Sesongen 2025/26 Premier League

Started by GaryMac, April 21, 2025, 20:30:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Allanclarke

Kvartfinalene blir spilt helga 3-5 april. Så Crystal Palace - Leeds Utd blir garantert spilt søndag 15 mars nå. Den kampen skal jeg og min samboer på så det er bombesikkert. Var forventet at den ville bli flyttet fra 14 til 15 mars siden Crystal Palace var forventet å avansere fra Europa Conference League igår. Dessuten så blir det ikke spilt FA cup to helger på rad. Men selv om vi er favoritter mot Norwich, så skal også den kampen spilles før vi evt kan kalle oss klare for kvartfinale.

Hallgeir *

Quote from: Allanclarke on February 27, 2026, 19:59:38Kvartfinalene blir spilt helga 3-5 april. Så Crystal Palace - Leeds Utd blir garantert spilt søndag 15 mars nå. Den kampen skal jeg og min samboer på så det er bombesikkert. Var forventet at den ville bli flyttet fra 14 til 15 mars siden Crystal Palace var forventet å avansere fra Europa Conference League igår. Dessuten så blir det ikke spilt FA cup to helger på rad. Men selv om vi er favoritter mot Norwich, så skal også den kampen spilles før vi evt kan kalle oss klare for kvartfinale.

Du har rett. Tok det på husken som ikke fungerte her.
Super Leeds since 1968