Kamp vs Brentford @Gtech Community St. søndag 14.12 kl 1730 på Viaplay

Started by Asbjørn, December 12, 2025, 13:56:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Lucas the Kop Cat

Quote from: TK20 on December 14, 2025, 18:00:19Lavt nivå. Vi sliter med å sette sammen noe særlig. Tanaka blir løpende mye imellom.
Vi spiller på det trygge og angriper stort sett med lite folk.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Myhre10

Lucas the Kop Cat

Lite kontakt men en arm på skuldra fra Gudmundsson. Blir vel ikke omgjort?

TK20

Hvis VAR ikke trekker tilbake den der er det bare å legge ned hele opplegget.

TK20

Gratis mål pga en bitteliten arm på skuldern hører ingensteds hjemme.

Sleivind

Lucas the Kop Cat

Milou

I mi bok skal det vere straffe, men i 9 av 10 tilfelle blir det ikkje blåst for dette, så kjennes veldig urettferdig. Heldigvis offside.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Quote from: Lucas the Kop Cat on December 14, 2025, 18:09:36Offside!

Men må holde hendene unna neste gang.

Robert

Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Fredhans

TK20

Lucas the Kop Cat

Virker som det er Okafors dag, bare å få satt den i mål også.

J.N

Dagens fotball er merkelig. Kunne like gjerne vært gult for filming eller i hvert fall overspilling spør du meg. En liten kontakt på skulderen og så legger seg som en potetsekk.. men det blåses heller på en marginal offside

Myhre10

Lucas the Kop Cat

Veldig rart at kraftige dytt i ryggen ikke er frispark ute på banen som den på Gudmundsson like før pause mens en arm på skuldra skal være straffe.

auren

Pause. 0-0. Så der omgang. Vi har skapt mest og hatt ganske god kontroll bakover, men aggressiviteten fra de forrige kampene er borte. Vi blir for lave og jeg venter bare på at hjemmelaget skal skape farligheter. Vi må høyere opp i banen og ikke bare slå langt fra Perri. Elendig med beina i dag og DCL taper det meste på topp.

1 poeng er fortsatt bra! Okafor frisk, Tanaka har ikke den beste dagen akkurat.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hawley

Merkelig store rom til begge lag innimellom. Okafor og Stach gode. Calvert og Tanaka helt usynlige. God kontroll i lufta bak. Gudmundsson selvsagt innblandet i straffesituasjonen

Cherry

Quote from: Myhre10 on December 14, 2025, 18:14:05Grusom pasning av Struijk

Vi ligger godt i systemet vårt, og skal ikke sende mange oppover i banen.
Strujic er for meg en løs kanon bak , gjør mye rart.
Okafor positiv, ellers en veldig jevn kamp som KAN gå i vår favør om vi tør litt mer..

Kato

Slipper til en målsjanse etter en forferdelig pasning, ellers full kontroll defensivt. Ikke noen triksekonger de tre stopperne, men rydder bra unna. Ligger riktig, skapt mest. Fortsett sånn, så kommer målet. DCL svak, Tanaka lite involvert. Okafor får mer rom etter hvert.

Cannavaro

Her er 3 poeng "up for grabs" - Brentford er ikke så giftige, vi rydder unna lange innkast, men kjenner på at at det er på dødball det kan skje noe. Leeds er heller ikke allverden, men gjør det vanskelig for Brentford...kanskje formasjonsendring etter 70 min hjelper ??
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Hvis ikke VAR griper inn på nedrivingeb av Calvert, så kan de ihvertfall ikke godkjenne Brentfords straffe.

Sleivind

Quote from: Lucas the Kop Cat on December 14, 2025, 18:38:41Hvis ikke VAR griper inn på nedrivingeb av Calvert, så kan de ihvertfall ikke godkjenne Brentfords straffe.

VAR sin store svakhet.

Lucas the Kop Cat

Begynner bra etter pausen.

Sleivind

Litt mer presise her og vi kunne ha spilt oss gjennom gang på gang.

Cannavaro

Syns vi trenger trusler fra kant i denne kampen, få inn Gnonto og Aaronsson, og legg om til 4-3-3..
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Quote from: Cannavaro on December 14, 2025, 18:50:59Syns vi trenger trusler fra kant i denne kampen, få inn Gnonto og Aaronsson, og legg om til 4-3-3..
Ja, vi har ikke eid luftrommet i midten i hvert fall, så sikkert en god ide.

Lucas the Kop Cat

Synes vi får lite igjen for Ampadu-innkastene.

TK20