Kamp vs Sheffield W @Elland Road søndag 19.1. 25 kl 13 på Viasport 1

Started by Asbjørn, January 13, 2025, 23:18:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GeirO

MOT

Lucas the Kop Cat

Quote from: Fantasyland on January 19, 2025, 14:18:27De elendige ballene fra Ampadu inn i midt som fører til direkte kontra begynner å irritere merker jeg
Men på plussiden så har han hatt et par viktige inngripner som bakerste mann.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

GeirO

Har vi tro på disse to byttene? Jeg har ikke den store trua.
MOT

Lucas the Kop Cat

Joseph og Gruev for Piroe og Rothwell.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Reaney

Elendige bytter. Skal Farke avgjøre kampen i vår disfavør igjen?

GeirO

MOT

Lucas the Kop Cat

Quote from: Reaney on January 19, 2025, 14:31:36Elendige bytter. Skal Farke avgjøre kampen i vår disfavør igjen?
Hvorfor elendig, mer energi foran og litt mer kontroll over midtbanen er vel tanken fra Farke.

GeirO

Må si Aaronson ødelegger mange farlige angrep ved å holde for lenge på ballen. Gang etter gang.
MOT

Lucas the Kop Cat

Ble ikke mål fra Windass i dag.

TK20

Quote from: GeirO on January 19, 2025, 14:36:56Må si Aaronson ødelegger mange farlige angrep ved å holde for lenge på ballen. Gang etter gang.

Ball carrying i åpne områder er hans store svakhet. Bedre på små flater.

Lucas the Kop Cat

Quote from: GeirO on January 19, 2025, 14:36:56Må si Aaronson ødelegger mange farlige angrep ved å holde for lenge på ballen. Gang etter gang.
Han har en måte å føre ball på der det ser ut til at han snubler hele tiden.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Reaney

Hvordan er det mulig å beholde en spiller på banen i 90 minutter som ikke har vunnet en eneste duell og som havner på snørra hver gang?

Fantasyland

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

GaryMac

Reaney

På tide at vår beste spiller får mer spilletid framover.

Fantasyland

Quote from: TK20 on January 19, 2025, 14:38:07

Ball carrying i åpne områder er hans store svakhet. Bedre på små flater.

Spot on her, TK

Lucas the Kop Cat

GeirO

MOT

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Reaney

Cannavaro

Puuuh, det ble greit i resultatboka til slutt - ingen vakker kamp, mye slit og flere svake prestasjoner, men det er mål og poeng som teller...effektive til slutt.  ALLTID digg med 3 poeng, uansett hvordan de kommer. Vi er på TOPP igjen. Grattis alle !
MFLU - Miracles For Leeds United

leedslife

God gjennomføring det.
CS Meslier. Sterk reaksjon av laget etter forrige seriekamp. I tillegg i et derby.
Tabelltopp så klart.
Opptakten til det som kan bli en helt uhyre viktig 6 poenger den 27.01.
For en liga.

TK20

Vår beste kantspiller: Gnonto i august/september, James i oktober/november, Solomon i desember/januar.

Scenen er din, Ramazani!

flynn

Sheff.Wed var en tøff motstander. De både turde og delvis klarte å true oss. Synes det er godt gjort å holde antall muligheter de som til nede på det nivået vi gjorde. Synes Ampadu var meget solid der bak. Framover har vi en del mer å by på enn de fikk ut i dag, la oss håpe en 3-0 seier utløser større selvtillit og at vi får større fart på spillet den neste tiden. Nøkkelkampene kommer på rekke og rad framover!

flynn

leedslife

Ampadu spilte som den kapteinen du ønsker å ha i et derby.
Må jo ha seiret i 98 prosent av alle individuelle dueller.