Kamp: vs Valencia @Elland Road lørdag 3. august kl. 16:00

Started by auren, July 30, 2024, 11:52:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

leedslife

Vi har vært imponerende i pre-season.
To store muligheter på cornere idag. Kan håpe det er et positivt tegn.
Synes Strujik ser bra ut.
Godt kapteinsteam.
Gnonto er så bra du kan få det ute på venstre i denne div.
Noe av det Rutter driver med er verdt inngangspengene alene - så får man håpe han har tatt vekk noen av unotene og kanskje klarer å heve laveste nivået. Ligger endel ekstra på han nå som Summerville er vekke.
Figuren og karakteren til Joseph ser veldig bra ut.
Skulle gjerne hatt inn han som ble avbildet oppe på tribunen. Synes vi er svakeste i den(de) posisjonen(e) i banen.
På den andre siden, er vi ferdige på salgsfronten så er vi soleklare favoritter til DO.
Kan knapt huske å sett Leeds såpass imponerende før sesongstart og i tillegg i en divisjonen der vi har vist oss dønn solide.
MOT

Asbjørn

Quote from: leedslife on August 03, 2024, 20:40:08Gnonto er så bra du kan få det ute på venstre i denne div.

Eg er også der.
Syns populære(hehe) Marshmellows i Teamtalk skriver det bra her:
Hang my hat on this hook, but genuinely believe we will now keep Willy after the Summerville sale.
Remember: Cree was so unplayable last season so Willy was forced to play on the right. Not his position - and still managed 9 goals and 3 assist.
Best is yet to come.
https://x.com/marshyleeds/status/1819811878085796087?s=61&t=KF6bDF_lP8ZP8GAlg2t4VQ
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Quote from: Asbjørn on August 03, 2024, 21:46:43
Quote from: leedslife on August 03, 2024, 20:40:08Gnonto er så bra du kan få det ute på venstre i denne div.

Eg er også der.
Hang my hat on this hook, but genuinely believe we will now keep Willy after the Summerville sale.
Remember: Cree was so unplayable last season so Willy was forced to play on the right. Not his position - and still managed 9 goals and 3 assist.
Best is yet to come.
https://x.com/marshyleeds/status/1819811878085796087?s=61&t=KF6bDF_lP8ZP8GAlg2t4VQ

Igjen så mister vi vår beste fotballspiller i Summerville så dette er ikke noe forsvarstale for klubb og spillerlogistikk.
Det er godt belyst hva jeg mener rundt klubb og sport siste tiårene.
Men; Gnonto, etter min mening, har mer interessante egenskaper rundt boks og på mål. Noe mer uforutsigbar enn Summerville.
Yngre.
I tillegg har du en sommer uten støy (noe som må ha preget han i fjor).
Hadde han 12 målpoeng i fjor er det ikke helt utenkelig for meg at han kan klare opp mot det dobbelte på en hel sesong. Hvis han da holder seg skadefri ( og ikke blir solgt :-) Og da er du vel på Pablo anno 2018 nivå.

Men igjen, det skal leveres. Vi har hatt nok av spillere som bare klarer å dra frem toppnivået en gang i måneden.
Hyppigheten av det Summerville leverte i fjor var det høyt,høyt nivå over.

Også må vi ikke glemme James som kommer totalt i skyggen av alle disse.
Ekstremt undervurdert i denne divisjonen og var ofte vårt aller farligste våpen i fjorårsesongen.
Men langt mindre elegant så får aldri samme handlingsrommet fra supportere ser det ut som.

Dennis

Quote from: leedslife on August 03, 2024, 22:14:07

Eg er også der.
Best is yet to come.

Igjen så mister vi vår beste fotballspiller i Summerville så dette er ikke noe forsvarstale for klubb og spillerlogistikk.
Men; Gnonto, etter min mening, har mer interessante egenskaper rundt boks og på mål. Noe mer uforutsigbar enn Summerville.
Yngre.
Hadde han 12 målpoeng i fjor er det ikke helt utenkelig for meg at han kan klare opp mot det dobbelte på en hel sesong. Hvis han da holder seg skadefri ( og ikke blir solgt :-) Og da er du vel på Pablo anno 2018 nivå.

Men igjen, det skal leveres. Vi har hatt nok av spillere som bare klarer å dra frem toppnivået en gang i måneden.

Ekstremt undervurdert i denne divisjonen og var ofte vårt aller farligste våpen i fjorårsesongen.
Men langt mindre elegant så får aldri samme handlingsrommet fra supportere ser det ut som.

Dan James er en strålende fotballspiller for denne divisjonen.

Det er heller ikke vanskelig å se at han gir backen sin (primært Gray i fjor) langt enklere arbeidsoppgaver enn Summerville og Gnonto. Nå kan man selvsagt argumentere for at Summerville var så viktig offensivt at man kanskje må "ofre" litt defensivt arbeid, men Gnonto har mye å gå i forhold til James her.

Bare fint at de ikke er prikk like fotballspillere heller. Gnonto er mye mer glad i å stoppe opp før han utfordrer, mens James er klart best når han kælker ballen forbi motstander og løper på egen 'pasning'.
Marching on together!

leedslife

Quote from: Dennis on August 04, 2024, 21:35:32
Quote from: leedslife on August 03, 2024, 22:14:07

Eg er også der.
Best is yet to come.

Yngre.

Dan James er en strålende fotballspiller for denne divisjonen.

Det er heller ikke vanskelig å se at han gir backen sin (primært Gray i fjor) langt enklere arbeidsoppgaver enn Summerville og Gnonto. Nå kan man selvsagt argumentere for at Summerville var så viktig offensivt at man kanskje må "ofre" litt defensivt arbeid, men Gnonto har mye å gå i forhold til James her.

Bare fint at de ikke er prikk like fotballspillere heller. Gnonto er mye mer glad i å stoppe opp før han utfordrer, mens James er klart best når han kælker ballen forbi motstander og løper på egen 'pasning'.

Vi trenger det i dette laget.

Det rigide posessionspillet under Farke og andre lag på nivå 2 er ikke alltid like underholdende spør du meg.
Ser veldig ofte ut etter 20-25 minutt at man mangler balltempo, mangler kreativitet og tekniske ferdigheter i laget.
Veldig ofte blir det som et old boys lag i Håndball som prøver å rulle opp et angrep.
Dørgende kjedelig og for mange passasjerer innad som verken har presisjon eller rytmen til å beherske 1 eller 2 touch spill eller å spille opp en medspiller fremover i banen.

Cherry

Den 11`vern der er sterk, og med DEN benken i tillegg.
Litt mer kreativitet på midt - så går dette bra! ;)