Kamp: vs Cardiff @CardiffCityStadium, lørdag 21.09. kl. 16 på LUTV

Started by Asbjørn, September 19, 2024, 13:08:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

Arne er inne på det - i starten er alle lag rusty. Det tar tid å finne formen. Hadde vi hatt toppformen inne nå hadde jeg vært bekymret sa vel Farke en gang tidlig  forrige sesong.

Post match er han inne på det: Tre bortekamper, ingen innslupne. Clean sheet fire av siste fem. Bare snublingen til Solomon fra sist har gitt baklengs. Men det var på håret i dag da, feiringen av 2-0 holdt på å gi oss 1-2 i fleisen...
Likevel, defensivt begynner det å bli bra. Solid! Det er da noe. Vi kan bygge på det. Sitter det defensive kan vi bygge det offensive.

I dag kom byttene sent, men når vi ledet med bare ett mål prioriterte han nok å beholde Ampadu/Gruev sentralt på banen. Selv syntes eg Joseph bleknet mer og mer i dag, selv om han altså fikk en ny assist. Aaronson startet igjen bra i 10'er-rollen men han holder tydeligvis ikke i 90 minutter.

Anyways, det viker som Farke prioriterer at disse 11 skal få øve på å bli gode sammen, så får de andre spille seg inn etter hvert. Gruev var den som måtte finne seg i det i fjor. Han fikk likevel brorparten av sesongen som fast på laget.

Nei, man får ta og komme seg over til neste kamp. :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Quote from: Asbjørn on September 21, 2024, 21:43:56Arne er inne på det - i starten er alle lag rusty. Det tar tid å finne formen. Hadde vi hatt toppformen inne nå hadde jeg vært bekymret sa vel Farke en gang tidlig  forrige sesong.

Post match er han inne på det: Tre bortekamper, ingen innslupne. Clean sheet fire av siste fem. Bare snublingen til Solomon fra sist har gitt baklengs. Men det var på håret i dag da, feiringen av 2-0 holdt på å gi oss 1-2 i fleisen...
Likevel, defensivt begynner det å bli bra. Solid! Det er da noe. Vi kan bygge på det. Sitter det defensive kan vi bygge det offensive.

I dag kom byttene sent, men når vi ledet med bare ett mål prioriterte han nok å beholde Ampadu/Gruev sentralt på banen. Selv syntes eg Joseph bleknet mer og mer i dag, selv om han altså fikk en ny assist. Aaronson startet igjen bra i 10'er-rollen men han holder tydeligvis ikke i 90 minutter.

Anyways, det viker som Farke prioriterer at disse 11 skal få øve på å bli gode sammen, så får de andre spille seg inn etter hvert. Gruev var den som måtte finne seg i det i fjor. Han fikk likevel brorparten av sesongen som fast på laget.

Tempoet falt etter pause, Aaronson, Ramazani og Joseph forsvant mer og mer. Det sitter masse spillere på benk som ønsker å vise seg frem. Og det går 83 min. Sjanseløst.

Sydhagen

Vi har ikke fått sett så mye til Tanaka ennå, men han vitker dom en ballflytter som får ballen videre mye kjappere enn feks Gruev. Har trua på st han spiller fast på laget innen kortctid, og at drt vil påvirke våres spill på en veldig positiv måte.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Quote from: Kato on September 21, 2024, 22:09:00
Quote from: Asbjørn on September 21, 2024, 21:43:56Arne er inne på det - i starten er alle lag rusty. Det tar tid å finne formen. Hadde vi hatt toppformen inne nå hadde jeg vært bekymret sa vel Farke en gang tidlig  forrige sesong.

Tempoet falt etter pause, Aaronson, Ramazani og Joseph forsvant mer og mer. Det sitter masse spillere på benk som ønsker å vise seg frem. Og det går 83 min. Sjanseløst.

Vi burde ha avgjort kampen allerede i første omgang. Da var vi gode. Byttene burde kommet tidligere enn de gjorde.

Hva er sjanseløst? Opprykket eller Farke som manager?
Super Leeds since 1968

Kato

peacock

På tide å dyrke Piroe som spiss. Dette bør være Farkes førsteprioritet framover. Joseph er ikke klar for oppgaven, og vi må ha en mann som setter ballen i kassa på banen.

auren

Quote from: peacock on September 22, 2024, 07:59:11På tide å dyrke Piroe som spiss. Dette bør være Farkes førsteprioritet framover. Joseph er ikke klar for oppgaven, og vi må ha en mann som setter ballen i kassa på banen.

4 målpoeng på 6 kamper er absolutt godkjent av Joseph. Et par av de målgivende har det vært klasse over. En helt annen type enslig spiss enn Piroe. Han har det aller meste, men trenger å bli skarpere i avslutningene, og akkurat det er jo den "eneste" av Piroes egenskaper. Som 9-er blir han for treig, han er ikke fysisk nok og heller ikke særlig villig til å jage ball. Mot lag som parkerer bussen vil det derfor være smartere å ha begge på banen, men det betyr Piroe som nr. 10/hengende spiss. Heller ikke dumt å la Joseph mørne forsvarerne i 70 minutter og så la Piroe komme inn.

Joseph må fortsette. Han kommer til å slå ut i full blomst - han har hele pakken og kommer til å spille i PL innen få år.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Quote from: peacock on September 22, 2024, 07:59:11På tide å dyrke Piroe som spiss. Dette bør være Farkes førsteprioritet framover. Joseph er ikke klar for oppgaven, og vi må ha en mann som setter ballen i kassa på banen.

Helt enig i den. Syns vi var bra før pause i går. Mer tempo, og vi spilte oss mye mellom Cardiff. Mangla bare høyresida med med. I slike kamper med mye possession vil jeg heller ha med en Piroe med avslutningsegenskaper enn Joseph som er best feilvendt. Det bor 25 mål i Piroe med spilletid, uansett hvor svak han er i presspillet. Divisjonen ser klart svakere ut, det blir mye possession og trykk mot motstandernes forsvar denne sesongen. Joseph er fremdeles bare en 20-minuttersspiller. Med tidlige mål i kamper blir alt mye lettere.

peacock

Quote from: auren on September 22, 2024, 09:41:16

4 målpoeng på 6 kamper er absolutt godkjent av Joseph. Et par av de målgivende har det vært klasse over. En helt annen type enslig spiss enn Piroe. Han har det aller meste, men trenger å bli skarpere i avslutningene, og akkurat det er jo den "eneste" av Piroes egenskaper. Som 9-er blir han for treig, han er ikke fysisk nok og heller ikke særlig villig til å jage ball. Mot lag som parkerer bussen vil det derfor være smartere å ha begge på banen, men det betyr Piroe som nr. 10/hengende spiss. Heller ikke dumt å la Joseph mørne forsvarerne i 70 minutter og så la Piroe komme inn.

Joseph må fortsette. Han kommer til å slå ut i full blomst - han har hele pakken og kommer til å spille i PL innen få år.

auren

Her må nok fordeler og ulemper veies opp. Ja, han er dårlig i presspillet, men setter ballen i mål. Med så god kontroll vi hadde i går, blir det siste det viktigste. Spesielt med to defensive midtbanespillere på banen.

Gordon McUseless

Quote from: Sydhagen on September 21, 2024, 22:15:33Vi har ikke fått sett så mye til Tanaka ennå, men han vitker dom en ballflytter som får ballen videre mye kjappere enn feks Gruev. Har trua på st han spiller fast på laget innen kortctid, og at drt vil påvirke våres spill på en veldig positiv måte.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Veldig enig. I tillegg har han nok flere mål og assist i seg enn Gruev. Hadde vi hatt en kreativ midtbane, så kunne Piroe kommet mer til sin rett som den klasseavslutteren han er.

baste

[/quote]
Veldig enig. I tillegg har han nok flere mål og assist i seg enn Gruev. Hadde vi hatt en kreativ midtbane, så kunne Piroe kommet mer til sin rett som den klasseavslutteren han er.
[/quote]

Ser ut som vi har en midtbanespiller som kan bli meget god !

With nine minutes of injury time played, Tanaka impressed on the ball. The midfielder completed all 25 of his attempted 25 passes,

auren

[/quote]

Ser ut som vi har en midtbanespiller som kan bli meget god !

With nine minutes of injury time played, Tanaka impressed on the ball. The midfielder completed all 25 of his attempted 25 passes,

[/quote]

Tja. Enda til gode å bli imponert akkurat. Samme trygge avleveringer som Gruev og Ampadu i sine innhopp. Håper vi får se ham fra start en kamp. Når han kom inn var kampen kjørt og vi hadde en spiller mer. Veldig enkle forhold.

auren

auren

På Waccoe har de nå en poll om Farke bør få fyken eller ei. 43 % ønsker ham bort. Ca. 600 personer har svart. Litt overraskende at nesten halvparten av fansen på forumet vil ha han sparket, men...

auren

ar9

Quote from: auren on September 22, 2024, 13:22:02På Waccoe har de nå en poll om Farke bør få fyken eller ei. 43 % ønsker ham bort. Ca. 600 personer har svart. Litt overraskende at nesten halvparten av fansen på forumet vil ha han sparket, men...

auren
Vet ikke helt hva jeg misliker mest med Farkeball...
 ::)
Lite mål, seine bytter eller rett og slett er kjedelig å se på til tider.
Jeg er i hvertfall ikke frelst eller overbevist. Men misliker enda mer tanken på å sparke han nå og kjøre det kaos klubb opplegget igjen.
La han få sesongen ut. Eller evt la han få sparken i julegave dersom det går helt på trynet og de har en bra kandidat på hånda ved den tid.

HåvardK

Advarsel: Surmaget innlegg!

Det er nesten blitt slik at jeg ikke gleder meg til Leeds-kamper lenger. Det som skjer er ufattelig forutsigbart, tregt og kjedelig. Jovisst er vi "bedre" enn de fleste motstandere, hvis dette måles i ballinnehav og antall pasninger. Fysisk er vi også stort sett overlegne de aller fleste.
Hva jeg legger i forutsigbarhet?
Først og fremst er kampplanen hugget i stein. Balltrilling fra side til side med minimal risiko, og så får en se hva våre relativt sett svært gode angrepsspillere greier å skape på egen hånd. Når dette ikke fungerer, er vi solgt. Det endres ikke formasjon, det blir ikke satt inn andre spillertyper for å endre kampbildet (kanskje med unntak av Piroe, som i kraft av sine avslutningsegenskaper representerer noe annet enn resten). Absolutt alt er overlatt til de 11 som er på banen samtidig, og hvordan samhandlingen dem i mellom fungerer.
Teknisk sett har vi høy kvalitet fremover på banen, men dessverre gir ikke dette resultater i form av scoringer. Vi skaper en del sjanser med småspill, fikse kombinasjoner i et ofte overbefolket forsvar hos motstanderen - men mål blir det ikke av dette. Så å si alle mål vår vei har kommet fra brudd og overganger, selv om vår taktikk er å holde ballen i eget lag. Andre omgang i går, hvor vi spilte 11 mot 10 mot et lag totalt blottet for selvtillit og kvalitet, var et eneste stort gjesp.
Byttene foregår etter ansiennitet. Å bytte en sideback mot en annen sju minutter før slutt gir jo ingen mening når det ikke er snakk om skade eller at vi er truet på noen som helst måte. Kudos til Piroe for å gripe sjansen han får, noe som var høydepunktet i andre omgang for meg.
Vi har en sterk stall, god dekning på de fleste plasser, og Farkes regime ser ut til å fungere godt mtp å unngå skader. Det skal han ha kudos for. Men det må være frustrerende å bli benket, siden det betyr maks 10-12 minutter på banen med spillere du knapt har relasjon til. En må jo spørre seg hva tanken bak innkjøp av spillere som Rothwell og Tanaka er hvis de ikke er tiltenkt en rolle i laget (annet enn alternativer ved skader og suspensjoner).
Dødballer gidder jeg ikke en gang å nevne.
Farke er fornøyd, da. Helt åpenbart at vi spiller akkurat slik som han ønsker.

Kato

At vi ikke scorer på cornere er nå så. Men at vi på 100 cornere ikke skaper en eneste målsjanse, ikke et eneste trekk, ingenting.

Det kan ikke være noen i Leeds United som har ansvar for dødballer.

Rodon er en av de beste hodespillerne i ligaen, om ikke den beste. Det kan ikke bare være hans feil at han har 0 scoringer på 60 kamper.

Milou

Det er smått utruleg kor mange surmaga innlegg det kan bli etter ein overbevisande 2-0 seier på ein bortebane der vi tradisjonelt har hatt store problem. Javisst kunne vi ha vore meir effektive, kanskje kunne vi ha bytta tidlegare og eg er einig i at underhaldningsverdien kunne ha vore betre. Men dette blir flisespikkeri i ein kamp der det hovudpoenget er at vi fullstendig dominerer kampen, vi slepp Cardiff til ein einaste sjanse - etter ein kort kollektiv hodemist etter at vi går opp til 2-0, og vi skårar 2 gode mål og skaper fleire andre målsjansar (inkludert eit straffespark).

Og så blir det diskutert å sparke Farke. Galskap! Kven kan vi realistisk erstatte Farke med som vil auke sjansane våre? Harry Potter? Eg tippar at det er dei samme som no seier at Farke burde spasere til opprykk med den stallen vi har, som tidlegare sa at alle sjanser til opprykk forsvann med Summerville og Rutter.

Til dei som klagar på kjedeleg fotball, kor har de vore dei siste 20 åra? Med unntak av 3 fantastiske sesongar med Bielsa, er det som blir prestert på bana no langt betre enn det vi har sett dei siste 20 åra med ørkenvandring. Eg er einig i at det var ein feil å sparke Bielsa og at Farkeball er ganske langt unna underhaldningsverdien under Bielsa, men kanskje like effektiv når det gjeld å vinne kampar.

Og til slutt for å nyansere innlegget noko, eg er ingen heilfrelst Farke-fan, og kan vere einig i kritikarar som syns han spelar litt for mykje på det trygge, og at det kan bli vel omstendeleg til tider. Men vi har mista våre 3 mest underhaldande spelarar og erstattarane har knapt rukke å komme inn døra. Likevel har vi vore det klart beste laget i 5 av dei 6 ligakampane vi har spelt. Og så skal vi sparke Farke? Seriøst? La laget få tid til å sette seg, og så kan vi etterkvart evaluere laget, spelet og manageren når vi har meir å gå på.

Kato

Quote from: Milou on September 22, 2024, 19:00:39Det er smått utruleg kor mange surmaga innlegg det kan bli etter ein overbevisande 2-0 seier på ein bortebane der vi tradisjonelt har hatt store problem. Javisst kunne vi ha vore meir effektive, kanskje kunne vi ha bytta tidlegare og eg er einig i at underhaldningsverdien kunne ha vore betre. Men dette blir flisespikkeri i ein kamp der det hovudpoenget er at vi fullstendig dominerer kampen, vi slepp Cardiff til ein einaste sjanse - etter ein kort kollektiv hodemist etter at vi går opp til 2-0, og vi skårar 2 gode mål og skaper fleire andre målsjansar (inkludert eit straffespark).

Og så blir det diskutert å sparke Farke. Galskap! Kven kan vi realistisk erstatte Farke med som vil auke sjansane våre? Harry Potter? Eg tippar at det er dei samme som no seier at Farke burde spasere til opprykk med den stallen vi har, som tidlegare sa at alle sjanser til opprykk forsvann med Summerville og Rutter.

Til dei som klagar på kjedeleg fotball, kor har de vore dei siste 20 åra? Med unntak av 3 fantastiske sesongar med Bielsa, er det som blir prestert på bana no langt betre enn det vi har sett dei siste 20 åra med ørkenvandring. Eg er einig i at det var ein feil å sparke Bielsa og at Farkeball er ganske langt unna underhaldningsverdien under Bielsa, men kanskje like effektiv når det gjeld å vinne kampar.

Og til slutt for å nyansere innlegget noko, eg er ingen heilfrelst Farke-fan, og kan vere einig i kritikarar som syns han spelar litt for mykje på det trygge, og at det kan bli vel omstendeleg til tider. Men vi har mista våre 3 mest underhaldande spelarar og erstattarane har knapt rukke å komme inn døra. Likevel har vi vore det klart beste laget i 5 av dei 6 ligakampane vi har spelt. Og så skal vi sparke Farke? Seriøst? La laget få tid til å sette seg, og så kan vi etterkvart evaluere laget, spelet og manageren når vi har meir å gå på.

Fotball er et underholdningsprodukt, dyrt som sådan. Daniel Farke er i ferd med å rasere underholdningen. Elland Road er ikke til å kjenne igjen. Selv med gode resultater vil halvparten av fansen sparke han. Vi går ikke på fotballkamp for å se 90 min med støttepasninger. I går sang Leeds-fansen: Attack,   attack, attack.

Det fins ingenting i vårt dna som har med å spille støttepasninger å gjøre. Leeds er Lee Bowyer, knallhard innsats, spill fremover. Alt annet enn det Daniel Farke står for.

ingve1960

Huffameg kato vil du stå på sted og hvil,fotballen har heldigvis utviklet seg enorm på 25 år alle gode lag vil ha ball.. for å finne det du ønsker må du ned i leage two selv der minker det på kick and run..
Det er ikke spillestilen til farke som er problemet vi spiller oss til mange sjanser og dødballer med fin fotball men vi mangler goalgettere f.eks burnley, Joseph etter 3 min hadde vert en helt annen kamp vis vi setter en av de store sjansene vi har tidl i vær eneste kamp får vi et helt annet kampbilde..

Til slutt:jeg synes det er kjekt å se leeds. MOT

Kato

Quote from: ingve1960 on September 22, 2024, 20:58:09Huffameg kato vil du stå på sted og hvil,fotballen har heldigvis utviklet seg enorm på 25 år alle gode lag vil ha ball.. for å finne det du ønsker må du ned i leage two selv der minker det på kick and run..
Det er ikke spillestilen til farke som er problemet vi spiller oss til mange sjanser og dødballer med fin fotball men vi mangler goalgettere f.eks burnley, Joseph etter 3 min hadde vert en helt annen kamp vis vi setter en av de store sjansene vi har tidl i vær eneste kamp får vi et helt annet kampbilde..

Til slutt:jeg synes det er kjekt å se leeds. MOT

Jeg sier vel ikke vi skal bli Wimbledon. Det er kjedelig å se Leeds for tiden, litt bedre førsteomgang i går. Men i det store og hele kjedelig.

Kontakinte

Quote from: Kato on September 22, 2024, 14:56:29At vi ikke scorer på cornere er nå så. Men at vi på 100 cornere ikke skaper en eneste målsjanse, ikke et eneste trekk, ingenting.

Rodon er en av de beste hodespillerne i ligaen, om ikke den beste. Det kan ikke bare være hans feil at han har 0 scoringer på 60 kamper.
så du mener det er Farkes feil att Rodon ikke skårer mål?

Lucas the Kop Cat

Quote from: Kontakinte on September 22, 2024, 22:38:37
Quote from: Kato on September 22, 2024, 14:56:29At vi ikke scorer på cornere er nå så. Men at vi på 100 cornere ikke skaper en eneste målsjanse, ikke et eneste trekk, ingenting.

Han skriver "det kan ikke BARE være Rodons feil", han skriver ikke at det er Farkes feil. Det er vel gjerne en kombinasjon av trenerteamets taktikk og individuelle ferdigheter. Og når det er hele laget som er vaksinert mot dødballmål så må det være noe med forberedelser og oppstilling. Det er trenerteamets ansvar.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Kato

Quote from: Kontakinte on September 22, 2024, 22:38:37

Se på Arsenal i går. Artig oppstilling med fem på bakerste stang, Gabriel kommer utenfra og scorer. Cornere slått i samme område på bakre stang. Det kan ikke være så vanskelig å ha en plan. Manchester City, lynkjappe korte cornere. Det er ikke rocket science, det er noe man trener på.

leedslife

Forstår ikke helt denne.
Langt fra den beste hodespilleren i ligaen. Har andre kvaliteter som gjør han blandt ligaens beste stoppere, om ikke den beste.
Verken vært noe utpreget målscorer eller spesielt farlig på dødball tidligere i karrrieren heller.
Generelt så har ikke Leeds stallen veldig mye spisskompetanse på dette området bortsett fra Strujik - slik jeg ser det.
Skadefri så bør man kunne forvente 5-6 mål fra han ila en sesong på dødballer.
Problemet er at jeg synes heller ikke vi har noe utpgregede gode dødball føtter i stallen.

Men det jeg er veldig enig med deg i er underholdningsverdien. Her har du helt rett.
Resultatene har reddet Farke og vil fortsette å redde han i månedene fremover, men skjer det ikke en spillmessig utvikling og du kommer der at resultatene stopper opp, så vil 49ers virkelig kjenne at det brenner under dem.
Pollen på Waccoe og den generelle oppfatning (twitter, stadion, rundt kaffebordet) sier egentlig alt.
Det finnes ikke verre ting for en fotballklubb enn hvis engasjementet daler. I et større perspektiv går dette litt i sykluser og for Leeds sin del er vi nok fortsatt på stigende kurv etter siste året i PL og alt det medførte av bråk og kaotiske tilstander.
Men dalende engasjementet er såpass alvorlig at klubben bør være overvåken.

For meg er det så enkelt som dette:
Alt ligger ann til at klubben vil gå direkte opp. (rent poengmessig/basert på fjoråret/ og så langt)
Solide er vi og det er viktig i CC. Konturene av et mesterlag er ganske tydelige.
Det kan ingen ta fra oss.
Men vi har altså lite spillmessig utvikling. (For mye beror på individuelle prestasjoner og kontrafotball)
Det er et prosjekt og en fotball som er drepende på engasjementet.

For meg så trumfer poeng og opprykk underholdning akkurat nå.
Det er ingen indikatorer for meg som peker mot et ikke opprykk.
Et skifte av trener ville vært en alt for stor risiko. Så lenge vi er i CC så står vi heller ikke i noen god posisjon til å verve til oss en trener og et tankesett som er så veldig mye bedre enn Farke.

Når vi rykker opp i Mai så er det ikke bare Farke som skal overbevise at han har det som skal til.
De som eier og driver klubben skal overbevise at de har det som skal til for å ETABLERE klubben i PL.

Killa

Quote from: leedslife on September 23, 2024, 10:43:36

Forstår ikke helt denne.
Langt fra den beste hodespilleren i ligaen. Har andre kvaliteter som gjør han blandt ligaens beste stoppere, om ikke den beste.
Verken vært noe utpreget målscorer eller spesielt farlig på dødball tidligere i karrrieren heller.
Generelt så har ikke Leeds stallen veldig mye spisskompetanse på dette området bortsett fra Strujik - slik jeg ser det.
Skadefri så bør man kunne forvente 5-6 mål fra han ila en sesong på dødballer.
Problemet er at jeg synes heller ikke vi har noe utpgregede gode dødball føtter i stallen.

Men det jeg er veldig enig med deg i er underholdningsverdien. Her har du helt rett.
Resultatene har reddet Farke og vil fortsette å redde han i månedene fremover, men skjer det ikke en spillmessig utvikling og du kommer der at resultatene stopper opp, så vil 49ers virkelig kjenne at det brenner under dem.
Pollen på Waccoe og den generelle oppfatning (twitter, stadion, rundt kaffebordet) sier egentlig alt.
Det finnes ikke verre ting for en fotballklubb enn hvis engasjementet daler. I et større perspektiv går dette litt i sykluser og for Leeds sin del er vi nok fortsatt på stigende kurv etter siste året i PL og alt det medførte av bråk og kaotiske tilstander.
Men dalende engasjementet er såpass alvorlig at klubben bør være overvåken.

For meg er det så enkelt som dette:
Alt ligger ann til at klubben vil gå direkte opp. (rent poengmessig/basert på fjoråret/ og så langt)
Solide er vi og det er viktig i CC. Konturene av et mesterlag er ganske tydelige.
Det kan ingen ta fra oss.
Men vi har altså lite spillmessig utvikling. (For mye beror på individuelle prestasjoner og kontrafotball)
Det er et prosjekt og en fotball som er drepende på engasjementet.

For meg så trumfer poeng og opprykk underholdning akkurat nå.
Det er ingen indikatorer for meg som peker mot et ikke opprykk.
Et skifte av trener ville vært en alt for stor risiko. Så lenge vi er i CC så står vi heller ikke i noen god posisjon til å verve til oss en trener og et tankesett som er så veldig mye bedre enn Farke.

Når vi rykker opp i Mai så er det ikke bare Farke som skal overbevise at han har det som skal til.
De som eier og driver klubben skal overbevise at de har det som skal til for å ETABLERE klubben i PL.

Bra innlegg leedslife. Tiltredes.