Spiller: Noah Okafor

Started by auren, August 21, 2025, 13:14:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

...luuurer egentlig på ka Okafor tenker på her?

...deler av fansen??? :o

📲 Noah Okafor Via Instagram

"They hope I fail, I DON'T"

https://x.com/leeds_bros/status/2014810165929808083?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Det er noe usympatisk over fyren som jeg ikke klarer å sette ord på. Har bare følt det sånn fra dag en da han ble intervjuet. Helt ærlig har jeg liten tro på at han blir lenge hos oss. 

Asbjørn

Quote from: Reaney on January 23, 2026, 23:59:26Det er noe usympatisk over fyren som jeg ikke klarer å sette ord på. Har bare følt det sånn fra dag en da han ble intervjuet. Helt ærlig har jeg liten tro på at han blir lenge hos oss. 

Skjønner faktisk hva du mener selv om eg er fan så lenge han er Leedsspiller.

...men har kommet frem til at eg tror de har rett de som hevder at han her henvender seg til landslagsledelsen som fortsatt velger å utelate ham fra den sveitsiske landslagstroppen.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hawley

Quote from: Reaney on January 23, 2026, 23:59:26Det er noe usympatisk over fyren som jeg ikke klarer å sette ord på. Har bare følt det sånn fra dag en da han ble intervjuet. Helt ærlig har jeg liten tro på at han blir lenge hos oss. 

Hawley

Quote from: Hawley on Today at 10:53:39

Ingen oppgradering fra Solomon. Uforståelig