Kamper i dag sesongen 24/25

Started by Kato, August 09, 2024, 21:15:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

Quote from: GeirO on January 18, 2025, 00:37:34
Quote from: auren on January 17, 2025, 23:00:29Jadda! Ender 0-0. Perfekt resultat for oss!  :)

auren
Ehh...hadde det ikke vært bedre om Sunderland hadde vunnet? Synes nå jeg...fordi jeg tror Burnley gjør det bedre enn Sunderland resten av sesongen.

Vi vet vel strengt tatt ikke ennå hva som er best for Leeds. Sunderland skal visstnok være styrket i dette vinduet og kan komme sterkt utover sesongen, mens Burnley - om keeperen selges- skal slite med å holde sin defensive statistikk ved like.

Men igjen, det er vanskelig å vite. Det er flott om Leeds leder tabellen. Men kanskje bedre om Leeds er ett av to lag som stikker av fra de andre...

Så eg sleit i går med å ønske et resultat. Men Joachim har et poeng at begge lag 'mistet' to poeng i går - forutsatt at Leeds utnytter det og sikrer seg tre selvfølgelig...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Som jeg har sagt hele sesongen. På tross av straffebommene i går. Sunderland er årets Ipswich og kommer til å være med hele veien inn. Sånn sett var det bra at de ikke vant.

jaho

Quote from: Asbjørn on January 18, 2025, 08:33:56
Quote from: GeirO on January 18, 2025, 00:37:34
Quote from: auren on January 17, 2025, 23:00:29Jadda! Ender 0-0. Perfekt resultat for oss!  :)

auren
Ehh...hadde det ikke vært bedre om Sunderland hadde vunnet? Synes nå jeg...fordi jeg tror Burnley gjør det bedre enn Sunderland resten av sesongen.

Vi vet vel strengt tatt ikke ennå hva som er best for Leeds. Sunderland skal visstnok være styrket i dette vinduet og kan komme sterkt utover sesongen, mens Burnley - om keeperen selges- skal slite med å holde sin defensive statistikk ved like.

Men igjen, det er vanskelig å vite. Det er flott om Leeds leder tabellen. Men kanskje bedre om Leeds er ett av to lag som stikker av fra de andre...

Så eg sleit i går med å ønske et resultat. Men Joachim har et poeng at begge lag 'mistet' to poeng i går - forutsatt at Leeds utnytter det og sikrer seg tre selvfølgelig...

Enig med et gammelt Drillo-utsagn.. Alltid gunstig med u når konkurrenter spiller..da blir det utdelt 2 poeng i kampen istedet for 3, 1 poeng forsvinner rett og slett. :D

stian

Quote from: Reaney on January 18, 2025, 08:46:31Som jeg har sagt hele sesongen. På tross av straffebommene i går. Sunderland er årets Ipswich og kommer til å være med hele veien inn. Sånn sett var det bra at de ikke vant.

Jeg frykter at du kan ha rett i det. Synes ting ligner litt for mye på fjoråret hvor tre-fire lag kan bli med hele veien inn til at man kan regne med å få en luke som varer.

Noen av disse lagene kommer også til å forsterke i januar og det kan være avgjørende. Håper vi er blant dem. Ett kupp på lånemarkedet i januar kan være tungen på vektskålen.

TK20

You win some you lose some. Mot oss fikk Sunderland et ufortjent poeng. I går tapte de to fortente poeng.

Asbjørn

Joffy får debuten sin etter 63. De leder...
Hull startet med Lewie Coyle og byttet ham med Cody Drameh etter 24, en skade antar eg...
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Fra VG live:
Gult kort til Hull City.
Joe Gelhardt (Hull City) får sitt første gule kort, og må nå passe seg for ikke å få et til.

auren

1-0 til Sheffield Utd over Norwich. Vi møter kanarifuglene hjemme på onsdag kveld.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Noen som har fått med seg hvorfor det ble så lang stopp i kampen Portsmouth- M'borough?
Super Leeds since 1968

auren

2-0 til Blades. Denne vinner de. 2 poeng foran oss nå...

auren

sethan

Quote from: Hallgeir * on January 18, 2025, 16:55:22Noen som har fått med seg hvorfor det ble så lang stopp i kampen Portsmouth- M'borough?
En hjemme supporter som trengte legehjelp.                                                                                     

Lucas the Kop Cat

Quote from: auren on January 18, 2025, 17:31:072-0 til Blades. Denne vinner de. 2 poeng foran oss nå...

auren
Bortsett fra de så var det poengtap tom. syvende plassen på tabellen. Så med seier i morgen vil det bli en ganske perfekt runde

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Asbjørn

Quote from: sethan on January 18, 2025, 22:43:09
Quote from: Hallgeir * on January 18, 2025, 16:55:22Noen som har fått med seg hvorfor det ble så lang stopp i kampen Portsmouth- M'borough?
En hjemme supporter som trengte legehjelp.                                                                                     

Gikk ikke så bra det  :'(

https://x.com/Pompey/status/1880721828445839873
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

...selvmål av Archie og 0-3  :'(

Spørs vel hvor lenge Ange sitter nå...

I do wonder how long Ange has got left.

2 wins in 7 (potentially 8 after today), 11 losses in 21 (potentially 12 in 22 after today), and 15th in the league...

https://x.com/DarylRS29/status/1880990333397270649
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Rutter med bidrag (scoring) til å senke "de unevnelige" på Old T.
Super Leeds since 1968

auren

Sunderland leder borte mot Derby, mens Blades ligger under borte mot Swansea 👌

auren

Asbjørn

Quote from: auren on January 21, 2025, 21:15:30Sunderland leder borte mot Derby, mens Blades ligger under borte mot Swansea 👌

auren

Dette er også pauseresultatene.
Avventer å juble før et av de avgir poeng.

Men vi tar hva vi får:
Yellow card for Hamer rules him out for the next 2 games. 10 for the season #sufc
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Quote from: Asbjørn on January 21, 2025, 21:39:03
Quote from: auren on January 21, 2025, 21:15:30Sunderland leder borte mot Derby, mens Blades ligger under borte mot Swansea

auren

Men vi tar hva vi får:
Yellow card for Hamer rules him out for the next 2 games. 10 for the season #sufc
SU utligner og like etter blir en svane utvist.

Asbjørn

Quote from: Lucas the Kop Cat on January 21, 2025, 21:54:49
Quote from: auren on January 21, 2025, 21:15:30Sunderland leder borte mot Derby, mens Blades ligger under borte mot Swansea

auren

Men vi tar hva vi får:

Tar gjerne U der eg 🫢
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Quote from: Asbjørn on January 21, 2025, 21:56:04
Quote from: Lucas the Kop Cat on January 21, 2025, 21:54:49

auren

Men vi tar hva vi får:

Tar gjerne U der eg 🫢
SU i ledelsen. Går mot seier dessverre.

Reaney

Swansea er intet mer enn søppel. 10 mann, idiot straffe og 1-2 nå.

auren

Ergerlig. Blades flakser seg videre. Ut i fra statsen var Swansea det klart beste laget i første omgang. Og burde kanskje ledet mer. Men nå går det altså sannsynligvis mot tap...

Sunderland er gode og vinner nok mot Derby.

auren

Lucas the Kop Cat

Gelhardt med trøstemål for Hull.

auren

Da vant både Sunderland og Sheff Utd. Såvidt. Får håpe at Burnley går på et bananskall i morgen. Tett i toppen!

auren

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

auren

Det der er jo en helt vanvittig scoring av Joffy!! Må jo være en av sesongens mål så langt?

auren

Asbjørn

Quote from: auren on January 21, 2025, 22:57:30Det der er jo en helt vanvittig scoring av Joffy!! Må jo være en av sesongens mål så langt?

auren
På U21 hadde han jo sånne hele tiden.
For førstelaget vårt har han vel bare scoret fra tre meter så langt...
Tell me  Tell me

Dylan

raggen

Raphina fortsette den elleville sesongen han har hatt til nå med 2 noe scoringer. villt og tenke på at han har vært i klubben vår
Forever Leeds United!!!!!!!!

Reaney

Klart Joffy kan. En spiller Farke rett og slett har ødelagt pga sin nesegruse beundring for annen etter min mening mye dårligere youngster. Uten Joffy hadde vi aldri klart å beholde plassen i PL i 2022 sesongen. Hvem husker ikke seiersmålet på overtid mot Norshit og geni pasningen til Strujik mot Brighton i nest siste kamp. Håper å se han tilbake i Leeds. Skjer vel ikke før Farke må gå.

leedslife

Quote from: Reaney on January 22, 2025, 07:23:32Klart Joffy kan. En spiller Farke rett og slett har ødelagt pga sin nesegruse beundring for annen etter min mening mye dårligere youngster. Uten Joffy hadde vi aldri klart å beholde plassen i PL i 2022 sesongen. Hvem husker ikke seiersmålet på overtid mot Norshit og geni pasningen til Strujik mot Brighton i nest siste kamp. Håper å se han tilbake i Leeds. Skjer vel ikke før Farke må gå.
Det som overrasker meg mest er at han ikke har dratt for lenge siden.
Se på Davis som måtte ned til L1 og nå er i PL.
Se på Drameh og Greenwood som har etablert seg og funnet sitt nivå 2-3 knepp under Leeds.
Mindre press fra omgivelser og klubb, men fortsatt gode muligheter til å etablere seg som en habil CC spiller som feks Mowatt.