Kamp vs Burnley @Turf Moor mandag 27.1.25 kl 21 på Viasport 1

Started by Asbjørn, January 23, 2025, 17:03:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GeirO

MOT

Asbjørn

Skal vi si 70-30 hjemmedommer.. I allefall 60-40
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Kato

Tanaka er en klassespiller. Vanvittig ro med ballen. Divisjonens beste fotballspiller.

Lucas the Kop Cat

Savner litt flere løp fra James.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

GeirO

Quote from: Sølvreven on January 27, 2025, 21:44:01Synes det var en klar straffe til Byram der  :(
Ingen som helst tvil om det. Anthony gikk bare på mannen, visste ikke hvor ballen var.
MOT

TK20

Asbjørn

Kan virkelig ikke se noe annet utfall enn 0-0 her, om ikke Ramazani har noen triks å by på da..
Tell me  Tell me

Dylan

Sleivind

Touchene og pasningene sitter ikke helt. I tillegg går det for tregt. Blir tidvis for mye ballføring.

Kato

Gjør egentlig ingenting om Burnley har ballen mer. Vi er klart farligst på overganger. Kommer gunstige brudd etter hvert.

TK20

Dette Parker-opplegget er jo nitrist da. Parkere bussen i toppkamp på hjemmebane.

Fantasyland

Parker fornøyd med 0-0 i dag ser det ut som. Ser jo mer vilje fra lag som Preston, Hull osv når de møter oss på sin hjemmebane.

Fredhans

Sjansefattig 1.omgang, men Burnley har vel heller ikke bydd på så mye !

auren

Pause. 0-0. En dørgende kjedelig fotballkamp, men som forventet egentlig. Burnley stenger oss og vi er ikke skarpe nok siste tredjedel eller har den forløsende pasningen. Vi slår ikke gode nok pasninger innenfor 20-30 meter og ingen innlegg kommer, eller de blokkeres. Ampadu og Piroe våre svakeste. Tanaka og Bogle aktive og har hatt mye ball. Duket for Ramazani og Joseph etter 70 minutter tenker jeg. Men uansett; jeg lever godt med 0-0 og 1 poeng.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Smudge

Ut med Gruev inn med Rothwell. Fryktelig temposvak spiller

Cherry

Quote from: Asbjørn on January 27, 2025, 21:39:14Det er FLAUT med dødballene våre...

Vi bør gå etter en dødball-trener i dette vinduet.
Tragisk svakt det vi får ut av cornere og frispark.
Helt merkelig at man ikke ser en plan/ett trekk...eller en skuddfot.

2 lag som forsvarer seg dette her, 1 stk Pablo hadde avgjort denne type kamp.

raggen

tam omgang... byram burde hatt straffe. ellers synes jeg piroe er svak. stor og sterk fysisk spiller men klarer sjelden og holde på ballen i oppspillsfasen og er jo elendig på hodet.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hawley

Burnley er ikke akkurat noe stort lag! Men de har vel hakket høyere nivå enn mange av de andre vi har møtt. Får vi første målet, så... Solomon anonym, men de har vel satt han ut m to mann. Litt det samme m James. De har gjort hjemmeleksa

binochee

Leeds solide og imponerende de første 20 min. Kroppsspråket til Farke var tydelig. Ønsket et tidlig mål. Etter hvert jevnt, sjansefattig og rimelig kjedelig. 2.omg.= MOT!

Asbjørn

Aaronson mer anonym enn vi har sett ham i det siste...
Tell me  Tell me

Dylan

flynn

Vi får satse på at innbytterne våre fikser biffen igjen, denne sesongen har vi rekordmange mål av folk som startet på benken. Lukter 1-0 eller 0-1 lang vei, og mitt tips blir det siste, endelig med suksess for Joseph!

flynn

TK20

Quote from: Asbjørn on January 27, 2025, 21:55:57Aaronson mer anonym enn vi har sett ham i det siste...

Alle våre fire offensive er helt anonyme.

Fantasyland

Få ut statisten Piroe også vil jeg ha inn Ramz etterhvert. Trenger kreativitet

Super Leeds

Nå har Leeds klart å vinne dei 3 siste kampene uten spiss,kanskje på tide å sette inn Joseph

Cannavaro

Ja sjansefattig omgang, men som flere er inne på her og at Burnley passer ekstra på våre kanter ; james og Solomon med en back og def. midtbane eller stopper i nær sikring - da skulle det tilsi rom for en bevegelig Aaronsson og Piroe....men vi har ikke sett for mye av vår 9èr og 10èr....jeg skulle gjerne sett Gnonto i 10`er rollen, han er et uromoment for mange lag....
enig også med at Gruev er for lett å lese, kroppen hans er alltid vendt mot der pasningen slås....Rothwell ha evnen til å slå en bakromsstikker eller frakte ball selv i høyt tempo (MED tempoveksling).  Noen av våre spillere er stereotyper og kanskje for lette å forsvare seg imot.  Vi trenger mer av det uforutsigbare i sånne type kamper...
MFLU - Miracles For Leeds United

Hallgeir *

Quote from: Super Leeds on January 27, 2025, 22:02:13Nå har Leeds klart å vinne dei 3 siste kampene uten spiss,kanskje på tide å sette inn Joseph

Da er vi fremdeles uten spiss.
Super Leeds since 1968

GaryMac

Skjønner hvorfor Burnley slipper inn så lite mål - alle mann bak ballen, alle mann i egen 16-meter når vi triller ball...
De kan forsvare seg - tror vi trenger et "moment of magic" i andre omgang.

Bridges i studio vil ha inn Joseph. Kanskje ikke dumt. Ellers har jeg trua på at Ramazami kan låse opp Burnley-forsvaret.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Cannavaro on January 27, 2025, 22:02:55Ja sjansefattig omgang, men som flere er inne på her og at Burnley passer ekstra på våre kanter ; james og Solomon med en back og def. midtbane eller stopper i nær sikring - da skulle det tilsi rom for en bevegelig Aaronsson og Piroe....men vi har ikke sett for mye av vår 9èr og 10èr....jeg skulle gjerne sett Gnonto i 10`er rollen, han er et uromoment for mange lag....
enig også med at Gruev er for lett å lese, kroppen hans er alltid vendt mot der pasningen slås....Rothwell ha evnen til å slå en bakromsstikker eller frakte ball selv i høyt tempo (MED tempoveksling).  Noen av våre spillere er stereotyper og kanskje for lette å forsvare seg imot.  Vi trenger mer av det uforutsigbare i sånne type kamper...
Vi må ha mer tempo i lengderetningen med løp i bakrom før Burnley-forsvaret får organisert seg.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on January 27, 2025, 22:04:07
Quote from: Super Leeds on January 27, 2025, 22:02:13Nå har Leeds klart å vinne dei 3 siste kampene uten spiss,kanskje på tide å sette inn Joseph

Da er vi fremdeles uten spiss.

Vi har nå toppscoreren vår på banen. 🙂
Tell me  Tell me

Dylan

Smudge

Helt utrolig at vi ikke har en bedre spiss en Piroe. Hadde gått rett opp med en klassespiss