Kamp: vs Bristol City @Elland Road mandag 28.4.25 kl 21 på ViaSport 1

Started by Asbjørn, April 25, 2025, 13:32:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

auren

Gigasjanse for Solomon til å avgjøre kampen, men keeper med god redning.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GaryMac

Tanaka alene på bakerste stolpe - iskaldt plassert helt inne ved stolperota.
Da leder vi ligaen igjen - trengte en halv omgang med massivt overtid.
Og der kunneskulleburde Solomon puttet 2-0. Godt keeperspill.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

GeirO

Endelig mål, da bør dette gå veien... i dag.

Egentlig litt rart at vårt Super Leeds består av fotballspillere som kommer fra land jeg aldri har hørt om:

Den dominikanske republikk
Wales X 4
Japan
Bulgaria
USA
Israel
Østerrike
MOT

stian

Leder bare 1-0, men vi har vært fantastiske offensive så langt. Det går så fort, så presist og med så mye bevegelse at Bristol City ikke er i nærheten av å henge med i svingene

auren

Imponerende første knappe halvtime. 81 % possession sier det meste!

auren

GaryMac

Bristol City ser passe desillusjonert ut - tror ikke helt de skjønner hva som har truffet dem.

stian

Quote from: GeirO on April 28, 2025, 21:27:22Endelig mål, da bør dette gå veien... i dag.

Egentlig litt rart at vårt Super Leeds består av fotballspillere som kommer fra land jeg aldri har hørt om:

Wales X 4
Japan
Bulgaria
USA
Israel
Østerrike

Noen av disse landene må vel ha vært nevnt på skolen?

ziganda

Gruev er ikke min personlig favoritt, men han har vært steingod. Fremoverrettet!

GaryMac

Quote from: GeirO on April 28, 2025, 21:27:22Endelig mål, da bør dette gå veien... i dag.

Wales X 4
Japan
Bulgaria
USA
Israel
Østerrike

Du var kanskje borte i et par geografitimer.... :-)
Men at det ikke er allverden til fotballnasjoner du lister opp kan jeg være enig i.

GeirO

Quote from: stian on April 28, 2025, 21:29:06

Wales X 4
Japan
Bulgaria
USA
Israel
Østerrike

Noen av disse landene må vel ha vært nevnt på skolen?
Tja, jeg var syk et par dager....
MOT

GeirO

Bristol City har jo en fair sjanse til å rykke opp....men noe sier meg at de kan få noen tunge dager i Premier League....
MOT

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

auren

Syk sjanse til Tanaka! Den må han jo klare å heade i mål!

auren

GaryMac

Hallgeir *

Piroe blir vel hektet av Dickie der. Burde vært straffespark.
Super Leeds since 1968

stian

Tror faktisk gutta får litt kjeft av Farke i pausen. Nå har det vært mye ukonsentrert og unøyaktig de siste minuttene

GeirO

Pause!
Vi har slukna....kan det være at....at vi ikke vinner?
MOT

auren

Pause. 1-0. Total dominans og festfotball første 30 minutter. BC litt med etterhvert, men denne kampen burde vært drept for lenge siden. Alle spillere veldig gode, men Gnonto synes jeg har vært svak. Drar ned tempo og ikke helt venn med ballen. Få gjerne innpå Ramazani her tidlig i andre omgang. Viktig å få 2-0, skal bare litt ukonsentrasjon i bakre rekker, som det var da Darlow kom ut på halvdistanse, så står det 1-1.

auren

Hallgeir *

Pause og full kontroll for Leeds. 3-0 hadde ikke vært noe å si på. Fortsetter vi sånn de neste 45, går dette veien.
Super Leeds since 1968

Cherry

Noe av d beste jeg har sett i EN omgang av oss i år, det sitter så bra - MEN det er kun ETT mål..
Her må fokus , intensitet og tempo opprettholdes!

lufc80

Strålende leken fotball første 30, Solomon steingod, Tanaka, Aarsonson (!) og Gruev veldig gode. Bristol C har knapt ballen i denne perioden - «Bristol City are under siege» som kommentatoren sa. Etter hvert litt dalende intensitet, ikke unaturlig det, men Farke vil nok ha noen ord å si om det - kun 1-0, og intet i banken ennå. Liker de kjappe pasningene gjennom ledd som det har vært flere av - Gruev leder an der - kul fotball!

GaryMac

Kampen burde vært signed, sealed and delivered til pause. Åpnet fantastisk, men dabber litt av etterhvert. Viktig at vi leder - satser på at vi nullstiller i pausen og kjører på igjen.
Ramazani har ikke vært allverden når han har fått sjansen. Usikker på om han kan erstatte en Gnonto som har vært litt uvenn med ballen. Usikker på hva vi evt. bør gjøre. Bamford inn på topp, Piroe ned i tier-rollen og Aaronson ut på kant.
Evt Byram inn på en av backene og dytte Firpo eller Bogle opp på kant?

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

auren

GaryMac

Ingen bytter. To gode (hvorav en syk) redning av O'Leary i Bristol målet, før vi smeller den siste returen i stolpen....

Dylan

Hvis vi ikk
Quote from: GaryMac on April 28, 2025, 21:57:44Kampen burde vært signed, sealed and delivered til pause. Åpnet fantastisk, men dabber litt av etterhvert. Viktig at vi leder - satser på at vi nullstiller i pausen og kjører på igjen.
Ramazani har ikke vært allverden når han har fått sjansen. Usikker på om han kan erstatte en Gnonto som har vært litt uvenn med ballen. Usikker på hva vi evt. bør gjøre. Bamford inn på topp, Piroe ned i tier-rollen og Aaronson ut på kant.
Evt Byram inn på en av backene og dytte Firpo eller Bogle opp på kant?
Hvis vi ikke hadde dabba av hadde vi vel satt verdensrekord i possession etc. Kan ikke huske en så dominerende omgang av noe lag, knapt nok tilbake i min egen karriere og 8-1 tap.

auren