Kamp: vs. Tottenham @Elland Road, lørdag 4.10.25 kl 13:30 på Viaplay

Started by Asbjørn, September 30, 2025, 10:38:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

flynn

Quote from: auren on October 06, 2025, 17:52:17
Quote from: Russel_Doig on October 06, 2025, 17:43:24
Quote from: Kato on October 05, 2025, 21:12:34Det er vel mange lag som nesten har tatt poeng, og rykket ned med glans. Vi spiller ikke om heder og ære, xg, eller possession. Vi spiller om poeng. Og det første vi må gjøre er å mure igjen den venstresiden bak. Eller så går vi rett ned. Klasseforskjell på Rodon og Struijk. Hvis Bijol eller Borneauw ikke er bedre enn Struijk så har de kjøpt spillere i blinde i sommer. Venstre stopper burde vært pri 2 etter spiss. Hvis ikke Farke ser de problemene så vil det sende han selv ut porten før han aner.

Siste 3 målene vi har sluppet inn kunne Struijk ha hindret! Og, by the way, Darlow også! Perri skal også sjølsagt inn igjen!

Jakten på evig syndebukk er i gang. Litt lei dette "Struijk-hatet". Jeg ser det annerledes, selv om Pascal har vært involvert i målene, mener jeg det er feil å gi hovedskylden til ham på disse tre.

2-2 mot Bmouth - Tanaka må ta på seg hovedskylden. Mister ballen for lett og lager frispark.
0-1 mot Spurs - Longstaff mister ball / bør klarere, Ampadu passiv.
1-2 mot Spurs - Gudmundsson bommer på ballen og Kudus får fritt leide.

Jeg er forsåvidt enig i at Struijk er et av våre svakere punkt. Bijol er jeg tvilsom til er riktig mann. Frykter han er for treig og uvøren i spillestilen til å bli en habil PL-stopper.

auren

Støttes 100%!

flynn

Tom S

Quote from: flynn on October 07, 2025, 14:31:15
Quote from: auren on October 06, 2025, 17:52:17
Quote from: Russel_Doig on October 06, 2025, 17:43:24
Quote from: Kato on October 05, 2025, 21:12:34Det er vel mange lag som nesten har tatt poeng, og rykket ned med glans. Vi spiller ikke om heder og ære, xg, eller possession. Vi spiller om poeng. Og det første vi må gjøre er å mure igjen den venstresiden bak. Eller så går vi rett ned. Klasseforskjell på Rodon og Struijk. Hvis Bijol eller Borneauw ikke er bedre enn Struijk så har de kjøpt spillere i blinde i sommer. Venstre stopper burde vært pri 2 etter spiss. Hvis ikke Farke ser de problemene så vil det sende han selv ut porten før han aner.

Siste 3 målene vi har sluppet inn kunne Struijk ha hindret! Og, by the way, Darlow også! Perri skal også sjølsagt inn igjen!

Jakten på evig syndebukk er i gang. Litt lei dette "Struijk-hatet". Jeg ser det annerledes, selv om Pascal har vært involvert i målene, mener jeg det er feil å gi hovedskylden til ham på disse tre.

2-2 mot Bmouth - Tanaka må ta på seg hovedskylden. Mister ballen for lett og lager frispark.
0-1 mot Spurs - Longstaff mister ball / bør klarere, Ampadu passiv.
1-2 mot Spurs - Gudmundsson bommer på ballen og Kudus får fritt leide.

Jeg er forsåvidt enig i at Struijk er et av våre svakere punkt. Bijol er jeg tvilsom til er riktig mann. Frykter han er for treig og uvøren i spillestilen til å bli en habil PL-stopper.

auren

Støttes 100%!

flynn

Tony Dorigo om Bijol:
"I commentated on Bijol a good few times last season with Udinese. I have to say he has always stood out to me. A real warrior, good temperament, a really good defender. Delighted to see him at Leeds United."
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

...interessant diskusjon om Jaka, I'll admit to that. Men vil ikke at den skal 'begraves' i en kamptråd, det er lettere å finne den igjen  om vi tar den i spillertråden hans.

Det har eg gjort :) 
https://forum.leedsunited.no/index.php?topic=24576.new#new
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan