Oppgradering av forumet

Started by Robert, July 20, 2024, 16:52:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robert

Etter at vi fikk problemer med forumet for noen dager siden pga hosting-selskapet vårt, har vi måttet oppgradere forumet til versjon 2. Dette er en forholdsvis stor oppdatering, som vi i utgangspunktet skulle gjøre mere kontrollert, men vi måtte kaste oss rundt og fikset det asap.

Har valgt å åpne opp forumet etter litt testing, men det er fortsatt en del feil som kommer til å ta noen dager å få fikset i sommerferien.
Største problemet er at alle plugins har sluttet å fungere, noe som fører til problemer med ny-registrering, spam, like-knappen og taptalk-appen osv.
Det er også en del problemer med language-filene, en del øæå-feil osv, derfor har jeg akkurat nå satt det til kun engelsk.

Si gjerne ifra her om dere finner noen sære feil, så fikses det så fort som mulig.

Robert
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Asbjørn

Uansett - takk for jobben du stadig vekk gjør på forumet. Kan ikke verdsettes nok. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgi

Ja, takk for innsatsen Robert, veldig godt at sida er åpen igjen! Litt annerledes versjon, men det er ikkje berre LUSCOS som har dataproblemer om dagen  ;D
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Milou

Eg bruker til vanleg Tapatalk for å lese forumet, men det har ikkje fungert for meg dei siste dagane. Eg reknar med at dette er relatert til denne oppgraderinga?!

Uansett, som dei siste innlegga seier, takk for all jobb som blir gjort for å vedlikehalde forumet.

Robert

Tapatalk pluginen er installert nå igjen, så nå skal det også fungere!
Test gjerne, jeg bruker ikke Tapatalk veldig mye.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Hallgeir *

Quote from: Robert on July 20, 2024, 23:23:32Tapatalk pluginen er installert nå igjen, så nå skal det også fungere!
Test gjerne, jeg bruker ikke Tapatalk veldig mye.

Takk og lov for at det meste fungerer igjen. Forumet er som narkotika, man er jo totalt avhengig. Den første siden man sjekker etter innlogging. Takk for utført jobb.  8)
Super Leeds since 1968

Reaney

Bra jobba. Uten forumet var det noe som manglet i hverdagen sist uke.

auren

Stor kudos og tatt til Robert som fikser dette for oss avhengige forumister  8)
Det viktigste er at det aller meste fungerer nå, og så får smådetaljene komme på plass igjen etterhvert.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Milou

Quote from: auren on July 21, 2024, 11:18:06Stor kudos og tatt til Robert som fikser dette for oss avhengige forumister  8)
Det viktigste er at det aller meste fungerer nå, og så får smådetaljene komme på plass igjen etterhvert.

auren
Støtter denne! Tapatalk er tilbake og fungerer fint.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


lojosang

Godt å ha forumet tilbake. Hvor ellers skal jeg kunne finne ut om nye signeringer er rask eller raske?

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk

- Leif Olav

Blank_File

Veldig takknemlig for at forumet er tilbake på hjul. Kan jeg spørre dere som bruker Tapatalk, funker det fint for alle? På min telefon vises hvilke tråder som har nye poster, men postene som er lagt inn er helt i vildensky når jeg går inn på en tråd. Det kan være en ny post, men når jeg går inn på tråden, så havner jeg midt i den ett sted og må bruke lang tid på å komme til bunnen av tråden for å få lest den ny posten.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Blank_File on July 25, 2024, 08:20:28Veldig takknemlig for at forumet er tilbake på hjul. Kan jeg spørre dere som bruker Tapatalk, funker det fint for alle? På min telefon vises hvilke tråder som har nye poster, men postene som er lagt inn er helt i vildensky når jeg går inn på en tråd. Det kan være en ny post, men når jeg går inn på tråden, så havner jeg midt i den ett sted og må bruke lang tid på å komme til bunnen av tråden for å få lest den ny posten.
Samme her.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


TK20

Quote from: Lucas the Kop Cat on July 25, 2024, 11:04:33
Quote from: Blank_File on July 25, 2024, 08:20:28Veldig takknemlig for at forumet er tilbake på hjul. Kan jeg spørre dere som bruker Tapatalk, funker det fint for alle? På min telefon vises hvilke tråder som har nye poster, men postene som er lagt inn er helt i vildensky når jeg går inn på en tråd. Det kan være en ny post, men når jeg går inn på tråden, så havner jeg midt i den ett sted og må bruke lang tid på å komme til bunnen av tråden for å få lest den ny posten.
Samme her.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk



Det nye forumet fungerer bedre på mobil. Kanskje tapatalk ikke lenger er nødvendig?

Blank_File

Quote from: TK20 on July 25, 2024, 12:26:07
Quote from: Lucas the Kop Cat on July 25, 2024, 11:04:33
Quote from: Blank_File on July 25, 2024, 08:20:28Veldig takknemlig for at forumet er tilbake på hjul. Kan jeg spørre dere som bruker Tapatalk, funker det fint for alle? På min telefon vises hvilke tråder som har nye poster, men postene som er lagt inn er helt i vildensky når jeg går inn på en tråd. Det kan være en ny post, men når jeg går inn på tråden, så havner jeg midt i den ett sted og må bruke lang tid på å komme til bunnen av tråden for å få lest den ny posten.
Samme her.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk



Det nye forumet fungerer bedre på mobil. Kanskje tapatalk ikke lenger er nødvendig?

Jeg skal prøve det litt ja. Det er jo ikke ideelt på Tapatalk heller, men i alle fall lett å lese der.

GaryMac

Først : tusen takk til de som styrer med det tekniske på forumet. Har holdt på med litt sånt selv på frivillig basis og vet hvor mye tid det tar, og hvor mye frustrasjon det kan være.
Ellers er forumet mye bedre en facebook da det er langt enklere å "holde tråden".
Mener at i den forrige versjonen kunne vi se dato for siste innlegg i en tråd. Er det mulig å få til her også?

Reaney

Det går bra å se datoer på PC. På mobilen må man vri tlf i horisontal stilling for å se datoene.

GeirO

Quote from: Reaney on July 27, 2024, 20:29:09Det går bra å se datoer på PC. På mobilen må man vri tlf i horisontal stilling for å se datoene.
Jeg ser ikke noen dato med mobilen i horisontal stilling. Mulig det har med innstillinger å gjøre...
MOT

Lucas the Kop Cat

Telling av antall innlegg begynte på nytt i Taptalk men viser rett i web-leser.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Allanclarke

Før kunne man se når siste innlegg var postet på h ert tema. Men den funksjonen funker ikke lengre. Utrolig kjipt. Vanskelig å finne frem til der man var sist, hvis man har vært borte noen dager.

Allanclarke

Glem forrige post. Var bare å snu tlf 🙈🙈🙈🤣