Kamp: vs Plymouth @Home Park lørdag 3.5. kl 13:30 på LUTV / Vsport3

Started by Asbjørn, May 01, 2025, 15:39:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Frustrerende å se Aaronson falle, miste ball, og avslutte elendig. Syns hverken han eller Gnonto bør ha en fremtid hos oss.

GeirO

Har hørt at for mye Møllers tran (les alkohol) et par ukers tid  reduserer kondisjon og kvalitet...
MOT

auren

4 feite til Leeds allerede, men det er visst den dagen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Balltempo må skrues opp. Alt for slapt slik det er nå.
Super Leeds since 1968

RoarG

0-1. Surt, men vi snur denne. Kan ikke være avhengig av hjelp fra Millwall av alle lag. Og Plymouth er allerede nede.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Syns det går altfor sakte bakfra. Ampadu vært svak. Plymouth svake. Med litt tempo spiller vi oss masse gjennom.

RoarG

Kom igjen, Leeds. Vi vil ha 100 poeng og Championship-tittelen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Dårlig rytme og lite bevegelse, mye rot i angrepsspillet. Foreløpig kandidat til årets dårligste omgang.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Cherry

Quote from: Kato on May 03, 2025, 13:52:14Frustrerende å se Aaronson falle, miste ball, og avslutte elendig. Syns hverken han eller Gnonto bør ha en fremtid hos oss.

Han er og blir en junior, god motor men faller igjennom på fysikk og fotballforståelse.

auren

Asbjørn

TENK om dette hadde vært en avgjørende kamp, en must-win kamp... 🫢
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

MOT

Lucas the Kop Cat

Quote from: auren on May 03, 2025, 14:08:22Savner Firpo her. Funker dårlig med Byram...

auren
Vært lite noen av backene våre har overlappet på kant.

Kato

Det er nok Brenden Aaronson nå. Ut til pause. Avslutningsteknikk på guttenivå. Få inn Ramazani som ihvertfall vet hvor målet står.

Veldig lite futt i oss mot utrolig svak motstand.

Lucas the Kop Cat

Cornertrekk der Aaronson skal avslutte fra 20 m. Når traff han mål sist utenfor 5 meteren?

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

clintan

Quote from: Kato on May 03, 2025, 14:13:21Det er nok Brenden Aaronson nå. Ut til pause. Avslutningsteknikk på guttenivå. Få inn Ramazani som ihvertfall vet hvor målet står.

Veldig lite futt i oss mot utrolig svak motstand.

Kan ta med seg Sam Byram også.

RoarG

Blir nok bytter i pausen, og et helt annet balltempo. Vi snur dette.

auren

Pause. 1-0. Synes vi var ganske gode store deler av kampen. Utrolig at vi ikke har scoret et par mål. Ble straffet med 1 dårlig minutt mot Bundu, først stolpen og ut og så stolpen og i Byram og inn.

Aaronson svak. Få inn Ramazani.

auren

Kato

Bamford inn for Aaronson, Ramazani inn for Gnonto og Rothwell inn for Gruev umiddelbart.

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Ikke noe å vente på dette, la Ramazani og Schmidt få 45 minutter. I tillegg har vi Rotwell, Bamford og Joseph med offensive fibre og dytte innpå.
Farke bør si i fra TYDELIG i pausen- denne kampen og vist innsats « teller nok» for ham også!

Asbjørn

Isaac Johnson (Leeds-Live)
Rothwell has gone down the tunnel early - might indicate he's coming on in the second half #lufc
Tell me  Tell me

Dylan

Bromancer

Håper dette er siste gang jeg ser Aaronson i dette laget. Skulle gjerne sett Schmidt i stedet for Byram. Skuffet over Gnonto.

clintan

Quote from: Kato on May 03, 2025, 14:20:22Bamford inn for Aaronson, Ramazani inn for Gnonto og Rothwell inn for Gruev umiddelbart.
Og Wöber for Byram som alltid må bytte ben som venstreback før han gjør noe som helst.

GaryMac

Quote from: Asbjørn on May 03, 2025, 14:08:47TENK om dette hadde vært en avgjørende kamp, en must-win kamp... 🫢
Da hadde ikke halve laget vært i bakfylla...

lufc80

Rothwell inn for Aaronson da kanskje? Blir nok ekstremt mye Leeds med ball i andre. Blir skuffa hvis vi ikke klarer å snu denne - utlikner vi så går fort lufta litt ut av Plymouth.

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan