Kamp: vs. Wolves @Molineux Stadium, lørdag 20.9.25 kl 16 på Viaplay

Started by Asbjørn, September 16, 2025, 10:12:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Borge

Borge

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

GeirO

Tror nesten aldri jeg har sett Leeds score på frispark. Men når jeg tenker meg om hadde Gruev et lurefrispark i mål for et par år siden....
MOT

Gordon McUseless

Hallgeir *

Quote from: GeirO on September 20, 2025, 16:41:50Tror nesten aldri jeg har sett Leeds score på frispark. Men når jeg tenker meg om hadde Gruev et lurefrispark i mål for et par år siden....

Mot Norwich på ER.
Super Leeds since 1968

Reaney

Quality igjen. Takk Anton Stach. Bare Longstaff unngår unødvendige frispark nå så ser det lyst ut.

leedslife

Hawley

Ampadu er suveren, midtbanen er god. Calwert rå på hue, Wolves er elendige

GeirO

1-3.

For en offensiv kraft dette laget har! Kan avlyse januarvinduet for min del.

(det svinger i fotball)
MOT

Kato

God omgang. Aaronson god. Okafor god. Stach god. Calvert-Lewin god. Vi har noe nytt nå når vi må slå langt med en knallsterk Calvert-Lewin i lufta. Eneste jeg ikke liker helt er Struijk både med og uten ball. Tempotrøbbel når vi står høyt, og altfor forsiktig med ball.

Hallgeir *

Okafor åpner også målkontoen, og jeg hadde nær sagt: Okafor ikke?  :)
Super Leeds since 1968

Borge

Quote from: Reaney on September 20, 2025, 16:20:52Og med tanke på at vi ikke scorer på bortebane så kan vi vel allerede notere oss for tap og null poeng.
Ja, sannsynligvis...
Borge

leedslife

Mye karakter i dette laget.
De kommer til og gi alt for og stå i divisjonen.
Mentalt sterkt og komme tilbake etter 1-0 på en slik måte. Slurvete fra Longstaff.
Liker dette laget.
Morro med Okafor og - men kort vei mellom himmel og helvete.

Cannavaro

Dette er jo fantastisk folkens ! 3 mål på EN omgang !!  Wow ! Det er jo effektivt, herlig at DCL og Okafor får nettkjenning og Stach da !!! For et deilig frispark, se bevegelsen til Ampadu ved siden av muren...
Vi har grei kontroll syns jeg, gode med ball og ønsker å ha ball i laget. Syns dette har vært en fin omgang av Leeds, Wolves-scoringen var egentlig fin, godt spill og avslutning. Bare å ikke miste hodet i 2.omgang dersom det kommer en redusering, denne kampen bør og skal vinnes nå. Wolves må framover og Leeds kan også kontre....jeg bokfører ikke 3 poeng enda, men det er nærme....
MFLU - Miracles For Leeds United

peacock

Synes vi har vært gode hele omgangen. En stor feil på 0-1, ellers solide, og det klart beste laget. Kanskje en litt mer defensiv tilnærming i 2. omgang er på sin plass? Dette må vi ikke gi bort!

HåvardK

Uansett hvordan dette ender: vi har scoret tre mål!
Når det er sagt: vi er mye bedre enn Wolves. Så langt.

lufc80

Aaronson og Stach våre best offensivt i første imo. Calvert-Lewin gjør også mye bra med det lille han får av ball - et par kule dueller (utspill fra Darlow) hvor han bryster til medspiller og sterk heading - der er han top notch! Okafor - mister ballen utrolig mye og en del feilvalg - men prøver hardt å være skapende og får seg en gåll! Ampadu er sjef - bra omgang dette!

leedslife

Så anbefaler jeg ESPN for dem som trenger det lille ekstra i andre omgang.
Der synger kommentatorenen på hver scoring.
Fikk servert Bella Ciao på DCL sin scoring.
Stack så tror jeg han prøvde seg på alpemusikk.

Borge

Quote from: Cannavaro on September 20, 2025, 16:56:33Dette er jo fantastisk folkens ! 3 mål på EN omgang !!  Wow ! Det er jo effektivt, herlig at DCL og Okafor får nettkjenning og Stach da !!! For et deilig frispark, se bevegelsen til Ampadu ved siden av muren...
Vi har grei kontroll syns jeg, gode med ball og ønsker å ha ball i laget. Syns dette har vært en fin omgang av Leeds, Wolves-scoringen var egentlig fin, godt spill og avslutning. Bare å ikke miste hodet i 2.omgang dersom det kommer en redusering, denne kampen bør og skal vinnes nå. Wolves må framover og Leeds kan også kontre....jeg bokfører ikke 3 poeng enda, men det er nærme....
Synes vi har god kontroll, men liker ikke at de får avslutninger på mål. Takk gud for at alt har gått rett på Darlow. Blir en spennende andreomgang  :)
Borge

leedslife

Direkte fra frispark er første siden Ralphinha mot Leicester 21 fikk jeg opp på feeden.

flynn

Det føles altså utrolig viktig å holde unna i denne!

flynn

leedslife

ManU kan nok fort avgi poeng senere ikveld.
Får håpe at dette holder seg for vår del og at Burnley taper mot Forest (1-1) og at resultatet holder seg i London (WH- Palace 0-1)

Cherry

Ikke legge seg FOR langt bak nå, men dette blir jo helt klart taktikken i 2. omg ligge å vente!
«Det beste forsvar er å angripe»... liker heller den fra Eggen ;D

GeirO

Quote from: Borge on September 20, 2025, 16:54:51
Quote from: Reaney on September 20, 2025, 16:20:52Og med tanke på at vi ikke scorer på bortebane så kan vi vel allerede notere oss for tap og null poeng.
Ja, sannsynligvis...
Ingen tvil om at en tomålsledelse er veldig farlig. Null poeng er fortsatt (mest?) sannsynlig.
MOT

Hallgeir *

Quote from: leedslife on September 20, 2025, 17:03:20Direkte fra frispark er første siden Ralphinha mot Leicester 21 fikk jeg opp på feeden.

Teller ikke Gruevs mål mot Norwich i playoff-semifinalen? Gjelder det kun i PL?
Super Leeds since 1968

Borge

Liker ikke de første 5 nå, synes Wolves har tatt tak i kampen i 2. Omg
Borge

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Borge

Borge

GeirO

MOT