Kamp: vs Stoke City @ Elland Road mandag 21.04.25 kl 16:00 på ViaSport 1

Started by Hallgeir *, April 19, 2025, 22:05:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hawley

Jeg vet ikke om flere la merke til det, men syntes Ramazani dasset rundt utpå banen i de minuttene han fikk. Var lite bevegelig og tok få initiativ. Virket litt demonstrativt misfornøyd, men vet ikke. Surra også rundt mye i midten og ikke ute på høyresiden.

peacock

Quote from: Hawley on April 22, 2025, 10:41:56Jeg vet ikke om flere la merke til det, men syntes Ramazani dasset rundt utpå banen i de minuttene han fikk. Var lite bevegelig og tok få initiativ. Virket litt demonstrativt misfornøyd, men vet ikke. Surra også rundt mye i midten og ikke ute på høyresiden.
Quote from: Hawley on April 22, 2025, 10:41:56Jeg vet ikke om flere la merke til det, men syntes Ramazani dasset rundt utpå banen i de minuttene han fikk. Var lite bevegelig og tok få initiativ. Virket litt demonstrativt misfornøyd, men vet ikke. Surra også rundt mye i midten og ikke ute på høyresiden.

Han var veldig bevegelig på festen etterpå! :)

Dennis

Han har godt av en restart. Var lovende start på sesongen, men det har blitt veldig trøblete for han. Solomon har storspilt og innhoppa har etter hvert blitt svake.

Jeg har fortsatt trua på han og som peacock sier: han var i meget godt humør senere på kvelden, der han danset rundt i kameralinsa med solbriller på. :)
Marching on together!

GaryMac

Quote from: peacock

Så ut som om han viste bra initiativ også :-)

Hawley

Quote from: GaryMac on April 22, 2025, 11:54:47
Quote from: peacock

Så ut som om han viste bra initiativ også :-)

Han er jo rå på saltoer også - alle lag trenger jo det  ;D

Andersen

For en fantastisk kamp av Leeds gutta i går ! Det var klampen i bånn fra første spark på ballen.Det var vel den beste kampen de spilte uansett hjemme/bortekamp ? scoringene stoppet på 6 fulltreffere,4 av de signert Piroe , skal si han var til rett tid på rett sted på alle scoringene hans . Farke går for ligatittelen sa han i et intervju etter kampen . Skulle bare mangle så får vi håpe han klarer å peppe laget for nettopp det i de 2 kampene som gjenstår. Burnley gjorde jobben mot Sheffield U og da kunne begge lagene og vi supportere slippe jubelen løs .The Blades må takke med playoff kamper , for min del spiller det ingen rolle hvilket av de fire lagene i playoff kampene som står igjen som vinner av tredje plassen og direkte opprykk til PL. Det blir spennende uker fremover ang både utbygging og først og fremst hvor mye cash våre eiere vil bruke på nye spillere i sommer. Kvalitets spillere må inn uansett før PL sesongen begynner hvis vi skal overleve i PL . MOT.

Hallgeir *

Quote from: Super Leeds on April 22, 2025, 09:56:58Fantastisk kamp i går. Endelig etter 8 kamper klarte Piroe å putte noen ferdigscore mål!!!!!

Som Tony Dorigo kommenterte ved det tredje målet, som Piroe ved bakerste stolpe satte i nett-taket: "It looks easy but it isn't".

Det som gjelder for en spiss, er: 1)"Lukte" hvor ballen vil komme/bevege seg i riktig posisjon 2)Holde evt. forsvarere unna 3)Omsette sjansen i scoring. Det er ikke enkelt, men har man riktig spisskompetanse (bokstavelig talt), kan det SE lett ut, eller ferdigscoret.

Alle spisser opplever måltørke. Det ble åtte kamper for Piroe før ketchup-effekten kom. Og han er stort sett veldig effektiv når sjansen byr seg. Ingen på laget er i nærheten av hans evne til å omsette sjanser.

Lee Chapman under Howard Wilkinson hadde et utall av "tap-ins" fra to meters hold og headinger fra fem, men han var akkurat der innlegget kom. Noe av det samme viste Piroe i går.

Men at målene var ferdigscoret, den kjøper jeg ikke.
Super Leeds since 1968

Hallgi

Ja, men videoene fra feiringen viser attpåtil at han var den som feiret ivrigst (og drakk) når opprykket var sikra. Farke var tydelig i pressekonferansen tidligere at det var grunnet innsats og holdningsproblemer som resulterte i at Ramazani var nedprioritert blant vingene og innbyttene.
Må være lov å feire etter gårsdagen riktignok, men eg tviler på at Farke vil satsa på Ramazani i PL

ALAW (& I am the pirate amongst us)

Asbjørn

Bare noen spillere som gratulerer med opprykket :)
A thread of ex Leeds United players [and Erling Haaland] celebrating the clubs promotion. #LUFC

https://x.com/LUFCScoop/status/1914666297540989102
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

...sleit litt med å finne ut kor e skulle poste dette. Men det var jo i etterkant av Stoke-kampen.

Isaac Johnson skriver litt om spillernes feiring post game.

Those who have watched the LUTV footage from Monday's promotion broadcast will have seen the humorous sight of several Leeds United players heading behind one of the bars in the Elland Road concourses to pour themselves a drink.

Some showed better skills on the tap than others, but it's safe to say - in the end - many boasted their fair share of liquid courage. Those close enough to the East Stand steps would have been able to see Daniel James' jolly mood as he led the crowds in song.

...

Reporters filing their copy post-game were told, for security purposes, they would not be allowed back into the stadium once they exited. Many stayed in the press room to watch the rest of the Burnley game and consequently heard the United players cheer when the Clarets scored.

....

One or two of us saw Joel Piroe don a promotion shirt with a beer in hand with a few minutes to go. No Piroe, no party, I guess. Clearly some players felt more at ease to let loose ahead of time.

Though, with just stoppage time remaining, every one of a Whites persuasion was punching the air given Sheffield United needed two unlikely goals to halt the party. For the players, the celebrations didn't stop at the after-party in the SkyLounge bar at the Doubletree Hilton hotel on Monday night.

Many - including celebration frontman Largie Ramazani, Joe Rodon and Jayden Bogle - were pictured at a pub in Wetherby on Tuesday afternoon enjoying a few glasses, probably reliving the memories of the day before.

...

I can't quite recall what was said despite being completely sober, so I doubt my new friend could the morning after either - but the excitement that emanated from United going up was mutual. I suppose we're all Leeds, aren't we?

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-promotion-notebook-elland-31504387?utm_source=twitter.com&utm_medium=social&utm_campaign=sharebar

PS! Spillerne fikk fri tirsdag og onsdag, sa Farke på dagens presser. Og torsdag var fridag fra før.

Men i dag var det tilbake til trening. Det var tidsnok mht kampen mandag, mente Farke.

PS! Flere har kanskje sett Bamfords syning mht Wilder. Han tok senere en beklager-tlf til Wilder - som ikke hadde noen problemer med å godta unnskyldningen.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan