Kamp: West Brom v Leeds United 17.8.24 kl 1330 @ Viasport 2

Started by Killa, August 16, 2024, 10:58:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GeirO

MOT

TK20

Med tanke på hvor vi står om dagen er 0-0 et veldig bra resultat. Og jeg håper mangelen på offensiv kreativitet er åpenbar for alle som styrer denne skuta.

stian

Defensivt har vi veldig store avstander mellom lagdelene. Det blir mye rom å bevege seg i for WBA-spillerne. Tror vi kommer til å få svi for det hvis det ikke kommer en justering

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

GeirO

Quote from: TK20 on August 17, 2024, 14:39:11Med tanke på hvor vi står om dagen er 0-0 et veldig bra resultat. Og jeg håper mangelen på offensiv kreativitet er åpenbar for alle som styrer denne skuta.
0-0 vil være greit. Men snart får vi nok de sedvanlige tre i sekken.
MOT

AllWhiteTøyen

Det er myyye bedre defensivt nå enn i de første to kampene. At vi skaper bortimot null og niks offensivt er bekymringsverdig. Usikker på hvor bra laget til WBA er, men slik ståa ser ut nuh blir det maks play-off.

Hallgeir *

WBA har "ideal" som reklame på brystet. Er det flatbrød tro?
Super Leeds since 1968

GeirO

MOT

Johnnyj

Når Bogle/Firpo involverer seg offensivt så har vi mye lettere for å komme til sjanser

ziganda

Quote from: Hallgeir * on August 17, 2024, 14:47:35WBA har "ideal" som reklame på brystet. Er det flatbrød tro?

Tja, så lenge det ikke er damelaget....

GeirO

Quote from: ziganda on August 17, 2024, 14:52:00
Quote from: Hallgeir * on August 17, 2024, 14:47:35WBA har "ideal" som reklame på brystet. Er det flatbrød tro?

Tja, så lenge det ikke er damelaget....
Ideal heating er nok ikke flatbrød.
MOT

Kato

Daniel James totalt usynlig, ser ut til å spille smalere. Joseph skuffende. På tide å gjøre noe Farke.

stian

Kloke bytter, tror jeg. Få litt bedre tak i duellene på midten (Rothwell), litt mer driv med ballen (Aaronson)

GeirO

MOT

Dylan

Synes nesten synd på Piroe, totalt blottet for selvtillit, får håpe han ikke leser ulike Leeds-forum......

karaba

Kan ikke være samme Rodon som spiller for oss nå som i fjor?

Kato

Johnnyj

Quote from: Dylan on August 17, 2024, 14:56:18Synes nesten synd på Piroe, totalt blottet for selvtillit, får håpe han ikke leser ulike Leeds-forum......
Sett ut som han har spilt uten selvtillit siden oktober i fjor.
Leste at noen sammenlignet han med en "carthorse" noe som fikk meg til å le godt  ;D

Tror ferdighetene hans hadde kommet bedre frem hvis han spilte i en falsk 9er-rolle i et spisspar. Ligger for lavt som offensiv midtbanespiller og kommer seg ikke raskt nok inn i boksen

Smudge

Kato

Struijk er i ferd med å bli en skikkelig god spiller, en jeg ikke har verdsatt så høyt tidligere. Livsfarlig i boksen.

GeirO

Så plutselig for meg at vi scoret foran fansen vår...for en vanvittig tanke.
MOT

morten1966

Dylan

Ufyselig type Furlong, men skulle gjerne hatt slike som han hos oss!

Forever Whites

Endelig skal Bamford inn sånn at man får opp stemningen her.
Medlem 94237

GeirO

MOT

Kato

Hallgeir *

Quote from: morten1966 on August 17, 2024, 15:06:16Mange som har ropt på Joseph... Er han med?

Ikke nå lenger, i alle fall. Bamford inn.
Super Leeds since 1968

GeirO

Bammy får nok en stor sjanse, og den bør han sette.
MOT

stian

Bogle tar noen utrolig risikable valg av og til. Er ikke imponert over ham så langt, men det har vel litt med at spillet ikke sitter nok til at han får brukt sine offensive styrker.

Dylan