Kamp: Carabao Cup 3. runde vs Boro @Elland Road ons. 14/8-24 kl. 2100 på Vsport1

Started by auren, August 12, 2024, 17:25:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Kun vel 50 timer til neste kamp. Cupens tredje runde hjemme mot Middlesbrough. Bortelaget vant 1-0 hjemme mot Swansea i første runde i serien. Matchwinner var selvsagt Latte Lath. Her håper jeg vi ser noen forandringer. Firpo bør hvile her.

Mitt lag:

Darlow - Bogle, Rodon, Wöber, Byram - Ampadu, Rothwell - Aaronson, Piroe, Gnonto - Joseph

Subs: Meslier, Struijk, Adebayo, Firpo, Gruev, James, Rutter, Bamford, Gelhardt

Tips: 2-1 (Piroe x2).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Wøber kan vel i hovedsak være aktuell som høyreback på a-laget , regner med han spiller der onsdag.

auren

Quote from: Kato on August 12, 2024, 19:53:56Wøber kan vel i hovedsak være aktuell som høyreback på a-laget , regner med han spiller der onsdag.

Du mener vel venstreback? Han er venstrefotet. Han er ikke så teknisk begavet og er ganske treg, så som en offensiv back i vårt system vil han i grunnen feile totalt tror jeg. Han og Struijk bør kun brukes som vingbacker som ytterste nødløsning.

auren

Kato

Quote from: auren on August 12, 2024, 20:36:53
Quote from: Kato on August 12, 2024, 19:53:56Wøber kan vel i hovedsak være aktuell som høyreback på a-laget , regner med han spiller der onsdag.

Du mener vel venstreback? Han er venstrefotet. Han er ikke så teknisk begavet og er ganske treg, så som en offensiv back i vårt system vil han i grunnen feile totalt tror jeg. Han og Struijk bør kun brukes som vingbacker som ytterste nødløsning.

auren

Ja. Lenge siden jeg har sett han, så glemte at han er venstrefot.

Russel_Doig

TK20

Quote from: Russel_Doig on August 13, 2024, 11:49:46
Quote from: TK20 on August 12, 2024, 18:45:47Hot tip: Adebayo starter.

Ny? Eller snakker vi om James Boluwatife Debayo?

Vi har signert Adebayo Akinfenwa, han skal erstatte Summerville. Følger du ikke med eller?

Neida, en liten feil fra meg (og trådstarter) der.

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

auren

8 endringer! Den så jeg ikke komme. Kun Firpo, Rodon og Ampadu som startet helgens kamp! Gelhardt på kanten.

auren

auren

Darlow - Byram, Rodon, Wöber, Firpo - Ampadu, Rothwell - Aaronson, Piroe, Gelhardt - Bamford

Ingen sterk ellever i grunnen. Overrasket hvis vi leder til pause.

auren

auren

Subs: Meslier, Bogle, Struijk, Crew, Gruev, James, Gnonto, Rutter og Joseph

auren

leedslife

Carrick imponerte meg egentlig ganske mye i fjor.
Blir spennende å se om han følger i fotsporene til sin gamle kompanjong McKenna denne sesongen.

auren

Lite samspilt ellever, så forventer ikke mye finspill og mange sjanser. Men fringe players trenger matchfitness. Spesielt Wöber, Aaronson, Gelhardt og Bamford.

auren

Bjosse77

Darlow fra start. Ikke kjempeoptimist, men det er helt nødvendig å se om vi har noe bedre enn Meslier. Ellers grei ellever, ingen bryr seg om vi skulle ryke.

TK20

Liker at Wöber starter. Det må bety at Farke ser en fremtid for ham hos oss.

NT

Quote from: auren on August 14, 2024, 20:01:02Darlow - Byram, Rodon, Wöber, Firpo - Ampadu, Rothwell - Aaronson, Piroe, Gelhardt - Bamford

auren
Her må jeg motsi deg litt. Vi benker 8 stk og kan stille med disse 11 til Mikke Mus cupen ? Både landslagsspillere, sultne spillere, stabile og rutinerte spillere + Bamford !  Vil egentlig bli skuffa , og bekymret, om ikke disse leverer veldig bra. Krysser fingrene idag for Gaelhardt, at han får en god opplevelse. Viktig å slå tilbake for Portsmouthkampen, vi går for 2-1

auren

Quote from: NT on August 14, 2024, 20:48:39
Quote from: auren on August 14, 2024, 20:01:02Darlow - Byram, Rodon, Wöber, Firpo - Ampadu, Rothwell - Aaronson, Piroe, Gelhardt - Bamford

auren
Her må jeg motsi deg litt. Vi benker 8 stk og kan stille med disse 11 til Mikke Mus cupen ? Både landslagsspillere, sultne spillere, stabile og rutinerte spillere + Bamford !  Vil egentlig bli skuffa , og bekymret, om ikke disse leverer veldig bra. Krysser fingrene idag for Gaelhardt, at han får en god opplevelse. Viktig å slå tilbake for Portsmouthkampen, vi går for 2-1

Flere gode spillere her, ingen tvil. Men særlig samspilte er de jo ikke, så forventer derfor (som skrevet over) lite fintspill og ikke mange mål og målsjanser. Bamford særs rusten på topp. Knapt spilt på 3,5 mnd.

auren

Russel_Doig

Quote from: Bjosse77 on August 14, 2024, 20:34:00Darlow fra start. Ikke kjempeoptimist, men det er helt nødvendig å se om vi har noe bedre enn Meslier. Ellers grei ellever, ingen bryr seg om vi skulle ryke.

Ikkje begynn med det der igjen! Vi trenger gode opplevelser mer enn tap....

Forever Whites

Mitt førsteinntrykk av start elleveren er at vi legger opp til å tape denne kampen.  Håper de motbeviser meg.
Medlem 94237

TK20

Myhre10

auren

Synes dette er en meget sterk ellever når vi "hviler" 8 fra helgens kamp. Lenge siden vi har kunnet stille et så bra b-lag.

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

baste

De er ikke flinke nok til å slå på bevegelsene framover, stopper opp og slår på tvers. Vil ha litt fart framover, håper Gelhardt og Bamford scorer i dag.
3-1 er mitt tips..

Johnnyj

Quote from: Asbjørn on August 14, 2024, 21:11:46Myye fint spill i starten. 👌

Enig!
Frisk åpning. Masse energi og pågangsmot fremover. Får håpe det fortsetter sånn  :D

Lucas the Kop Cat

Skulle ønske Byram ikke spiller fullt så mye på det sikre, blir mye pasninger bakover.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Kato

Lucas the Kop Cat

Quote from: Kato on August 14, 2024, 21:21:04Tror ikke Bamford har vært borti ballen etter 20 min.
Etter 23 min og 40 sek

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Johnnyj

For å være helt ærlig så trodde jeg faktisk at Gelhart var skippa ut av klubben, sammen med annet overflødig stallfyll  :o

Dette er jo som å få inn en ny spiller.
Vært god i dag!