Sesongen 2025/26 Premier League

Started by GaryMac, April 21, 2025, 20:30:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

leedslife

Han har jo helt rett selv om jeg synes det var et litt defensivt laguttak og noe feigt.
Også merkelig med 10 cornere og 10 lange kast at vår største trussel i begge bokser ikke  kommer inn før 84 minutt.
Men marginene er jo så hinsides små at det er verdens enkleste oppgave og dele ut kritikk etter 90 minutt.

Asbjørn

Foran sesongen så vi at Leeds hadde lært noe: Å skaffe seg fysisk robuste spillere!
Og det har hjulpet, femtendeplass as we speak. Et greit utgangspunkt foran de åtte siste kampene.

Under har vi Yamals tanker om å møte et PL-lag, samt Norwichbosss Clement om å møte Leeds som PL-lag kontra det han møtte forrige sesong.

Det er i alle fall interessant å lese deres refleksjoner,

🚨 Yamal on English football after facing Newcastle:
"You receive the ball and it feels like you've stolen something. Three players come immediately. I don't know how technical players like Bruno survive there."
https://x.com/ChinoUTD/status/2031502484154335711?s=20

.....

Philippe Clement on the defeat to Leeds United and playing against a Premier League side:

"It's higher intensity, it's different in physicality, in power, running capacity and intensity. That was the major difference. The other side is also ruthlessness. If you make mistakes, you pay for it much faster in the Premier League," he explained.

"They invested a lot of money since going to the Premier League, they were missing only one player, we missed 13. Players they dominated the Championship with last season are not playing very much now.

"I'm convinced for one game, we can close that gap. But for the 30 minutes in the first half that we were not good enough, we lost the game there. You need to have the total package at Premier League level."

[
@NorwichCityFC
] | #NCFC
https://x.com/norwich_updates/status/2031372900578537649?s=20

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Grok sier at Yamal sitatet er oppspinn. Jeg vet ikke.

Asbjørn

Quote from: Blank_File on Today at 15:54:56Grok sier at Yamal sitatet er oppspinn. Jeg vet ikke.

Hehe, hvis man leser 'bioen' til den som tweeter fra den kontoen så levner den i alle fall ingen tvil:
Follow for football fiction | Don't believe a word | Football banter only. No refunds | Sponsored by

Hehe, eg tok det for god fisk :D

Takk for oppklaringen :)
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Quote from: Asbjørn on Today at 16:07:36
Quote from: Blank_File on Today at 15:54:56Grok sier at Yamal sitatet er oppspinn. Jeg vet ikke.

Hehe, hvis man leser 'bioen' til den som tweeter fra den kontoen så levner den i alle fall ingen tvil:
Follow for football fiction | Don't believe a word | Football banter only. No refunds | Sponsored by

Hehe, eg tok det for god fisk :D

Takk for oppklaringen :)
Det sier litt om oss mennesker når sånne kontoer finnes og vi gjerne vil kose oss med de. Sitatet var jo konge når vi vi gjerne vil sole oss i glansen av engelsk fotball. 😁

Asbjørn

Nå er Leeds Utd lei!
Engelsk FA har slått ned på en del synging fra tribunen.
Men Jimmy Saville-sangen(e) har de vært tyst om.

Nå tar klubben affære og ber om hjelp til å få stoppet dette (uten at det slåes ned på).

Leeds United have urged the UK Crown Prosecution Service and English football authorities to treat songs relating to Jimmy Savile as 'tragedy chants' and make them public order offences.

Songs referencing Savile, one of the UK's most notorious sex offenders, have regularly been sung at matches involving Leeds United since his death in 2011.

https://www.nytimes.com/athletic/7104535/2026/03/11/leeds-jimmy-savile-chants/
Tell me  Tell me

Dylan