Kamp: vs Sunderland @Stadium of Light, fredag 4.10. 2024 kl. 21 på Viasport 1

Started by Asbjørn, October 02, 2024, 17:15:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fantasyland

Han PISSER på all den defensive jobben vi gjorde i 2 omgang. Bare lyst til å bli kvitt han nå

auren

Slutt. 2-2. Tungt å svelge. Men men. 1 poeng er uansett godkjent borte mot ligalederen, selv om det var en av de sykeste baklengsene ever...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgi

Det er den mest absurde tabben på det verste tidspunktet, oioi, Meslier, vanskelig å skylda på banen der
ALAW (& I am the pirate amongst us)

morten1966

Hvor er alle som elsker den klovne keepern der? Fy faaaeni hælvete

Carl Fisker

Neo

Det er så elendig...
Hele forbanna kvelden ødelagt av noe sånt.

Passiv og idiotisk vurdering.
Hvorfor står han bare og venter på ballen, istedetfor å oppsøke den. Nei, la den sprette så ser vi hvordan det går....

karaba

Quote from: Bjosse77 on October 04, 2024, 22:58:36Nå har jeg snakket i 3 sesonger om at Meslier er ræv. Vår dårligste spiller i 3 sesonger på rad. Hvis noen fremdeles mener denne mannen er god nok, da vet jeg ikke lenger hva jeg skal si til dere.

Er det noen som mener han er god nok. Den tabben han gjør i dag er så latterlig at jeg tenker den nesten ikke teller. Problemet er at han er elendig i feltarbeidet og klarer jo ikke treffe på noe som helst når han skal spille ut ballen bakfra. Han er jo like dårlig med ballen i beina som Frode Grodås!

TK20

Ironisk nok i hans beste kamp denne sesongen. Skulle til å skrive at han hadde vært veldig solid i kveld.

Fredhans

Quote from: Carl Fisker on October 04, 2024, 23:00:24
Quote from: Hallgeir * on October 04, 2024, 22:57:05Alle tabbers mor!
Dette er en av få tabber av Meslier. Kan skje alle keepere.
Håper du kødder nå, har du ikke sett alle kampene til Leeds🤔

Gordon McUseless

Jeg er målløs. En av tidenes tabber i Engelsk fotball. Hvis han ikke tar turen til optikeren i morgen den dag, så må noen fortelle han det.

karaba

Problemet er jo ikke denne tabben!
Problemet er at han er elendig i feltarbeidet og ikke klarer å treffe en medspiller hvis pasningen er mer enn 5m. Jeg mener at og har sagt helt siden han har vært førstevalget at han er det klart svakeste leddet i laget vårt.

palle

Quote from: GeirO on October 04, 2024, 22:58:23HVIS ballen traff en tue, så er det ikke Meslier sin feil. Noen som vil motbevise det?

Han kunne godt ha møtt ballen FØR den traff bakken, men ingen på dette forum ønsker vel at det var en tue som ødela for ham (han er jo verdens verste keeper, må vite!).

Dette skjedde Martyn også (men tror ikke vi tapte den gangen), og husker veldig godt Arason som da spilte i VIF slapp inn en lignende mot gamleklubben RBK. Målet ble ikke nevnt av speaker på Ullevål.

...ooo, vi vandrar saman...

Sterland

Helt latterlig :(  En solid bortekamp mot serieleder, kronet med tidenes keeperblemme.. Det skal bare ikke lykkes..

morten1966

Godt det er flere som ser at Meslier er en middelmådig keeper...Obos nivå!!

TK20

Ønsker ikke å ødelegge den herlige lynsjestemningen, men det er ikke sånne tabber som bestemmer om en keeper er god nok eller ikke. Sånt kan skje alle. Sånt skjer alle.

Jeg tenker at Meslier bør erstattes ila noen få sesonger. Men ikke pga det der.

Kontakinte

Gikk ut å teltet til 10000000, det hjalp  ;). Synd på Meslier, bra kamp, bra dommer, Gnonto blir årets spiller,  og vi vinner ligaen. MOT!

Fredhans

Kan ikke skje når det er så kort tid før kampen er over, da må du faan meg ha såpe på hanskene.......dette er jr.feil🥴

morten1966

Quote from: TK20 on October 04, 2024, 23:06:25Ønsker ikke å ødelegge den herlige lynsjestemningen, men det er ikke sånne tabber som bestemmer om en keeper er god nok eller ikke. Sånt kan skje alle. Sånt skjer alle.

Han burde blitt erstattet etter nedrykket! Svak keeper!

Carl Fisker

Quote from: Fredhans on October 04, 2024, 23:03:02
Jeg har sett alle kampene og mener det jeg skriver. Forstår at det svir med et baklengsmål på denne måten, men slikt skjer i fotball.

karaba

Quote from: TK20 on October 04, 2024, 23:06:25Ønsker ikke å ødelegge den herlige lynsjestemningen, men det er ikke sånne tabber som bestemmer om en keeper er god nok eller ikke. Sånt kan skje alle. Sånt skjer alle.

Er enig at en slik tabbe kan tilgis, problemet er jo at han er så dårlig på mange andre ting som en moderne keeper bør være god på

TK20

Quote from: morten1966 on October 04, 2024, 23:07:43

Han burde blitt erstattet etter nedrykket! Svak keeper!

Forsåvidt ikke uenig, men da var det så mye som skulle skje på én gang at det kanskje var lurt å beholde noe kontinuitet.

Kontakinte

Quote from: palle on October 04, 2024, 23:06:12
Quote from: GeirO on October 04, 2024, 22:58:23HVIS ballen traff en tue, så er det ikke Meslier sin feil. Noen som vil motbevise det?

Han kunne godt ha møtt ballen FØR den traff bakken, men ingen på dette forum ønsker vel at det var en tue som ødela for ham (han er jo verdens verste keeper, må vite!).

Dette skjedde Martyn også (men tror ikke vi tapte den gangen), og husker veldig godt Arason som da spilte i VIF slapp inn en lignende mot gamleklubben RBK. Målet ble ikke nevnt av speaker på Ullevål.

tuer, badeballer. Mye rart på Stadium of light.

karaba

Quote from: Carl Fisker on October 04, 2024, 23:07:50
Quote from: Fredhans on October 04, 2024, 23:03:02
Jeg har sett alle kampene og mener det jeg skriver. Forstår at det svir med et baklengsmål på denne måten, men slikt skjer i fotball.

Så du mener at Meslier er god nok i feltarbeidet og når han har ballen i beina og skal distribuere den !

GeirO

Hvis vi beveger oss litt bak flosklene:

- Meslier går ut mot det som ser veldig trygt ut
- At han likevel ikke tar ballen...det eneste logiske jeg kommer på er at ballen fikk en plutselig retningsforandring (tue)
- Siden den menneskelige reakjsonsevne ennå ikke er på noen hundredeler, hadde han ikke sjanse til å ta ballen.

Alternativet (dvs. ikke noen tue) er at han feilberegnet hele ballbanen fra start av. Virker rart...

MOT

samadhi

Mistenker at Meslier var opptatt av å både ta ball og kaste seg ned på bakken etterpå og at det ødela konsentrasjon om det viktigeste - å ta ballen.
Som noen kloke hoder skriver så skjer sånt i fotball, og ikke det som sier om Meslier er god nok for oss...for det er han!
marching on together,
derudaf forever...

Reaney

Følger One Leeds Fan Channel på YouTube, og Connor som driver denne kanalen har vært negativ til Messlier i årevis. Regner med at tålmodigheten er over nå.

Asbjørn

Lett å henge seg på Meslier-lynsjestemningen nå, den der var ikke god.

Men vi kunne easily unngått dette ved å sette 3-1 på en av våre sjanser.

Skal også sies at eg ville tatt uavgjort på forhånd i dag, i lys av situasjonen vi befant oss i.

Men du verden, dette var to tapte poeng!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

karaba

Quote from: samadhi on October 04, 2024, 23:16:02Mistenker at Meslier var opptatt av å både ta ball og kaste seg ned på bakken etterpå og at det ødela konsentrasjon om det viktigeste - å ta ballen.
Som noen kloke hoder skriver så skjer sånt i fotball, og ikke det som sier om Meslier er god nok for oss...for det er han!

Han er jo ikke god nok, han er elendig i feltet og elendig med ballen i beina.

morten1966

Meslier er elendig med beina til å være så ung, fryktelig dårlig i feltet til å være så lang, redder aldri straffer...har noen gode redninger av og til men det har alle keepere. Dette er noe jeg nesten har ventet på skulle skje. Dessverre skjedde det i dag 6min på overtid! Jeg har hatt denne meningen om Meslier i mange år!