Kamp vs Portsmouth lørdag 10.august '24 kl 13:30. Elland Road

Started by Asbjørn, August 05, 2024, 12:34:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lucas the Kop Cat

Her sover Bogle og Co på høyresiden.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

leedslife

Kato

Lucas the Kop Cat

Quote from: Kato on August 10, 2024, 13:55:36Svakt keeperspill. 1 sjanse, 1 mål.
Quote from: leedslife on August 10, 2024, 13:54:52Et ufattelig svakt keeperspill
Først og fremst svakt forsvar å la Sørensen få stå så alene.

Kato

Fantasyland

Fantasyland

Joseph gjør veldig mye bra. Moden for alderen. Håper han får sin første i dag

GeirO

Quote from: Lucas the Kop Cat on August 10, 2024, 13:56:36
Quote from: Kato on August 10, 2024, 13:55:36Svakt keeperspill. 1 sjanse, 1 mål.
Quote from: leedslife on August 10, 2024, 13:54:52Et ufattelig svakt keeperspill
Først og fremst svakt forsvar å la Sørensen få stå så alene.

Enig.
Mennesket (og Meslier) har fortsatt en reaksjonstid som ikke gjør det mulig å reagere på skudd fra 7m.
MOT

Fantasyland

Dennis

Marching on together!

Smudge

Kato

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Dennis

Svakt av Meslier på første, men er ønsket etter å ta han så stor at man ikke registerer at spilleren står mutters aleine på ti meter??

Ikke godt keeperspill, men det forsvarsspillet må dele skylda
Marching on together!

Mester

Dylan

Hvor er Connor Roberts? Skadet, solgt? Mulig jeg har sovet i timen.....

Lucas the Kop Cat

Quote from: Dylan on August 10, 2024, 14:17:33Hvor er Connor Roberts? Skadet, solgt? Mulig jeg har sovet i timen.....
Du har sovet tungt. Tilbake i Burnley.

GeirO

God pre season gir dårlig sesongstart...slår nesten aldri feil (men en omgang igjen)
MOT

Dennis

Quote from: Dylan on August 10, 2024, 14:17:33Hvor er Connor Roberts? Skadet, solgt? Mulig jeg har sovet i timen.....

Han er tilbake i Burnley etter lånet endte :)
Marching on together!

Smudge

stian

Hvordan i alle dager klarer vi å gå til pause med 1-2 i denne kampen?? Store, store sjanser til å sette to, tre og fire mål, Pompey scorer på begge sine. Nå er jeg spent på hvordan vi kommer ut i 2. Pompey parkerer nok bussen snart

GeirO

Pompey med xG 0,09.
De er dyktige! Og vi har dårlig forsvar.
MOT

Kato

Pack styrer sentralt, vi fortsetter som i vår. Bogle/Rodon med en svak omgang. James best hos oss. Joseph ikke svak, men stiller samme spørsmålet som før kamp: Er det han som skal levere målene på topp? Hvem skal score målene? Bakover har vi sett det samme mange ganger, to sjanser og to mål. Meslier ikke patent på det første, det har vi vel også sett før.

Sterland

Latterlig å forære det usedvanlig dårlige Portsmouth sjanser på denne måten. Men når vi ikke klarer å sette egne sjanser skjer dette.. Meget svakt så langt. Men dette er en match vi bør ta hjem, selv etter å ligge under ved pause. Skuffende så langt av Meslier, Bogle, Rodon og Rutter. Struijk, James, Joseph og til dels Gnonto har vært positive

auren

Pause. 1-2. Ganske utrolig. Men ante det ikke gikk veien etter tre i metallet etter 6 min. Virker å være en slik dag dessverre. Egentlig en veldig god omgang, men en tabbe av Meslier og et drømmetreff gjør at vi ligger under. Bare å fortsette i andre omgang, men er ikke superoptimistisk. Fotball er urettferdig noen ganger...  :(

Rutter må opp et nivå og to. Minner om spilleren som avsluttet forrige sesong. For mye ballmist.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

peacock

1. omgang summerer vel opp det å være Leeds-supporter. Optimisme og knallbra spill, da kommer det snart en (to) på trynet! >:(

peacock

Quote from: Dylan on August 10, 2024, 13:48:50Har Ampadu solide nok ankler til å spille/krige på midtbanen??

Hvorfor skulle dette være et problem?
Han spilte vel samtlige minutter i serien forrige sesong.

Borge

Samme leksa, mye fiksfakseri med ball, men ingen som evner å score...tenker Bamford kommer inn og redder dagen:-)
Borge

Josch

Stusser over forsvaret. Mye rart. Tenk når vi møter bedre lag enn Portsmouth. Farkes ansvar. En seier i dag vil ikke forandre på det.

Fantasyland

Denne kampen har flere mål i seg. Det er jeg helt sikker på. Men snur vi det til 3 poeng ? 50/50