Kamp: vs Bristol C @Ashton Gate, lørdag 26.10. 2024 kl. 13:30 på LUTV

Started by Asbjørn, October 23, 2024, 16:14:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Kjempemulighet på kontra for Leeds med James og Gnonto, men søler det bort. Ikke vår dag i dag virker det som. Gnonto med godt skudd som keeper redder bra.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

auren

James alene gjennom men keeper redder og Gnonto med gult like etter. Kampens største sjanse! Slike må settes! James litt rusten i dag.

auren

Fantasyland

Burde leda her nå. Kaster bort for mye gode muligheter igjen

GaryMac

Alltid litt nervøs når jeg går inn på Forumet under kamper når jeg ser dem samtidig. Vet aldri helt om noen er foran meg i streamen og melder noe jeg snart får se på skjermen....
Kanskje flere har det slik, og at det er derfor det er så stille her under kampene?
Og nå er det pause iflg. min stream :-)

auren

Pause. 0-0. En relativt jevn kamp. Vi har vel skapt de fleste og beste mulighetene, der den største kom ved James alene med kepper. Fungerer dog ikke helt for Leeds i dag. Tanaka og Rothwell ikke like dominerende som siste kamper, og Gnonto og James sliter litt på kantene synes jeg. Piroe totalt usynlig. På tide å la Jospeh starte igjen synes jeg. Byram trygg, men mangler Firpos gode offansive bidrag. Venstresida vår så mye bedre ut med Ramazani og Firpo, de er sårt savnet.

Ett poeng er OK i dag, men tre poeng er absolutt up for grabs. Må bare sette sjansene!

auren

Fantasyland

Dette laget skal vi slå. Så enkelt er det bare. Alt annet enn 3 poeng her vil være veldig skuffende.

Asbjørn

Om vi har et ungt lag?
I dag, 12. serierunde, var sesongens første startoppstilling med en spiller over 30. 🫢
Ikke skjedd siden sesongen 1952/53

https://x.com/jrcooper26/status/1850123098806186014?s=61
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cannavaro

Rotete omgang av Leeds, får ikke riktig struktur og kontroll på kampen. Mye frispark og litt dårlig presisjon på en del pasninger. Det er ikke optimal flyt og rytme.  Allikevel kommet til noen muligheter. Syns James hadde en veldig stor sjanse da han kunnee chippet kula over utrusende keeper, men touchen var ikke der.  Piroe syns jeg virker uten litt selvtillit, et par situasjoner han mottar ball og kan true fremover mot mål, men prøver å spille opp medspillere som ikke har nevneverdig bedre mulighet for målsjanse. Da skal man prøve selv, som spiss !!
Defensivt må gutta være på jobb, og har ryddet unna det som har vært igrunn, men ballmist og åpninger foran forsvarsrekka er bakgrunn for Bristo Citys sjanser.
Byram og Bogle liker å komme fremover og doble på kantene, det må de fortsette med.  Bristol City er bra organisert, men uansett et lag vi bør kunne slå.  Tipper det blir noen bytter (Solomon, Joeseph) om det står 0-0, eller vi er under med ett mål..ute i 2.omgang.
Vi må prøve å få bedre kontroll på kampen og minimere unødvendig ballmist - så kommer vi til sjanser og kan ha mulighet for seier.  Har mer trua på Joesph enn Piroe på topp.....
MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

Quote from: Fantasyland on October 26, 2024, 14:23:22Dette laget skal vi slå. Så enkelt er det bare. Alt annet enn 3 poeng her vil være veldig skuffende.
Det har vært en åpen kamp. Baklengs kan skje både på dødball og kontringer (har vel ikke vært noe særlig av det så langt heldigvis). Er ikke trygg på poeng/seier...

De stenger Tanaka veldig...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GaryMac

auren

Fantasyland

auren

Ny god sjanse. Like utenfor fra Brenden. Missed chances game dette nå. Første målet vinner kamp, så dette kan bli kostbart!

auren

GaryMac

GaryMac

auren

Quote from: GaryMac on October 26, 2024, 14:44:33Gult på Tanaka. Litt "double standards" her, eller?

Ja, dommeren har vært klassisk hjemmedommer så langt...

auren

GaryMac

Og nå henger jeg langt etter her ja :-), for der kom Aaronson-sjansen også.
Time to refresh!!

GaryMac

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

auren

Quote from: Hallgeir * on October 26, 2024, 14:54:25Joseph inn snart i bytte med Piroe?

Jepp! Usynlig hele kampen. Blir noe annet med Joseph på topp! Men vente til ca 70 spilte minutter!

auren

auren

auren

Lukter litt 1-0 til hjemmelaget ut av ingenting, men vi har hatt god kontroll så langt i andre omgang.

auren

Fantasyland

auren

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

GaryMac

Da har xG passert 1 for oss. BC har 0.16....
Sitter den snart for oss?

ar9

Vi er gode til å gjenvinne ballen men det virker seigt å få en scoring.

auren

Quote from: GaryMac on October 26, 2024, 15:06:53Da har xG passert 1 for oss. BC har 0.16....
Sitter den snart for oss?

Jeg tror ikke det. Er ikke kliniske nok i dag. Blir en skuffende uavgjort ser det ut til...

auren