Kamp vs West Bromwich @ Elland Road lørdag 01.03.25 - kl. 13:30 på Viasport 3

Started by auren, February 26, 2025, 18:03:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Vi nærmer oss en ny kamp, bare tre dager unna. Kamptråd må til. Det er vel bare Bamford, Ampadu og Wöber som er uaktuelle her. Det store spenningsmomentet blir vel om Rothwell endelig erstatter Gruev? Jeg tror det.

Sannsynlig lag:

Meslier - Bogle, Rodon, Struijk, Firpo - Tanaka, Rothwell - James, Aaronson, Solomon - Piroe

Tidlig tips: 1-0 (Piroe).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GaryMac

Siden det er hjemmebane tror jeg Rothwell går inn på bekostning av Gruev. Eneste grunn til å ikke gjøre det byttet er at det kan bli litt lite defensive fibre på midtbanen uten Gruev når Ampadu sannsynligvis er ute.
Tror vi stiller ganske uendret fra mandagens seier.
Den største forskjellen for meg blir nok at jeg skal være på plass på Elland Road  :D

SupALeedS

Kan ikke skjønne annet at Rothwell går inn i denne. Syntes kanskje Ramazani burde komme inn for Brendan, som jeg syntes har vært litt svak siste matcher. Eventuelt puttet Rothwell inn i den rollen?
Alex

ingve1960

McQueen

McQueen

Kato

Quote from: GaryMac on February 26, 2025, 19:21:11Siden det er hjemmebane tror jeg Rothwell går inn på bekostning av Gruev. Eneste grunn til å ikke gjøre det byttet er at det kan bli litt lite defensive fibre på midtbanen uten Gruev når Ampadu sannsynligvis er ute.
Den største forskjellen for meg blir nok at jeg skal være på plass på Elland Road  :D

Samme her. Lite børs herfra, ser kampen fra West Stand.

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Jeg spår som tidligere oppgjør at det blir sjansefattig og til dels frustrerende.
Tips 1-1 og at Farke får servert noen norske gloser et-par rader bak seg fra Kato.

Hawley

?? Hva baserer du det på? Ingenting som tilsier at dette skal bli sjansefattig og frustrerende sett i lys av formen vi er i.

GaryMac

Quote from: Kato on February 27, 2025, 10:00:28
Quote from: GaryMac on February 26, 2025, 19:21:11Siden det er hjemmebane tror jeg Rothwell går inn på bekostning av Gruev. Eneste grunn til å ikke gjøre det byttet er at det kan bli litt lite defensive fibre på midtbanen uten Gruev når Ampadu sannsynligvis er ute.

Samme her. Lite børs herfra, ser kampen fra West Stand.
Av og til er børst bedre enn børs :-)

Fantasyland

Quote from: leedslife on February 27, 2025, 10:20:20Jeg spår som tidligere oppgjør at det blir sjansefattig og til dels frustrerende.
Tips 1-1 og at Farke får servert noen norske gloser et-par rader bak seg fra Kato.

Jeg har også en lei følelse av at denne kan bli en liten dipp etter fyrverkeriet de siste 2 rundene. 1-1 eller 2-2...

Cherry

Quote from: Hawley on February 27, 2025, 11:06:27?? Hva baserer du det på? Ingenting som tilsier at dette skal bli sjansefattig og frustrerende sett i lys av formen vi er i.

Baserer seg nok litt på at WBA er ett ganske "gjerrig lag" - ballbesittende - og godt organisert.
De har kun sluppet inn 31 mål , men bevares ...vi kan jo fixe litt på akkurat det! ;)

Asbjørn

Det meldes at Rhys Chadwick og Harry Gray trener med førstelaget denne uka. 🙂

Kommer nok ikke med i kamptroppen, men liker det likevel.
Chadwick har vært god som gull for U21 denne sesongen, og Harry har vært solid etter comebacket fra skaden.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Quote from: Forever Whites on February 28, 2025, 21:54:29Denne vinner vi 4-0.

Vi vant vel 5-0 eller 5-1 borte over WBA under Bielsa, men foruten den kampen har det stort sett vært målfattige kamper mellom lagene de siste årene.

Tror kanskje mest på få mål, men nå surfer vi på en skikkelig medgangsbølge, så ingenting kan vel utelukkes. Tre poeng er viktigst. Tar gjerne imot en sliteseier også.
Super Leeds since 1968

auren

GeirO

Quote from: auren on March 01, 2025, 07:57:19Matchday!  8)

auren
Hell yeah!!

Tipper 2-0 eller 0-1. Greier ikke å bestemme meg.

Dårlig kamptidspunkt. Må vel se Klæbogull i opptak....
MOT

auren

Laget klart! Som forventet kommer Rothwell inn og erstatter Gruev, ellers samme lag.

auren

Hallgeir *

Ingen god borteform på WBA. Ingen seire på de ni siste. Siste seier på Elland Road kom i 2007.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Et par gamle kjenninger på motsatt banehalvdel i Mowatt og Bartley.
Super Leeds since 1968

auren

Da er vi straks klare! Bartley og Mowatt for WBA. Adam Armstrong som senket oss i play off finalen spiller også fra start. Regner med vi får se et kampbilde som vi vanligvis gjør. Vi kontrollerer kampen og vi får for all del håpe at vi klarer å skape såpass mye at vi scorer noen mål. WBA ikke så defensivt med Mowbray i sjefsstolen, så kanskje de byr litt på seg selv i stedet for å legge alle mann i forsvar.

Lykke til folkens!

MOT!

auren

auren

James med god mulighet, og så kommer dagens største sjanse for Swift. Bommer på mål fra 15 meter. Heldigvis! Snek seg centimetre fra stolpen ser jeg på reprisen.

auren

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Myhre10

Lucas the Kop Cat

Heldig der, overspilt på vår venstreside og i undertall.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

auren

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

auren

Ny James-assist. Stor keepertabbe og Bartley følger ikke med. Elendig forsvar av bortelaget.

auren

Hallgeir *

Super Leeds since 1968