Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 29. Foran januarvinduet 2026

Started by Asbjørn, September 22, 2025, 12:29:24

Previous topic - Next topic

Pinter and 12 Guests are viewing this topic.

auren

Quote from: Kato on February 02, 2026, 13:42:00
Quote from: Reaney on February 02, 2026, 13:24:34Leeds er en vits på transfer deadline day, så bare å legge vekk alt av forhåpninger om ny signering.

Virka som vi rota det til i august også, Buonanotte valgte Chelsea i siste sekund. Harry Wilson glapp. Hvofofr skal vi alltid ende på deadline day. Må jo være mulig å gjøre ting ferdig før siste dagen i måneden.

Denne gangen tror jeg vi ikke har noen planer om å signere noen på deadline day. Den potensielle dealen med JSL tror jeg de så på som en ekstraordinær mulighet. Vi har budt så mye vi kunne innenfor PSR. Egentlig happy for at vi ikke tøyer strikken enda mer. Så god er han da ikke?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hawley

Quote from: auren on February 02, 2026, 13:52:01
Quote from: Kato on February 02, 2026, 13:42:00
Quote from: Reaney on February 02, 2026, 13:24:34Leeds er en vits på transfer deadline day, så bare å legge vekk alt av forhåpninger om ny signering.

Virka som vi rota det til i august også, Buonanotte valgte Chelsea i siste sekund. Harry Wilson glapp. Hvofofr skal vi alltid ende på deadline day. Må jo være mulig å gjøre ting ferdig før siste dagen i måneden.

Denne gangen tror jeg vi ikke har noen planer om å signere noen på deadline day. Den potensielle dealen med JSL tror jeg de så på som en ekstraordinær mulighet. Vi har budt så mye vi kunne innenfor PSR. Egentlig happy for at vi ikke tøyer strikken enda mer. Så god er han da ikke?

auren
Vi burde hatt inn en spiss til slik at vi kanskje klarte å vippe kampene i vår favør. Keeperplassen er også meget utsatt. Stoler ikke på noen av de vi har. Det kan bli skjebnesvangert

leedslife

Kalvin linkes til SU @mcgrathmike

Hadde vært flott om Wilder kunne fått i gang Kalvin igjen.

Hawley

Quote from: leedslife on February 02, 2026, 14:50:41Kalvin linkes til SU @mcgrathmike

Hadde vært flott om Wilder kunne fått i gang Kalvin igjen.

Det var vel det jeg spådde for en stund siden :D

January 12, 2026, 11:03:04
Quote from: peacock on January 11, 2026, 11:28:09
Hva skjer med Kalvin? Ikke en gang i troppen til City i en cuprunde. Er han skadet eller  bare helt ubrukelig?
For et karriereforfall....

Det lukter vel Sheffield United, er jeg redd. Ikke god nok for Leeds eller PL lenger.
Quote selected text
Quick Edit
More...

Asbjørn

Hèlt stille er det jo ikke for Leeds da.

YEP melder at 'Farke on the move' mens Pete O'Rouke melder at vi har snappet Fletcher fra Manchester United.

Excl: Leeds United have raided rivals Manchester United to sign highly-rated attacking midfielder Edward Ibrovic-Fletcher in a permanent deal. #LUFC #MUFC #DeadlineDay

Mht Farke er det jo bare delvis riktig, for sønnen (på atten) heter ikke Farke men Luis Engelns, og går altså fra Paderborn til Hoffenheim
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Mateta's overgang til Milan kansellert...

Strand Larsen ? Palace betaler da ikke det da?

Asbjørn

Quote from: Kickthemdown on February 02, 2026, 15:45:45Mateta's overgang til Milan kansellert...

Strand Larsen ? Palace betaler da ikke det da?
Kan jeg ikke tro...
Tell me  Tell me

Dylan

clintan

Asbjørn

...et sidespor, ,men mååå bare kommentere Sheffield U's januarvindu  :o

Smyth:
Bamford, Hjelde, Rothwell and now Phillips. Been saying it for ages but Wilder really does love Leeds.
Tell me  Tell me

Dylan

NT

Omdømme til CP blir satt på prøve om dette rakner. Høyt spill, og fryktelig dominoeffekt.

BBC Sports: Crystal Palace forward Jean-Philippe Mateta's proposed move to AC Milan is in serious doubt due to issues with the 28-year-old's medical.
And this is a move that could start a domino effect across the league.
Palace had a £48m bid for Wolves forward Jorgen Strand Larsen accepted, but this move could now stall if Mateta remains with the London club.
And this also has a knock-on effect for Wolves, who were chasing deals for Southampton forward Adam Armstrong and Torino striker Che Adams.
From four done deals, we could be down to none.

jaho

Quote from: Asbjørn on February 02, 2026, 15:43:01Hèlt stille er det jo ikke for Leeds da.

YEP melder at 'Farke on the move' mens Pete O'Rouke melder at vi har snappet Fletcher fra Manchester United.

Excl: Leeds United have raided rivals Manchester United to sign highly-rated attacking midfielder Edward Ibrovic-Fletcher in a permanent deal. #LUFC #MUFC #DeadlineDay

Mht Farke er det jo bare delvis riktig, for sønnen (på atten) heter ikke Farke men Luis Engelns, og går altså fra Paderborn til Hoffenheim

Ibrovic-Fletcher på 17 år er Leeds-født faktisk. U-spiller for Serbia. I tilfelle en for fremtiden.

Stut og Fjærkre

Quote from: NT on February 02, 2026, 16:09:38Omdømme til CP blir satt på prøve om dette rakner. Høyt spill, og fryktelig dominoeffekt.

BBC Sports: Crystal Palace forward Jean-Philippe Mateta's proposed move to AC Milan is in serious doubt due to issues with the 28-year-old's medical.
And this is a move that could start a domino effect across the league.
Palace had a £48m bid for Wolves forward Jorgen Strand Larsen accepted, but this move could now stall if Mateta remains with the London club.
And this also has a knock-on effect for Wolves, who were chasing deals for Southampton forward Adam Armstrong and Torino striker Che Adams.
From four done deals, we could be down to none.

Det viktigste er at Palace i så fall blir svekket inn i våren. Har dem som fremste kandidat til den siste nedrykksplassen.

auren

At Mateta-overgangen går i vasken skulle ikke ha noe å si for JSL mener Romano.

auren

GaryMac

Quote from: auren on February 02, 2026, 16:35:28At Mateta-overgangen går i vasken skulle ikke ha noe å si for JSL mener Romano.

auren
Så CP går inn i resten av sesongen med Mateta OG JSL....

J-R

Quote from: GaryMac on February 02, 2026, 16:42:24
Quote from: auren on February 02, 2026, 16:35:28At Mateta-overgangen går i vasken skulle ikke ha noe å si for JSL mener Romano.

auren
Han skriver jo att Strand Larsen overgangen er i fare pga dette..

auren

Quote from: J-R on February 02, 2026, 16:43:34
Quote from: GaryMac on February 02, 2026, 16:42:24

auren
Han skriver jo att Strand Larsen overgangen er i fare pga dette..

Det var The Athletic og ikke Romano som meldte dette i følge TV2.

auren

leedslife

Kanon med Ibrovic Fletcher inn.
Det er jo også en viktig del i og holde seg i PL. Kan jo plukke på en helt annen hylle  når man kommer til 16-17 åringene.

Cherry

Quote from: Asbjørn on February 02, 2026, 16:06:25...et sidespor, ,men mååå bare kommentere Sheffield U's januarvindu  :o

Smyth:
Bamford, Hjelde, Rothwell and now Phillips. Been saying it for ages but Wilder really does love Leeds.

Sjukt!  Trur jaggu`de har Shackleton i stallen å `!

leedslife

🚨 Exclusive: Understand #BCFC are making an ambitious late push to sign #LUFC winger Wilfried Gnonto on loan. The player is keen for regular game time, though completing the deal before tonight's deadline could prove difficult.

Kilde @michealbleach

GaryMac

Med drøyt tre kvarter (en omgang) igjen av overgangsvinduet vil jeg melde at jeg er ENORMT skuffet over det som er levert fra 49'ers.
En lånespiller som knapt er bedre en han vi sendte til Italia på utlån er fasiten.
Ingen stopper/venstre back.
Ingen Keeper
Ingen backup for DCL...

Vi får håpe fru Fortuna ser med blide øyne på oss resten av sesongen.

Hallgi

ALAW (saludos del pirata)

Hawley

Quote from: GaryMac on February 02, 2026, 19:15:50Med drøyt tre kvarter (en omgang) igjen av overgangsvinduet vil jeg melde at jeg er ENORMT skuffet over det som er levert fra 49'ers.
En lånespiller som knapt er bedre en han vi sendte til Italia på utlån er fasiten.
Ingen stopper/venstre back.
Ingen Keeper
Ingen backup for DCL...

Vi får håpe fru Fortuna ser med blide øyne på oss resten av sesongen.
Ja, litt «krise» i anførselstegn i hvert fall. Gambling på høyt nivå

GeirO

Men vi kan jo kanskje håpe på at Palace brukte så mye penger at de får poengstraff... :o
MOT

raggen

ingenting inn nei... litt skuffende(igjen) og virker ikke som vi har penger og bruke. redde for psr mens andre klubber dundrer på.
Forever Leeds United!!!!!!!!

rd1

Ble vel som forventet..

Får bare krysse alt som er for at vi ikke får skader på DCL og Ampadu..
"Who needs Cantona??"

stian

Vi har kanskje fått et visst cover for Aaronson i Buonanotte, selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor han ble prioritert inn.

Det er unektelig tynt i nøkkelposisjoner og det føles litt som gambling fra 49ers. Klart - hvis vi har litt flaks og berger uten å bruke januarvinduet, så kan vi ha en god økonomisk posisjon til sommeren. Men hvis ikke kommer ikke fansen til å være nådige med 49ers...

Kan det være at Farke & co har ståltro på Okafor som spiss? Han er ikke den samme duellspilleren som DCL, eller Nmecha for den del, men kan han overraske oss som spiss hvis han får/må prøve seg over tid? Jeg håper virkelig at eierne har fått signaler fra Farke som tilsier at de kan droppe signeringer som ikke er i topp-topp-kategori ala JSL.

Killa

Cherry

Vi gambler i dette vinduet, som i fjor.
Forskjellen er at PL krever mer kvalitet, i alle ledd.
Ingenting hadde gledet meg mer enn at dette holder helt inn, men fallhøyden er enorm
Om vi er uheldige med skader på våre beste.
Tøft valg av styret og Farke.

GaryMac

Quote from: Killa on February 02, 2026, 21:12:45Er det noe lånevindu? Evt kan man signere free agents?
Ikke noe lånevindu men kan signere free agents.