Nye drakter 2025/26

Started by Asbjørn, June 05, 2025, 17:01:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Blank_File

Quote from: samadhi on October 08, 2025, 13:08:59Er det ikke mulig å bestille drakter til barn med Red Bull logoen?

Nei. Det er voksendrikk og ulovlig med markedsføring mot barn.

Hallgeir *

Quote from: Blank_File on October 09, 2025, 08:31:27
Quote from: samadhi on October 08, 2025, 13:08:59Er det ikke mulig å bestille drakter til barn med Red Bull logoen?

Nei. Det er voksendrikk og ulovlig med markedsføring mot barn.

Dessuten er de mye finere uten.  :)
Super Leeds since 1968

Johnik

Har no venta i snart 2 måneder på 3-drakta i størrelse XXL frå Torshov. Begynner snart å vurdere å få pengene igjen... Er det andre som opplever det samme?

Hawley

Quote from: Johnik on October 12, 2025, 23:40:24Har no venta i snart 2 måneder på 3-drakta i størrelse XXL frå Torshov. Begynner snart å vurdere å få pengene igjen... Er det andre som opplever det samme?

Bestilte hjemmedrakta til barnebarnet og meg i forrige uke, han skal ha litt trykk på.
Fikk da beskjed om at pga stor pågang, så ville det ta litt lenge å få tilsendt produktene, men det står 4-10 virkedager

Johnik

Quote from: Johnik on October 12, 2025, 23:40:24Har no venta i snart 2 måneder på 3-drakta i størrelse XXL frå Torshov. Begynner snart å vurdere å få pengene igjen... Er det andre som opplever det samme?

Bestilte hjemmedrakta til barnebarnet og meg i forrige uke, han skal ha litt trykk på.
Fikk da beskjed om at pga stor pågang, så ville det ta litt lenge å få tilsendt produktene, men det står 4-10 virkedager
[/quote]
Fekk samme beskjed i August, men venter fortsatt... Er det hos Torshov eller Fanatics problemet ligger mon tro...

Hawley

Quote from: Johnik on October 13, 2025, 22:33:26

Fekk samme beskjed i August, men venter fortsatt... Er det hos Torshov eller Fanatics problemet ligger mon tro...
[/quote]
3.drakta er restet hos leverandøren - ikke Torshov sin skyld

Cherry

Skuffende at ikke den gule er brukt i kamper hittil, den var og er vel tiltenkt benyttet i bortekamper i år også? Jeg stiller på pub med den i hvertfall  ;)

auren

Quote from: Cherry on October 16, 2025, 17:41:24Skuffende at ikke den gule er brukt i kamper hittil, den var og er vel tiltenkt benyttet i bortekamper i år også? Jeg stiller på pub med den i hvertfall  ;)

Nei, i år er det en ny blå som er kommet ut i tillegg til den mer sorte 3. drakten.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Quote from: auren on October 16, 2025, 18:39:35
Quote from: Cherry on October 16, 2025, 17:41:24Skuffende at ikke den gule er brukt i kamper hittil, den var og er vel tiltenkt benyttet i bortekamper i år også? Jeg stiller :-[  på pub med den i hvertfall  ;)

Nei, i år er det en ny blå som er kommet ut i tillegg til den mer sorte 3. drakten.

auren

Joda, var klar over den blå - men trodde faktisk den gule ble beholdt videre... :-\

Johnik

Har nå fått beskjed frå Torshov om at denne drakta ikkje lar seg oppdrive i XXL utgave så eg har bedt om å få pengene igjen. Men eg finner det litt merkelig at denne drakta fortsatt står til salgs på Leeds Uniteds offisielle side.