Kamp vs Stoke @Bet365 Stadium, torsdag 26.12 2024 kl. 21 på Viasport 1

Started by Asbjørn, December 23, 2024, 07:05:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TK20

Kan være Farke synes vi har tapt den sentrale midtbanen de siste svake bortekampene våre og forventer en krig her. Tanaka inn de siste 30 kan være bra.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

TK20

Enorm sjanse til Stoke etter to min. Svakt av Bogle. Super redning Illan.

GeirO

Vinner vi denne blir jeg lettere sjokkert...da er vi ikke helt Leeds lengre.
MOT

Hallgeir *

Vi starter ikke skikkelig i denne kampen heller. Stoke kunne fort vært i føringen allerede.
Super Leeds since 1968

Kato

TK20

Robert

Ikke alltid like lett å få med seg hva som skjer på banen her :D
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

GeirO

Quote from: Manager on December 26, 2024, 20:45:31Tanaka må være småsyk eller slite med en skade. Han må jo være bankers på laget alle dager i uken.
Selvsagt er Tanaka bankers på laget. Men er det ikke bra at vi av og til hviler de beste i løpet av en beintøff romjul alik at de kan bli enda bedre neste kamp? Neste kamp får andre hvile?
MOT

enur

Marching on together

Barba

Når forsvarsspilleren hjelper keeper opp igjen, og det ikke er blåst, hva da om forsvarsspilleren kommer borti ballen med henda?
Barba - MOT

TK20

Total kontroll nå. Må vel ha hatt 90% possession siste ti minuttene.

GeirO

Quote from: Barba on December 26, 2024, 21:17:48Når forsvarsspilleren hjelper keeper opp igjen, og det ikke er blåst, hva da om forsvarsspilleren kommer borti ballen med henda?
Da ville ikke jeg dæmt straffe
MOT

TK20

Hallgeir *

Burde vel ha satt den, Solomon, men ikke helt enkelt i stor fart.
Super Leeds since 1968

GaryMac

Quote from: Fantasyland on December 26, 2024, 21:33:49FFS Solomon! Skal være kasse
Kommer i en litt vanskelig mellomhøyde (som langrennsgutta sier). Kommer ikke høyt nok med foten og treffer med leggen ser det ut til.

TK20

Luter på når vi sist var så dominerende borte. Kanskje Swansea i fjor.

GeirO

MOT

GaryMac

Mye bra av James her, men gutta foran kassen må sette noe snart...

Sleivind

Hadde vært småsur om jeg holdt med Stoke. Ligge 20 meter inne på egen halvdel og vente på at Leeds skal angripe?

Fantasyland

GaryMac

TK20

Hallgeir *

Tror ingen andre Leeds-spillere enn Piroe hadde satt den der.
Super Leeds since 1968

auren

DERFOR starter Piroe!!! Dårlig kamp frem til 42 min, men så en slik klasseavslutning! Så forbanna fortjent!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GaryMac

Quote from: Hallgeir * on December 26, 2024, 21:44:21Tror ingen andre Leeds-spillere enn Piroe hadde satt den der.
Enig. Han er så iskald i de situasjonene.

Barba

Måtte komme, Stoke ser mer og mer kjørt ut. Kan bli flere utover i 2. om Leeds holder pasningstempoet oppe og Stoke må fortsette å løpe etter. Nydelig pasning, og frekt satt. Fint mål.
Barba - MOT

Hallgeir *

Super Leeds since 1968