Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 29. Foran januarvinduet 2026

Started by Asbjørn, September 22, 2025, 12:29:24

Previous topic - Next topic

clintan and 5 Guests are viewing this topic.

Hawley

Quote from: Kato on January 18, 2026, 21:36:12Ikke sikker på om JSL er voldsom oppgradering mot Nmecha. Lukas har fem mål, er godt og vel i gang med tilpasning til Premier League. Har klare svakheter, men det kan bedres. Scoringa i går var strålende, syns den sa mye om en spiller på tur inn i det. Jeg ville brukt penger på keeper, og nok med det. James Trafford trenger kamper, lån han og vi er safe. Kjøp heller spiss til sommeren på en høyere hylle. 30-40 mill pund på JSL er altfor mye i min pengebok (selv med 14 mål i fjor).
Enig i det m keeper sjøl om Trafford jo var katastrofalt dårlig for City i starten av sesongen

Lucas the Kop Cat

Graham Smyth har vel avkreftet dette på X:

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hawley

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Bellini

Ut i fra hva er det vurdert at Parrot ikke har PL nivå inne???

Fikk 4 kamper for Spurs som 17 åring og var ikke klar da, men har vist fin utvikling i Nederland siste 3 sesongene!! til nå i år har han 19 mål på 25.

Er 23 år nå og jeg sier ikke at han er PL klar, bare spørsmål ved hvordan det kan slås fast at han ikke har det!!!

Bellini

Kikket litt på skrytefilm av Parrot, og han ser ut som en sikkelig GOD avslutter gammeldags goalgetter, disent rask men ikke lynhurtig, bra teknikk og ballbehandling. Ser ut til å være god i plassering og bevegelse spesielt inni boksen!!!

Tror det kan vært en potensiell veldig bra signering for Leeds jeg!!! Det som kan tale imot er at det muligens er ønsket en enda mer aggressive og veldig hurtig bakroms spiss!!!

Men jeg sier ja takk, vi produserer mye sjanser og tror han hadde passet fint inn

Russel_Doig

Quote from: Kickthemdown on January 20, 2026, 11:11:11
Quote from: Cherry on January 20, 2026, 10:40:11Troy Parrot fra AZ og Jayden Oosterwolde fra Fenerbache i denne artikkelen:

https://motleedsnews.com/transfers/troy-parrotts-stance-on-leeds-united-move-shared-amid-20m-developments/
Troy Parrot er i hvert fall ikke i nærheten av å ha nivået til PL inne.

Basert på den vurderingen vurderer eg at han er det!

Russel_Doig

Oscar Bobb muligens på vei til Fulham! Da slipper dei kanskje Harry Wilson av gårde til oss?
Det hadde vært bra, likte det eg såg av Wilson på lørdag!

Blank_File

Jeg kan liksom ikke helt forstår hvorfor Wilson skal være interessert i å komme til oss, når han har spilt seg til en god plass i Fulham?

HåvardK

Quote from: Blank_File on January 20, 2026, 12:40:48Jeg kan liksom ikke helt forstår hvorfor Wilson skal være interessert i å komme til oss, når han har spilt seg til en god plass i Fulham?
Kanskje fordi vi er en klubb med et større potensiale?

Blank_File

Quote from: HåvardK on January 20, 2026, 13:17:05
Quote from: Blank_File on January 20, 2026, 12:40:48Jeg kan liksom ikke helt forstår hvorfor Wilson skal være interessert i å komme til oss, når han har spilt seg til en god plass i Fulham?
Ja, det er jo det argumentet vi har fortalt oss selv i årevis.

HåvardK

Quote from: Blank_File on January 20, 2026, 13:39:53
Du er uenig i argumentet? Premieskapene til Fulham er vel ikke akkurat overlessa. Og stemningen på Craven Cottage overgår ikke Elland Road, tør jeg påstå.

Blank_File

Quote from: HåvardK on January 20, 2026, 14:28:58
Du er uenig i argumentet? Premieskapene til Fulham er vel ikke akkurat overlessa. Og stemningen på Craven Cottage overgår ikke Elland Road, tør jeg påstå.
Jeg er enig i argumentet, men uenig i at det er tungtveiende argument for en spiller i valg av klubb. Som spiller vil man spille fotball, tjene mest mulig penger, på høyest mulig nivå. Fulham er nærmere Europa enn vi er og er ingen klubb i forfall. Det er ikke vi heller lenger, men vi har ett godt stykke igjen før vi kan kalles en etablert PL klubb.

Russel_Doig

Quote from: Blank_File on January 20, 2026, 16:04:10
Quote from: HåvardK on January 20, 2026, 14:28:58
Jeg er enig i argumentet, men uenig i at det er tungtveiende argument for en spiller i valg av klubb. Som spiller vil man spille fotball, tjene mest mulig penger, på høyest mulig nivå. Fulham er nærmere Europa enn vi er og er ingen klubb i forfall. Det er ikke vi heller lenger, men vi har ett godt stykke igjen før vi kan kalles en etablert PL klubb.

Kontrakten går ut til sommeren, og han spiller på Wales i lag med Rodon, Ampadu, James og Darlow

Reaney

Fulham er et "plastikk lag" på linje med Brighton og Bournemouth. Hadde vært et yndlings scenario og tuppa de tre lagene der ut av PL.

leedslife

Wilson situasjonen må jo være alle agenters drøm.
Utgående kontrakt. 28 år - Siste store kontrakten. Potensielt sluttspill til sommeren.
Storspill for klubblag i de månedene diverste sportsdirektører setter skyggelag for sommervinduet.
15 målpoeng for klubb og landslag så langt er jo ikke annet enn veldig imponerende.
Noen av målene har jo i tillegg vært verdensklasse.

Asbjørn

Wilson Likley to leave despite Fulham making it clear they want him to stay.
@talkSPORT
🥈
⚫⚪#FFC #Transfers #TransferNews #PremierLeague

https://x.com/FulhamTransfer/status/2013630155638390869?s=20

Så også noe på waccoe i dag om at både han og kona er 'nordfra' og ville 'back North'...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan