Sesongen 2025/26 Premier League

Started by GaryMac, April 21, 2025, 20:30:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

leedslife

Jeg er helt enig med deg i det.

Men vi er alt for sterke og robuste til at det vil skje.
Har vært for mange gode eksempler på det bare denne sesongen:
Høsten mot City.
Vinteren med Ampadu, Rodon, Stach, DCL etc ute med skader/susp.
Røde kortet mot Palace.
Semifinalen mot WH.
Vil også trekke frem Manu borte.
Og ikke minst bortekampen nå sist. Vi var ganske komfortable i egen boks og responderte kollektivt ganske sterkt når det trengtes. Ikke en fin bortekamp spillmessig, men et kvalitetstegn av proporsjoner. Er jo slik du ønsker og se favorittlaget ditt opptre mot et godt drillet fotballag borte, i en utfordrende  uke med alt det innebærer av kamptetthet, resultater, reising etc.

I morgen bør de jo spille med god tro på en finaleplass - ikke som et "flakselag" som møter opp for en etterlengtet dag for fansen på Wembley.
De leverer fantastisk og de underpresterer noe i tillegg. Er mer og gå på her.

Ikke som de andre tiårene som vi har opplevd. Der det rakner, ingen respons, ingen som står frem og du ser en klar og tydelig trend som gjennspiller seg over tid.

leedslife

Må også legge inn at Leeds har 2-8-7 borte.
Oddsen for at vi fortsetter og ta poeng borte ut sesongen er stor.

Hjemme har vi 7-5-5.

Det er ingen god statistikk for konkurrerende klubber under som selv med seiere idag har en god luke opp.

Mens jeg skriver så må jeg faktisk innrømme at jeg finner god data for og overbevise meg selv at vi ikke skal rakne:-)

Med det sagt så håper jeg egentlig aldri den brodden blir tatt helt bort. Er noe facinerende med den uforutsigbare klubben vår.

Liker ytterpunktene.