom til å tenke på…

Straffekonk og Meslier ønsker eg virkelig ikkje!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Var egentlig offsiden på målet vårt så opplagt?

…eg syntes ikkje det 😳
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Milou

Og så har vi spillere som Gnonto som lager et soleklart frispark, klapper til dommeren og pådrar seg gult kort.

Irritirerer meg grenseløst
Det irriterer meg også at Gnonto må fokusere på dommaravgjersler og ikkje på fotballen, og det er tull å pådra seg gult kort der. Klart frispark er det imidlertid ikkje og straffesparket han ikkje fekk var mykje klarare. Kanskje var det utanfor, men dommar meinte tydelegvis ikkje det, for eg er temmeleg sikker på at han hadde blåst frispark i så fall.

Forøvrig er der som vanleg mykje klaging her, men Norwich har nok større grunn til å vere misnøgd enn vi har. OK omgang i ein kamp med mykje nerver og enkelte spelar som er eit stykke unna toppformen - Rutter og Summerville framst blant dei. Eg syns Gruev har spelt av seg nervene etter ein usikker start der han var heldig som ikkje fekk gult kort. Firpo og Gnonto best hjå oss. Eg håper Gray kan bli meir involvert og at Gnonto klarar å halde riktig fokus.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


auren

Come on you Whites!

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Milou

Var egentlig offsiden på målet vårt så opplagt?

…eg syntes ikkje det
Eg syns det er riktig å domme offside der. Sjøl om Rutter faktisk ikkje er borti ballen er han definitivt involvert i spelet.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


leedslife

Gnonto scoring i andre nå

Hallgeir *

Kjempejobb av Byram der.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Ut med Summerville, Gnonto og Byram. Inn med Joseph, James og Roberts. Rutter og James på kantene!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Eirik Aase vurderte sterkt penger på Archie-scoring om han fikk en offensiv rolle.
Ikke kommet i ‘situasjoner’ ennå men…
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Nå spiller vi bedre!
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Wagner håper på andre boller ved å sette innpå Fassnacht (fastelaven).

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Cherry

Planen ;) virker å være å få med sæ 1 poeng i dag. Og håpe på 3
Hva Gnonto styrer med? Dette må en manager plukke av spillerne, pinlig å se på.

Come on Leeds, litt opp, så kan den sitte !

Poeng? :D
 

stian

Bedre nå ja. Begynner å bli noen kort til Norwich nå. Fullfører de denne kampen med 11 mann??

GeirO

Ut med Summerville, Gnonto og Byram. Inn med Joseph, James og Roberts. Rutter og James på kantene!
Nesten, blir Piroe og Anthony... ;)
MOT

Hallgeir *

Ut med Summerville, Gnonto og Byram. Inn med Joseph, James og Roberts. Rutter og James på kantene!

Hvorfor bytte ut Byram? Han har da vært en av våre beste så langt.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Ut med Summerville, Gnonto og Byram. Inn med Joseph, James og Roberts. Rutter og James på kantene!

Hvorfor bytte ut Byram? Han har da vært en av våre beste så langt.

Roberts bedre offensivt. Vil vinne!

Stillestående gå fotball. 1-2 meter lange pasninger og utelukkende nesten bare bakover!

GeirO

I alle fall en mye bedre andreomgang av oss.

Kan ikke Rodon heade inn sitt første mål i denne kampen?

Joe Jordan

Norwich slitne og nærmest slutter å legge press på ballfører. Dette bør Leeds kunne utnytte om en geier å få opp tempoet!


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

stian

Ser Norwich-spillerne litt slitne ut nå? Kunne tenke meg Joseph inn og at vi tok litt risiko i å holde tempo og trykk oppe. Det ligger et mål i denne kampen!

Eriksen55

I alle fall en mye bedre andreomgang av oss.

Kan ikke Rodon heade inn sitt første mål i denne kampen?

Det har han ikke i seg. Rett og slett elendig i offensiv boks! Like elendig som dødballene

Hallgeir *

Ut med Summerville, Gnonto og Byram. Inn med Joseph, James og Roberts. Rutter og James på kantene!

Hvorfor bytte ut Byram? Han har da vært en av våre beste så langt.

Roberts bedre offensivt. Vil vinne!

Stillestående gå fotball. 1-2 meter lange pasninger og utelukkende nesten bare bakover!

Det må være svært marginalt i så fall. Har ikke vist mye i kampene han har spilt/kommet inn. Eneste unntak mot Leicester, kanskje.
Super Leeds since 1968

stian

Ut med Summerville, Gnonto og Byram. Inn med Joseph, James og Roberts. Rutter og James på kantene!

Hvorfor bytte ut Byram? Han har da vært en av våre beste så langt.

Roberts bedre offensivt. Vil vinne!

Stillestående gå fotball. 1-2 meter lange pasninger og utelukkende nesten bare bakover!

Det må være svært marginalt i så fall. Har ikke vist mye i kampene han har spilt/kommet inn. Eneste unntak mot Leicester, kanskje.

Byram virker dødsliten. Tror også Roberts kunne vært noe

J-R

Planen er tydeligvis å ta med oss en uavgjort og vinne på Elland Road!
Da kontrer vel Norwich inn 0-1 i det 86 minutt på Torsdag🫣

Fredhans

Håper at alle her ser at Leeds ikke har noe i premier league å gjøre, og lager stort sett frispark og klarer ikke å henge med. Har ingen midtbane» general» og ingen på topp som kan score. Tror det blir bra med mye seiere i nok et år i championchip👍Ikke for å være negativ, men realist.

GeirO

Grei bortekamp. Håper vi fant formen i pausen og fortsetter slik.

Men ALT kan skje på Elland Road på torsdag. 50/50 om vi går til Wembley.

GaryMac

Slutt, og 0-0.
Tror vi skal være fornøyd med det.

Hallgeir *

Greit fornøyd med resultatet. Andre omgang var positiv.
Super Leeds since 1968

stian

Tja, vi holder nullen. Det var viktig, men for et gjesp av en kamp. Med unntak av den hårfine offsiden vår var det vel ikke en eneste stor sjanse.

auren

Slutt. 0-0. Ganske fornøyd med det. Vi tok over mye i andre omgang uten å skape noe særlig. Ikke skarpe nok siste 30 meter. Litt synd, fordi Norwich var skikkelig svake offansivt. Nå må vi vinne hjemme! Klarer Leedsspillerne det tro? Hmmm...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.