Kamp: vs Plymouth @Home Park lørdag 3.5. kl 13:30 på LUTV / Vsport3

Started by Asbjørn, May 01, 2025, 15:39:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Myhre10

Quote from: Neo on May 03, 2025, 15:21:37Svakt å tape tittel, pokal og 100p i siste kamp.
Det er i denne kampen vi virkelig skulle markert styrke og feid over dette bunnlaget...

Irriterende.

Men det gjorde vi ikke...

Imponerende.

stian

«Leeds are falling apart again» - den sangen er enten det aller verste eller aller beste man kan høre. Helt OK å høre Leeds-fansen synge den nede i svingen mens vi venter på trofeet

GeirO

MOT

leedslife

Quote from: Dennis on May 03, 2025, 15:31:47Farke sitter helt alene på benken under feiringa.

Hva betyr det? Utladning eller har han fått en beskjed?

Kan det være han var såpass lettet over at han i 46 kampen på rad igjen ble reddet av en individuell prestasjon?

GaryMac

Spillerne mer behersket i feiringa i dag enn på Elland Road tidligere i uka.

Dennis

Quote from: leedslife on May 03, 2025, 15:52:43
Quote from: Dennis on May 03, 2025, 15:31:47Farke sitter helt alene på benken under feiringa.

Kan det være han var såpass lettet over at han i 46 kampen på rad igjen ble reddet av en individuell prestasjon?

Hehe, ja kanskje det?

For noen bilder! Pokal! Fin er den og.

Uansett blir neste år mindre gøy og kanskje er det uten Daniel Farke. Selv om alt annet enn opprykk senest år 2 hadde vært katastrofe, så har det totalt sett vært gjort en god jobb med en vanskelig start for 22 mnd sida.

Flott å høre de tilreisende hylle Farke også. Fullt fortjent! Så får det som kommer tas senere.
Marching on together!

Kato

GeirO

Quote from: GaryMac on May 03, 2025, 15:56:58Spillerne mer behersket i feiringa i dag enn på Elland Road tidligere i uka.
Opprykk var viktigst...men champions betyr nok en fin bonuslønn for alle.
MOT

GaryMac

Ramazani mest opptatt av seg selv og selfie-kameraet sitt....

stian

Det vil være Leeds-ete så det holder å sparke en suksessmanager. Kan ikke helt skjønne hva vi skal vinne med å «begynne på nytt», men det må nesten være noe i ryktene siden 49ers ikke løfter en finger for å dempe dem.

Da bør det f... meg være en solid erstatter som allerede står klar.

GaryMac

Quote from: GeirO on May 03, 2025, 16:01:38
Quote from: GaryMac on May 03, 2025, 15:56:58Spillerne mer behersket i feiringa i dag enn på Elland Road tidligere i uka.
Opprykk var viktigst...men champions betyr nok en fin bonuslønn for alle.
Og så er det bare et par tusen fans - i stedet for 36000.

GeirO

Hva skal vi gjøre nå da?

Tre og en halv måned uten mål og mening....men masse rykter....
MOT

Fantasyland

Quote from: GeirO on May 03, 2025, 16:04:05Hva skal vi gjøre nå da?

Tre og en halv måned uten mål og mening....men masse rykter....

Slappe av litt uten Max puls 2-3 ganger i uka ? 😆

Dennis

Det er herlig å se Illan Meslier feire 1-2 og etter kamp på en måte han gjør.

Han kan selvsagt ikke gå rundt og furte, men det er ingen i det laget som i større grad er avskilta. Likevel virker han like fornøyd i feiringa.

Her er det gjort en enorm jobb de siste to åra med streiking, spillere som sutrer og truer med advokat for overgang, folk som snakket om sin kommende overgang uavhengig av Leeds' utfall i fjor mv.

Utrolig viktig faktor for opprykk.
Marching on together!

Dennis

22-78% i possession
0,5 - 2,6 i xGoals
6 - 25 i avslutninger
+ ett feilaktig annullert mål (igjen)
Og en Rodon som selv innrømmer han var uvanlig svak på baklengsen.

Fullt fortjent at det blir seier til slutt. Det har ikke vært en stang inn-sesong, for vi har vært for gode til det - men ekstra deilig at den sitter på overtid.
Marching on together!

leedslife

Quote from: Dennis on May 03, 2025, 15:58:48
Quote from: leedslife on May 03, 2025, 15:52:43

Hehe, ja kanskje det?

For noen bilder! Pokal! Fin er den og.

Uansett blir neste år mindre gøy og kanskje er det uten Daniel Farke. Selv om alt annet enn opprykk senest år 2 hadde vært katastrofe, så har det totalt sett vært gjort en god jobb med en vanskelig start for 22 mnd sida.

Flott å høre de tilreisende hylle Farke også. Fullt fortjent! Så får det som kommer tas senere.

Jeg ønsker at Farke blir. Jeg mener han har levert til over forventning.
Hvis Leeds og Farke skiller lag så er det nødvendigvis ikke Farke som kommer ut som taperen.
CVen hans fikk seg en solid oppgradering med 90 x 100 poeng og ligamester med en tungvekter som Leeds.
Svært få managere som har fått til noe i denne klubben. De har stort sett blir veid og funnet for lette en etter en.
I mitt hodet bør det være flere europeiske storklubber som har han i kikkerten - jeg tror ikke han var veldig hot etter Gladbach og Krasnodar.
Som lagbygger er han outstanding. Taktisk vil han nok også være god nok for flere klubber med mindre ressurser.
Hvis Leeds velger å skille lag bør de ihvertfall ha noen langt bedre kandidater enn det som har vært ryktet så langt. Siste listen jeg så minnet mer om en liste fra Ortas tid.

Jeg ønsker virkelig at vi satser, men aller mest at vi bygger.
Jeg har veldig lite tro på Leeds og et for stort gap i forhold til risk v reward.
Da har vi blitt avkledd ganske fort hver gang. Er ofte slik med klubber og ressurser som mangler totalt erfaring og knowhow på øverste nivå.
Så kan man ta en titt på klubben som helhet og veie opp hvor de største manglene er.
Jeg synes på ingenmåte verken eierstrukturen eller sportslige apparatet over Farke i noen stor grad har noe særlig mer tyngde enn han selv...?
Nå er det for meg uklart hvilken rolle Red Bull har. De besitter jo voldsomme ressurser og kapasiteter.
Ellers på banen er det jo uhorvelige mangler tar du vekk Wales spillerene.

Hallgeir *

Så EFL tok sjansen på at Leeds ville bli champions, i og med at pokalen var med til Plymouth. Eller var det en annen pokal klar i Burnley også?
Super Leeds since 1968

auren

GRATULERER ALLE SAMMEN!!! Ligamestere med 100 poeng og 95 scorede mål! PUH! For en avslutning av kampen! Strålende mål av Solomon og alle Leedsspillerne gikk bananas. Så hadde Plyten en giga-sjanse 4 minutter på overtid, så nære at alt gikk i grus.

Jeg tror Farke trengte en "timeout" for seg selv på benken. Mental utladning. Det har vært et enormt press hele sesongen, og det holdt på å gå galt i forhold til trofeet, men vi sikret det helt på tampen.
Har ingen tro på at eierne har uttrykt at de kommer til å erstatte ham. Og jeg har heller ingen tro på at de kommer til å gjøre det. Han må få sin sjanse i PL, selv med en del "flaws" som han har. Men hvilken manager har ikke det? Lagbyggeren Farke tror jeg blir ekstremt vanskelig å erstatte.

Nå blir det 3,5 måneder i et vakum, men dog med mass rykter og sikkert en del gode og spennende signeringer.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Neo

Quote from: Myhre10 on May 03, 2025, 15:48:05
Quote from: Neo on May 03, 2025, 15:21:37Svakt å tape tittel, pokal og 100p i siste kamp.
Det er i denne kampen vi virkelig skulle markert styrke og feid over dette bunnlaget...

Irriterende.

Men det gjorde vi ikke...

Imponerende.

Absolutt!
Skrev det i håp om å få den rett i retur.
Et aldri så lite svar på tiltale - en omvendt jinx, om man vil.

Usedvanlig gledelig vi rodde dette i land!

Så må jeg si det var pussig å se Farke så alene og tankefull ut etter seier og tittel og pokal var et faktum.
BLir spennende dager fremover - både ift spillerlogistikken og managerspekulasjonene...

auren

Quote from: Hallgeir * on May 03, 2025, 16:17:49Så EFL tok sjansen på at Leeds ville bli champions, i og med at pokalen var med til Plymouth. Eller var det en annen pokal klar i Burnley også?

De har helt sikkert to liggende. Garantert!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GaryMac

Quote from: auren on May 03, 2025, 16:22:03
Quote from: Hallgeir * on May 03, 2025, 16:17:49Så EFL tok sjansen på at Leeds ville bli champions, i og med at pokalen var med til Plymouth. Eller var det en annen pokal klar i Burnley også?

auren
De hadde nok dobbelt sett medaljer, pokal og graveringsmaskin og alt annet klart på begge arenaer.

Cannavaro

GRATTIS ALLE SAMMEN !  Champions igjen, og Premier League fra august. Fantastisk fin sesong med mange gode Leeds-kamper.
Nå starter Farke diskusjonen, og la oss få det overstått med en gang ; gi ham sjansen i PL, eller få inn en som forhåpentligvis har vært i kikkerten en stund. Om det drøyer i tid å få signaturen til en manager så vil det forpurre prosessen med spiller logistikken.  Det må flere kvalitetsspillere inn, og den prosessen må manageren ha en formening om.  Alt blir lettere om Farke fortsetter, og hvorfor ikke gi ham sjansen - spillergruppa kjenner ham godt nå, og de vet hva han krever av hver enkelt.  Liverpool lyktes med Slot, men den prosessen var klar etter siste serierunde ifjor når Klopp takket av. Vi er ikke i en sånn situasjon.
Kjør på med Farke, men håper han har en eller annen "mentor" som også kan fortelle han om hans sterke og svake sider - en manager må også kunne utvikles, og gjøre endringer med seg selv.  Alle vi som følger Leeds vet at han har en svakhet i game management. Så la oss håpe på forbedringer...

Takk for denne sesongen, er alltid interessant å være en del av dette forumet ; veldig mange interessante og gode bidragsytere her  - og jeg leser her daglig. Det fortsetter jeg med.....
WE ARE LEEDS !!
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

Quote from: GaryMac on May 03, 2025, 16:26:41
Quote from: auren on May 03, 2025, 16:22:03

auren
De hadde nok dobbelt sett medaljer, pokal og graveringsmaskin og alt annet klart på begge arenaer.
Og pokalen i Burnley - som de slapp å gravere (thank God) - kan de bruke til neste år.
MOT

Myhre10

Quote from: Cannavaro on May 03, 2025, 16:56:52GRATTIS ALLE SAMMEN !  Champions igjen, og Premier League fra august. Fantastisk fin sesong med mange gode Leeds-kamper.
Nå starter Farke diskusjonen, og la oss få det overstått med en gang ; gi ham sjansen i PL, eller få inn en som forhåpentligvis har vært i kikkerten en stund. Om det drøyer i tid å få signaturen til en manager så vil det forpurre prosessen med spiller logistikken.  Det må flere kvalitetsspillere inn, og den prosessen må manageren ha en formening om.  Alt blir lettere om Farke fortsetter, og hvorfor ikke gi ham sjansen - spillergruppa kjenner ham godt nå, og de vet hva han krever av hver enkelt.  Liverpool lyktes med Slot, men den prosessen var klar etter siste serierunde ifjor når Klopp takket av. Vi er ikke i en sånn situasjon.
Kjør på med Farke, men håper han har en eller annen "mentor" som også kan fortelle han om hans sterke og svake sider - en manager må også kunne utvikles, og gjøre endringer med seg selv.  Alle vi som følger Leeds vet at han har en svakhet i game management. Så la oss håpe på forbedringer...

Takk for denne sesongen, er alltid interessant å være en del av dette forumet ; veldig mange interessante og gode bidragsytere her  - og jeg leser her daglig. Det fortsetter jeg med.....
WE ARE LEEDS !!

Farke diskusjonen har jo pågått en stund, egentlig hele sesongen 🤔

RoarG

Er det litt typisk Leeds-fans å snakke om ny manager etter at han ført Leeds opp til PL med god margin? Man skal jammen komme opp med et mye større navn en Farke, skal man erstatte ham nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Gratulerer til alle Leeds fans med Championship trofe og opprykk 🏆. En hendelse for historiebøkene. At Leeds vinner en "seriefinale" med overtids-scoring og vinner serien på bedre målforskjell har aldri skjedd før. Fullstendig unikt i Leeds sammenheng. Kommer til å leve på dette resten av livet. Og ingen fortjener dette mer enn oss Leeds fans.

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Quote from: Reaney on May 03, 2025, 19:40:52Gratulerer til alle Leeds fans med Championship trofe og opprykk 🏆. En hendelse for historiebøkene. At Leeds vinner en "seriefinale" med overtids-scoring og vinner serien på bedre målforskjell har aldri skjedd før. Fullstendig unikt i Leeds sammenheng. Kommer til å leve på dette resten av livet. Og ingen fortjener dette mer enn oss Leeds fans.

Hør hør! Kunne ikke vært mer enig

Hallgeir *

Scoring og assist fra Gnonto i denne kampen. Litt ujevne prestasjoner, men han har grepet sjansen i James sitt fravær.
Super Leeds since 1968