Skrevet av Emne: Playoff finale 2024. Leeds United vs Southampton 26.5.24 kl 16. Wembley  (Lest 9972 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Fredhans

Det var det, og nok et år i Championship. Play of for Leeds er fremdeles et stort spøkelse….😱😱

J-R

Møkkaklubb

Eriksen55

Takk forbi år. Drittlei Farkeball.

Måtte dette bli siste kampen med Farke. Drittlei!

Sleivind

For en forferdelig skuffelse, forventet, men grusomt likevel.

Der er mye som må tas tak i foran neste sesong.

auren

Helevetes S****ns damned United!

God natt!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

For en jævla søplespiller Conor Roberts har vært for oss.

Hallgeir *

Klarer ikke å grave meg ned fordi det blir et år til i Championship. Her vinner vi i alle fall langt flere kamper enn vi taper. Det som er mest trist er at vi mister et par av de beste spillerne som Summerville og Rodon.
Super Leeds since 1968

Joe Jordan

Skulle hatt enda flere støttepasninger til siden og bakover så hadde dette gått veien.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Bromancer

Finale i playoff og vi leverer en totalt tannløs forestilling. Utrolig. Ubegripelig.

Gordon McUseless

Dette var over da Soton scoret. Vi evner ikke å skape noe. Ikke på corner, ikke i etablert spill. Det eneste vi er konger på er støttepasninger.
Nå logger jeg av Leeds for en stund. Orker bare ikke dette. Prøve å nyte sommeren uten så mye som en nyhet om alle Leedsspillerne skal til andre klubber.

ziganda

Verst når det gjelder, som vanlig.

RoarG

At det holdt å score ett mål for å vinne denne finalen, hadde jeg faktisk ikke trodd. Skikkelig antiklimaks. Denne sesongen begynte "meh", og sluttet likedan. Laget må nok komponeres jevnere til neste sesong. Alt for mye avhengig av at enkelte offensive spillere har dagen for å lykkes. Trenger å vinne kjipe drittkamper også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

We are Damned

Enkelt og greit!
MOT

Kato

Den der helvetes dritten med støttepasninger er ikke Leeds. Daniel Farke er ikke Leeds. Leeds er høyoktan-fotball med full gass. Det er ikke en halvsvett Piroe på topp som småjogger rundt. Vanvittig at han spiller 100 minutter. Elendig, vært det en halv sesong. To sentrale midtbanespillere som knapt har sett motstanderens mål denne sesongen. Flynn Downes er hundre ganger bedre enn Kamara og Gruev tilsammen.

Vi har knapt skapt en eneste målsjanse på dødballer denne sesongen. Nekter å tro vi har noen med ansvar for dette. Må jo være dårligst i verden på frispark og cornere.

Har ingen tro på det teamet til Farke.

Vi har en mulighet igjen før vi råtner fast her nede.
« Siste redigering: Mai 26, 2024, 18:11:52 av Kato »
 

Hallgeir *

For en jævla søplespiller Conor Roberts har vært for oss.

Tapte vi (bare) på grunn av han?
Super Leeds since 1968

Sleivind

Tenk at vi brukte en spiss som ikke gjør annet enn å jogge i 90 minutter.

viking

Huff !!
 

Eriksen55

Bare å starte logistikken. Noen blir nok solgt fordi dem er gode! Mens noen bør bli solgt..

Roberts - Hjem
Rodon - Hjem
Anthony - Hjem
Kamara - Selg
Bamford - Selg
Piroe - Selg
Gelhardt - Selg

Cooper og Dallas gir seg. I tillegg er det en haug av lånespillere som kommer hjem. Må finne en løsning med dem.

Så gjenstår det å se om vi klarer å beholde Gray, Summerville, Gnonto og Rutter - Krysser fingrene!

Så må det inn en manager som vil spille fotball. En som evner å justere og tilpasse seg litt. En grunn til at Farke har tatt under 30 poeng på 2 sesonger i PL!


Sterland

Leeds Are falling apart again.. mest treffende chant ever :( Patetisk dårlig forestilling. Front 4 helt ute av form, og har vært det lenge. Nå blir det en kamp for å unngå FFP sanksjoner, men det hadde det nok blitt uansett utfall. Ikke mange av disse som har PL nivå inne. Spent på om vi klarer å beholde Summerville, ellers bør ingen være fredet. Synes Rodon og Ampadu mot slutten av sesongen har vist hvorfor de ikke tar nivået i PL. Ikke spesielt dårlige, men langt fra dominerende sjefer som tidligere i sesonge.

Sesongen som utviklet seg så bra, endte som vanlig i fiasko. Selv ikke Farke, og nytt eierskap klarte å snu den inngrodde taperkulturen. Nå skal det bli deilig med en sommer uten de elendig dårlige unnskyldningene vi stadig hører fra Farke etter en elendig Leedsforestilling. For meg har egentlig ikke Farke vært den store skuffelsen. Derimot hvordan Rutter, Summerville, Gnonto og Piroe klapper i sammen mot slutten av sesongen, har virkelig sjokkert meg. 


Eriksen55

Klarer ikke å grave meg ned fordi det blir et år til i Championship. Her vinner vi i alle fall langt flere kamper enn vi taper. Det som er mest trist er at vi mister et par av de beste spillerne som Summerville og Rodon.

Helt enig.

Rodon har vært litt hypet - Blir ikke lei meg for at han blir borte. Ubrukelig på offensiv dødball også. Han kan erstattes.

Men Summerville, Gnonto og Rutter - Tenk om de hadde hatt en manager som kunne angrepsfotball a!

Kato

Bare å starte logistikken. Noen blir nok solgt fordi dem er gode! Mens noen bør bli solgt..

Roberts - Hjem
Rodon - Hjem
Anthony - Hjem
Kamara - Selg
Bamford - Selg
Piroe - Selg
Gelhardt - Selg

Cooper og Dallas gir seg. I tillegg er det en haug av lånespillere som kommer hjem. Må finne en løsning med dem.

Så gjenstår det å se om vi klarer å beholde Gray, Summerville, Gnonto og Rutter - Krysser fingrene!

Så må det inn en manager som vil spille fotball. En som evner å justere og tilpasse seg litt. En grunn til at Farke har tatt under 30 poeng på 2 sesonger i PL!


Tipper Summerville allerede har solgt leiligheta i Leeds. Gnonto er bare å shippe ut, mer liggende enn på beina. Få inn sentrale midtbanespillere som vet at det er et motstandermål der ute på banen. Farke er ikke rette mann til å øse ut penger. 20 mill på Piroe er en total skandale.
 

Smudge

Ikke overrasket.. ingen plan på noe som helst. Total opprydding før neste sesong, for dette laget har fint lite å gjøre i PL

Sterland

Bare å starte logistikken. Noen blir nok solgt fordi dem er gode! Mens noen bør bli solgt..

Roberts - Hjem
Rodon - Hjem
Anthony - Hjem
Kamara - Selg
Bamford - Selg
Piroe - Selg
Gelhardt - Selg

Cooper og Dallas gir seg. I tillegg er det en haug av lånespillere som kommer hjem. Må finne en løsning med dem.

Så gjenstår det å se om vi klarer å beholde Gray, Summerville, Gnonto og Rutter - Krysser fingrene!

Så må det inn en manager som vil spille fotball. En som evner å justere og tilpasse seg litt. En grunn til at Farke har tatt under 30 poeng på 2 sesonger i PL!
Fullstendig enig i vurderingene, men jeg tror vi må selge minst 2 av de du ønsker å beholde, for å holde tritt med FFP. De øvrige gir nada. Selg gjerne Gray og Gnonto om vi kan få heftige overgangssummer for de

raggen

skuffende og enda mere skuffet over farke som ikke går for det siste 20!!! legg om til 3-4-3 og prøv for guds skyld.. neida vi kjører på det samme og forventer ett annet resultat. saints var bedre enn oss men de var ikke gode og er så j.... irriterende at vi ikke er up for it når det gjelder som mest
Forever Leeds United!!!!!!!!

Eriksen55

Leeds Are falling apart again.. mest treffende chant ever :( Patetisk dårlig forestilling. Front 4 helt ute av form, og har vært det lenge. Nå blir det en kamp for å unngå FFP sanksjoner, men det hadde det nok blitt uansett utfall. Ikke mange av disse som har PL nivå inne. Spent på om vi klarer å beholde Summerville, ellers bør ingen være fredet. Synes Rodon og Ampadu mot slutten av sesongen har vist hvorfor de ikke tar nivået i PL. Ikke spesielt dårlige, men langt fra dominerende sjefer som tidligere i sesonge.

Sesongen som utviklet seg så bra, endte som vanlig i fiasko. Selv ikke Farke, og nytt eierskap klarte å snu den inngrodde taperkulturen. Nå skal det bli deilig med en sommer uten de elendig dårlige unnskyldningene vi stadig hører fra Farke etter en elendig Leedsforestilling. For meg har egentlig ikke Farke vært den store skuffelsen. Derimot hvordan Rutter, Summerville, Gnonto og Piroe klapper i sammen mot slutten av sesongen, har virkelig sjokkert meg.

Vil vel heller si at de 4 foran er grunnen til at vi kjempet om opprykk. Ingen annen plan fremover enn at de skal finne på noe. Det går ikke i lengden! Uten dem hadde det vært sommerferie for lenge siden!

De fire klappet ikke mer sammen enn Ampadu og Rodon - Gikk fra bunnsolid til skrøpelig!

Bare å sende Farke på dør!

Kato

skuffende og enda mere skuffet over farke som ikke går for det siste 20!!! legg om til 3-4-3 og prøv for guds skyld.. neida vi kjører på det samme og forventer ett annet resultat. saints var bedre enn oss men de var ikke gode og er så j.... irriterende at vi ikke er up for it når det gjelder som mest

Han har ikke peiling på den sidelinja. Skandale alt han gjør i kamper. Berget av gode spillere. Ikke god nok for oss.

Myhre10

Har mast om det i flere år, vi har 0 kreativitet på midten, ingen skyttere og ingen hodespillere. Da blir det vanskelig å snu kamper mot gode lag, alle vet at vi prøver å tråkle oss igjennom i midten!

Eriksen55

skuffende og enda mere skuffet over farke som ikke går for det siste 20!!! legg om til 3-4-3 og prøv for guds skyld.. neida vi kjører på det samme og forventer ett annet resultat. saints var bedre enn oss men de var ikke gode og er så j.... irriterende at vi ikke er up for it når det gjelder som mest

Han har ikke peiling på den sidelinja. Skandale alt han gjør i kamper. Berget av gode spillere. Ikke god nok for oss.

Forventer faktisk at han får sparken om ikke mange dagene!

Sydhagen

Skuffende kamp i dag, men totalt sett en svært god sesong av Leeds tatt i bergegning at vi ikke hadde et lag før i midten av September.
Forventer at Farke for ny tillitt og får bygget et mer balansert lag i sommer.

Summerville blir nok solgt, og blir forhåpentligvis erstattet av en playmaker. Rutter kan spille kant.
Trenger også en spiss som kan true bakrommet mer enn det Piroe og Bamford klarer.
Rodon må nok også erstattes, men det tror jeg skal gå rimelig greit. Kanskje Cresswell tar steget i sommer?

Gleder meg til silly season, og ny sesong i Championship - verdens beste og artigste liga.  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sterland

Leeds Are falling apart again.. mest treffende chant ever :( Patetisk dårlig forestilling. Front 4 helt ute av form, og har vært det lenge. Nå blir det en kamp for å unngå FFP sanksjoner, men det hadde det nok blitt uansett utfall. Ikke mange av disse som har PL nivå inne. Spent på om vi klarer å beholde Summerville, ellers bør ingen være fredet. Synes Rodon og Ampadu mot slutten av sesongen har vist hvorfor de ikke tar nivået i PL. Ikke spesielt dårlige, men langt fra dominerende sjefer som tidligere i sesonge.

Sesongen som utviklet seg så bra, endte som vanlig i fiasko. Selv ikke Farke, og nytt eierskap klarte å snu den inngrodde taperkulturen. Nå skal det bli deilig med en sommer uten de elendig dårlige unnskyldningene vi stadig hører fra Farke etter en elendig Leedsforestilling. For meg har egentlig ikke Farke vært den store skuffelsen. Derimot hvordan Rutter, Summerville, Gnonto og Piroe klapper i sammen mot slutten av sesongen, har virkelig sjokkert meg.

Vil vel heller si at de 4 foran er grunnen til at vi kjempet om opprykk. Ingen annen plan fremover enn at de skal finne på noe. Det går ikke i lengden! Uten dem hadde det vært sommerferie for lenge siden!

De fire klappet ikke mer sammen enn Ampadu og Rodon - Gikk fra bunnsolid til skrøpelig!

Bare å sende Farke på dør!
Helt enig at det er de som var avgjørende, men måten de mistet nivået (fra skyhøyt til mediocre) var en stor stor skuffelse