Kamp: vs Plymouth @Home Park lørdag 3.5. kl 13:30 på LUTV / Vsport3

Started by Asbjørn, May 01, 2025, 15:39:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

På buzzen hjem nå :)
Ramazani is the life and soul of the party's 🤣 had the best 2 weeks of his life. First season at Leeds and he's won the lot 😎
https://x.com/abimason_x/status/1918737737831653531
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Isaac Johnson steppet inn for Beren Cross da stillingen hans ble ledig i Leeds-Live, men traff planken ganske rent :)

I may have only jumped on halfway through, but these four months have been the ride of a lifetime

Cheers everyone - here's to promotion and the champions x

#MOT #lufc
https://x.com/isaacjohnsonLL/status/1918754859727081596
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Helt enig, Hallgeir. Gnonto med 3 mål på siste 3 kamper har i høyeste grad bidratt. Det gledes.

Asbjørn

Solomon viktig for oss mot slutten!!!!!

Mentioned Leeds's fantastic end to the season in an earlier tweet (played 6 won 6). Manor Solomon either scored or claimed an assist in each of those 6 games (3 goals, 5 assists). Great end to the season for Manor, really stepped up to the plate when we needed him. #lufc
https://x.com/McClumsy84/status/1918743427161665597
Tell me  Tell me

Dylan

Hawley

Quote from: Asbjørn on May 03, 2025, 22:14:46Solomon viktig for oss mot slutten!!!!!

Mentioned Leeds's fantastic end to the season in an earlier tweet (played 6 won 6). Manor Solomon either scored or claimed an assist in each of those 6 games (3 goals, 5 assists). Great end to the season for Manor, really stepped up to the plate when we needed him. #lufc
https://x.com/McClumsy84/status/1918743427161665597

Årets spiller!! Kjempeviktig!

ingve1960

Ventet med denne til i dag for ikke å ødelegge en gledens dag for de som føler seg truffet..

Fikk ikke sett kampen direkte p.g.a konfirmasjon, men følgte resultatservice og fikk gjevnlig meld fra kompiser og leedsfans, disse mld hvar bare positive. Leeds klart best, skaper store sjanser, uheldig mål mot men snur dette o.s.v.

Da vi vinner går jeg hjem med et smil og gleder meg til å se kampen.
Så gjør jeg en tabbe,  leser forumet først  ,,at dette er samme kampen som jeg har fått mld fra er helt sykt,,spillere og trener får stryk må bytte mange i pausen o.s.v??sytegjengen er som vanlig inne med full trøkk når vi ligger under..

Disse som tyter om tidl bytter må ha seg en prat med en trener som har bra cv på noenlunde høyt nivå  og spør om det er lurt å bytte tidl når laget dominerer totalt og skaper sjanser hver 3min, de vil få et klar nei det er derimot risikabelt, det kan resultere i kampbilde snur fra kontroll til å bli rævkjørt. Tolmodighet er det eneste riktige, vi har sett tusener av kamper hvor lag maler på og til slutt få det nødvendige målet..

Bytte til pause..stats 1 omg 10 shot on/off 0-4corner 5 blocked shot-81% posisjon???.

Ja,vis vi må ha mål kan vi selvfølgelig bytte def mot offensive spillere og det gjør farke når han hører burley leder men hva skjer, jo vi vinner men de siste 15 min har ply mer store sjangser en første 80 og svært nær scoring, tenker farke hadde fått tyn vi vi tapte på overtid p.g.a idiotiske bytter..

Nå vet ikke jeg alder på sytegjengen som stort sett bare skiver når vi ligger under men tipper at de har følgt fotball i 40-50 år,,at de ikke enda forstår spillet betyr vel at de er særs treiglærde og holder fotballfaglig veldig lavt nivå..gruer meg til neste sesong når disse gutta får mer vann på mølla må bare bli tøffere og holde meg vekke fra forum ved poengtap..

Heldigvis mange flinke med faglig kompetanse som fortjent hyller laget, det gleder..MOT

Cannavaro

Ja Ingve, det er alltid kommentarer av negativ substans som kommer når utfall eller resultat ikke går vår vei - jeg tenker da i mitt stille sinn ; dette er PASSION...alle ønsker leeds det beste og fans i alle klubber er akkurat det samme der ; verbal skyts og nedhøvling av prestasjon, enkeltspillere eller manager...det er frustrasjon, og den er lett å få ut på et skrivebord i et forum.
Jeg har lært meg å se på dette med storsinn ; det er en kjærlighet til klubben og laget i bunn og grunn.
Så har jeg også lært meg at manageren og hans trenerkrets som der og da tar beslutningene og forhåpentligvis vet best....vi er bare bivånende tilskuere til alle kamper....vi er milevis unna beslutningstageren.

Igår var det litt stang ut, men hele laget trykket på og spilte i sedvanlig stil med mye posession, men det var et savn av Firpo der på venstrebacken, uansett kommer det avgjørende målet fra den siden.  Gnonto står i samfulle 90 minutter, Ramazani, Bamford og Joseph byttes inn for å få mer offensivt trykk - og alt betalte seg til slutt.  Leeds har vist at de kan avgjøre kamper mot slutten gjennom hele sesongen, Farke hadde vel innerst inne trua på det også...

I godt voksen alder, og sett sikkert over tusen kamper med Leeds (mest TV, men også live) så har jeg lært meg med alderen at det er greit at folk får uttrykke sin frustrasjon, noen ganger er jeg selv enig, andre ikke....men det ødelegger ikke for meg den totaliten av en kamp jeg ser på, eller evaluering av den etterpå.  Mennesker er forskjellig og noen gir uttrykk for sterkere meninger enn andre, og man oppfatter også forskjellig.  Det er jo mye av det som er interessant med fotball også - meningene og diskusjon rundt kampene - og det beste er jo når sytekoret allikevel feirer i pur glede etter en kamp - nettopp som igår.
MFLU - Miracles For Leeds United

ingve1960

Takk  for den  cannavaro du er en av de jeg liker å lese og er enig med deg her,men jeg irriterer meg grenseløst over trakassering, mobbing av enkelt utpekte, da blir det ikke nøytral bedømt og når de kan finne så mye drit i en så flott sesong 100p og nesten 100 mål vil de aldrig bli fornøyd da kan jeg ikke ta disse gutta seriøst

Dennis

Vi reagerer forskjellig og det er nok mye som skrives i affekt. Så trenger man selvsagt heller ikke være samstemte om alle ting. Det er litt av moroa det også. Heldigvis er det likevel alltid sånn at selv med opphetede diskusjoner eller direkte uenigheter om spillere, trenere, kampforløp, bytter osv, så ønsker vi alle sammen det beste for Leeds. :)

Tenk så dritkjedelig å holde med lag som Everton, Spurs eller West Ham. Eller noen andre, for den saks skyld.
Marching on together!

Kato

Interessant at man skal mene om kampen UTEN å ha sett den. Litt som å få karakter på en eksamen man aldri hadde.

ingve1960

Selfølgelig så jeg kampen  kato, en gang til i dag faktisk