Kamp: vs Plymouth @Home Park lørdag 3.5. kl 13:30 på LUTV / Vsport3

Started by Asbjørn, May 01, 2025, 15:39:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

Sesongens siste kamp.

Med seier her blir vi Champions. Med seier her når vi 100 poeng for første gang i klubbens historie. Motstander Plymouth har allerede rykket ned. Men formen deres er egenlig OK. 3-0-2 siste fem. Og de har vunnet sine tre siste hjemmekamper.

Pre match presseren pågår nå.
Team news
We try and get everyone fit. Few Q marks. Schmidt's knee hasn't settled. Junior Firpo light hamsting problems, a tight call.

Good new with Rothwell, he can train. He can be a member of the squad if he comes through the training today and tomorrow.

James slightly improved no team training, If in training tomorrow, he will travel. Chambers and Struijk are out.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/daniel-farke-press-conference-live-31549560
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Denne bør og skal vi ta. Tipper en knepen 1-0 eller 2-1 seier. Piroe når endelig 20 seriemål, og vi kan løfte Championship-trofeet som Champions!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Jeg tror også vi tar denne. Lave skuldre, god form og en stall som er langt, langt bedre enn Plymouth.

Ser heller ikke bort fra at Burnley kan få en tøff kamp mot Milwall. Avhengig av hvordan det går for Coventry og Brustol City, så vil Milwall kunne knipe en playoff-plass. Selv om Burnley har vært divisjonens klart beste lag defensivt, så kan den kampen like fullt bli helt Hawaii etter hvert.

Hallgeir *

Quote from: stian on May 01, 2025, 16:01:54Jeg tror også vi tar denne. Lave skuldre, god form og en stall som er langt, langt bedre enn Plymouth.

Ser heller ikke bort fra at Burnley kan få en tøff kamp mot Milwall. Avhengig av hvordan det går for Coventry og Brustol City, så vil Milwall kunne knipe en playoff-plass. Selv om Burnley har vært divisjonens klart beste lag defensivt, så kan den kampen like fullt bli helt Hawaii etter hvert.

Millwall har mye å kjempe for, men i forrige bortekamp var de sjanseløse mot Blackburn med tap 4-1.
Super Leeds since 1968

GeirO

Tips fra den dårlige hofta: Både Leeds og Burnley taper i morra  :o 
MOT

Asbjørn

Quote from: GeirO on May 01, 2025, 20:58:35Tips fra den dårlige hofta: Både Leeds og Burnley taper i morra  :o 
I morgen? 😳
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Quote from: Asbjørn on May 01, 2025, 21:15:20
Quote from: GeirO on May 01, 2025, 20:58:35Tips fra den dårlige hofta: Både Leeds og Burnley taper i morra  :o 
I morgen? 😳
I morgen er det i morgen  ;D
MOT

GaryMac

jeg bare tester     om dette     kan gå bra
fjakfajk            jfafjdkfja   fjdkafjødka

Asbjørn

Quote from: GaryMac on May 01, 2025, 22:40:21

jeg bare tester     om dette     kan gå bra
fjakfajk            jfafjdkfja   fjdkafjødka

Ka syns du sjøl - gikk det bra? 😅
Tell me  Tell me

Dylan

Håvard

Dennis

Jeg tror vi vinner denne.

Pokal hadde vært morsomt og for å ta fram statistikken Asbjørn viste tidligere, vil det bety at Farke og Bielsa har fulgt hverandre i de siste fem rundene. I tillegg vinner jo vi "alltid" Championship/2.div når Liverpool vinner toppserien. :)

Sesong 1:
Bielsa - 5 - 1-1-3
Farke - 5 - 1-1-3

Sesong 2:
Bielsa - 5 - 5-0-0
Farke - 4 - 4-0-0 + siste kamp i morra.

Som Dan Moylan sa i siste SB: Vi føles litt skuddsikre for tida. Det er uvant for en Leedsfan. Jeg tror det kan bli enda en solid seier og du verden så gøy det hadde vært med Harry Gray på scoringslista.
Marching on together!

Hallgeir *

Plymouths manager lover Leeds kamp. Det tror jeg kan være bra for raske kontringer i mot. I utgangspunktet ingen "bussparkering".

– Jeg synes vi har grunn til å ha høy selvtillit. Norwich, Coventry, Sheffield United er alle topplag som er rangert langt høyere enn oss, og vi slo dem alle.  Leeds' ønske om å komme hit og vinne kampen og å feire tittelen er naturligvis sterkt, men vi har ingen planer om å rulle ut den røde løperen. Vi skal gi dem en skikkelig kamp, sier Plymouth-boss Miron Muslic til engelsk presse.
(Sakset fra Tipsbladet)
Super Leeds since 1968

GaryMac

Quote from: Asbjørn on May 01, 2025, 23:00:49
Quote from: GaryMac on May 01, 2025, 22:40:21

jeg bare tester     om dette     kan gå bra
fjakfajk            jfafjdkfja   fjdkafjødka

Ka syns du sjøl - gikk det bra? 😅
Ble akkurat slik jeg hadde tenkt - rent bortsett fra at jeg skulle slette der umiddelbart 😁😁

Asbjørn

Mange deilige bilder av Leedsfans i Plymouth i går kveld.

Og Eddie er ikke blant direktørene ser vi :)
🫡Eddie Gray on the lash in Plymouth with the travelling Leeds United supporters

Tell me  Tell me

Dylan

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Denne artikkelen er nå åpen for alle hos Championship Norge.

Plymouth Argyle – Leeds United
Kampstart: 13.30

Plymouth Argyle rykker ned. Det er ikke bekreftet enda, men alle i Argyle er innforstått med at det kommer til å skje. Plymouth har nemlig alt for dårlig målforskjell til at de skal klare komme seg opp på riktig side av streken i siste serierunde. Plymouth ligger nest sist på tabellen og har tre poeng opp til trygg plass. For å klare holde seg må Plymouth vinne med tosifret antall mål mot Leeds United, samt håpe på at resultatene skal gå riktig vei i de andre kampene. Det kommer ikke til å skje. Plymouth kan derfor gå ut på banen i siste runde med lave skuldre og med god selvtillit. De har ingenting å tape, og har vist nok de siste ukene til at fansen ikke er spesielt irriterte etter nedrykket. Hovedtrener Miron Muslic er populær hos fansen, og nå håper Plymouth-fansen at han blir med laget ned en divisjon. Plymouth har vunnet hele fire av de seks siste kampene i serien, og hjemme på Home Park har de 9-7-6 denne sesongen. Samtlige tre siste hjemmekamper har endt med seier.

Leeds United sikret opprykk til Premier League etter 6-0 seieren over Stoke City. De var derfor allerede opprykksklare da Bristol City kom på besøk til Elland Road mandag kveld. Man skulle kanskje tro at Leeds ville ta foten av gasspedalen mot et opprykksjagende Bristol City-lag, men slik gikk det ikke. Leeds kjørte på fra start og dominerte hele kampen. De vant til slutt 4-0, men kunne fort ha vunnet mer. Elland Road var pyntet for fest, og etter kampslutt var det flotte jubelscener. Nå håper Leeds at de skal klare sikre seg ligatittelen og samtidig komme seg opp på 100 poeng. De ligger på 97 poeng foran siste runde, men har bedre målforskjell enn Burnley på samme poengsum. Mest sannsynlig må Leeds vinne her for å bli ligamester. Leeds har nå fem seire på rad, og har ikke tapt noen av sine ni siste. På bortebane har de 10-9-3 denne sesongen.

Plymouths siste kamper:
Preston – Plymouth 1-2 (Bundu, Wright)
Plymouth – Coventry 3-1 (Bundu x2, Hardie)
Boro – Plymouth 2-1 (Bundu)
Plymouth – Sheff Utd 2-1 (Tijani, Hardie)
Swansea – Plymouth 3-0

Leeds siste kamper:
Leeds – Bristol City 4-0 (Ramazani, Gnonto, Tanaka)
Leeds – Stoke 6-0 (Piroe x4, Firpo, Gnonto)
Oxford – Leeds 0-1 (Solomon)
Leeds – Preston 2-1 (Solomon, Bogle)
Boro – Leeds 0-1 (James)

Vurdering: Plymouth Argyle med bra form i det siste, men nå er nedrykket et faktum. De møter et Leeds United-lag som jakter 100 poeng og ligatittel. Formen til Leeds er samtidig fantastisk. Jeg tror dette kan bli et meget morsomt oppgjør mellom to lag med lave skuldre som vil kjøre på fremover for å underholde fansen. Jeg forventer at dette både blir målrikt og at Leeds scorer flest mål. Borteseier.

Tips: Borteseier
Super Leeds since 1968

Darko

Ser ut som kampen går på Viaplay også, står på sendeskjemaet deres iallefall  :)

GaryMac

Hallgeir *

Quote from: Darko on May 03, 2025, 11:07:28Ser ut som kampen går på Viaplay også, står på sendeskjemaet deres iallefall  :)

Viasport3, ser det ut som. (Står i alle fall det hos Norsk Tipping). Og nå ser jeg at det samme står på tv-guiden hos Altibox.

:)
Super Leeds since 1968

samadhi

Er det mulig å kansellere en kampbestilling på LUTV?  :o
marching on together,
derudaf forever...

Kato

RoarG

Satser på dobbel 100. 100 poeng og 100 mål, altså. Forventer Gung Ho fra start. Slipper nok inn noen mål også. Skal vi si 7-2 til Leeds? Piroe 3, Aronson 1,Solomon 1, Tanaka 1, Bogle 1.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Quote from: samadhi on May 03, 2025, 12:23:44Er det mulig å kansellere en kampbestilling på LUTV?  :o
Ser ikke sånn ut, gjorde samme "tabben" og får se på.det som et tilskudd til neste års spillerkjøp.

Men får nå en time med oppvarming som bonus. Alle årets mål nå.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Ply med skremmeskudd i stanga. Vi må skru opp end ser hakk eller to.

GeirO

MOT

Lucas the Kop Cat

Og der satt den for dem. Litt sloppy pasningsspill av oss og venstrekanten deres har fritt leide. Selvmål til og med.

Kato

Vi fikk en advarsel. Svakt av Gruev, og vi ser ikke påslått ut i det hele tatt.

Cherry

Plymouth viser guts, vi er jo veldig temposvake- og der kom 1-0.
Her må vi opp i ringa'..

Hallgeir *

Super Leeds since 1968