FA - Cupen 2026

Started by Hallgeir *, December 08, 2025, 20:40:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hallgeir *

Borte mot Derby i 3. runde.

#LUFC have been drawn away to Derby County in the Third Round of the FA Cup.
Super Leeds since 1968

Hawley

En skikkelig 70-talls klassiker. Husker det stod mellom Leeds og Derby da jeg skulle velge lag som guttunge. Har ikke angret, tross alt 🙂

GeirO

Bortekamp mot bra lag i en cupkamp. La meg tippe: Adios Cupen
MOT

Lucas the Kop Cat

Quote from: GeirO on December 09, 2025, 00:01:22Bortekamp mot bra lag i en cupkamp. La meg tippe: Adios Cupen
Vi har like gjerne dummet oss ut mot klubber langt ned i systemet i cupen, så velger å ha troa

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hallgeir *

Quote from: GeirO on December 09, 2025, 00:01:22Bortekamp mot bra lag i en cupkamp. La meg tippe: Adios Cupen

Ja, med med omtrent bare squad-players til start, bortekamp og en gammel rival som elsker å slå Leeds, er det nok et ganske safe tips.

Nå er selvfølgelig overlevelse i PL klart viktigst, men FA-cupen er generelt blitt omtrent nedprioritert av alle PL-lag. Og dersom et lag kjemper om opprykk til PL (Leeds forrige sesong), gjelder "samme sangen". FA-cupen har blitt til en fotnote.
Super Leeds since 1968

Cherry

Når vi får oss en tropp på 22 mann, der over 50% har PL- kvalitet ...DA kan vi satse på ett «cup-run» også....
Denne sesongen er det prosjekt overlevelse som vil gjelde.

peacock

Måtte det bli en lang tråd! :)

Cerberos67

Nåværende Derby manager John Eustace har tidligere hatt godt tak på Leeds og Farke ihvertfall  :o

Reaney

Early kick off borte. Da var det takk og farvel til FA cupen 2026.
Egentlig like greit med tanke på å overleve i PL.

Dylan

Quote from: Reaney on December 12, 2025, 14:09:48Early kick off borte. Da var det takk og farvel til FA cupen 2026.
Egentlig like greit med tanke på å overleve i PL.
Både og... Bra med kamptrening for de nest beste, men ser den at det neppe blir så mange kamper.