Kamp vs Newcastle @St James Park 7.1.26 kl 2115 på Viasport

Started by Asbjørn, January 04, 2026, 19:32:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GaryMac

Quote from: GaryMac on January 07, 2026, 23:08:07Så lagde Aaronson straffe...
Hero to Villain...?
Går ut for å blokkere, og handser marginalt innenfor.
3-3. faen.
10 minutter legges til.

Fredhans

Da kommer vel 4-3 snart og da,så « heldige» som Leeds har vært på overtid

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Joe Jordan

Disse byttene skulle vært gjort før folk drar på seg slitasjeskader..
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GaryMac

Quote from: Hallgeir * on January 07, 2026, 23:15:08Rodon tar seg til låret. Strekk?
Håper på krampe. Han går ut i et trippelbytte med fire minutter igjen av overtiden.

Kato

102 minutter uten keeper. Hva i all verden er det vi styrer med? Tregere enn Hurtigruta.

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Borge

Borge

Lucas the Kop Cat

12 min på overtid, går det an

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

GaryMac

PetterH

Kato

Den der kan Farke ta på sin kappe. Elendig styring.

GaryMac

Vi hadde fortjent poeng her - men når vi slipper inn fire må det jo bli sånn.
Megaskuffet.

Lucas the Kop Cat

Skuffende mest fordi vi det vi har vært så solide på, det defensive, sviktet gang på gang.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Dylan

Quote from: Kato on January 07, 2026, 23:23:24Den der kan Farke ta på sin kappe. Elendig styring.
Hva skulle han gjort annerledes som ville gitt et annet utfall?

Russel_Doig

Quote from: Kato on January 07, 2026, 23:23:24Den der kan Farke ta på sin kappe. Elendig styring.

Herregud! Må du faen meg snart klappe igjen! Repeat Repeat Repeat!

Russel_Doig

stian

Dette var surt. Vi spiller jo en kjempekamp, men Perri blir tungen på vektskålen. En middels god keeper tar den siste der.

Perri er så svak i feltet at det er merkelig å se på. Både ManU og Newcastle slår alle cornere inn i keepersonen fordi de vet at han enten ikke kommer ut eller misser. Flere lag kommer til å gjøre det og vi kommer til å tape flere poeng på svakt keeperspill denne sesongen også. Darlow fortjener en sjanse nå.

lufc80

Ouch - den svei litt ass.. Imponerende innsats, men det hang ikke helt sammen bakover i dag dessverre

Reaney

Årets sureste tap og forbannelsen Harvey Barnes lever i beste velgående. God natt.

Gordon McUseless

Det er bare å komme seg på keeperjakt igjen.

Cherry

Det er lov å skylde på disse byttene som ikke kommer i dag, flere har jo bly i skoa siste 15-20 min. Svakt av Farke å ikke foreta seg noe før spillere er fullstendig på felgen.
Vi mistet jo all løpskraft fremover med at Aaronson og tildels Stach var ferdige.
Jeg sette stort spørsmålstegn med keeperen vi har nå, står limt på strek - det går ikke i PL.

Dette var rett og slett brutalt, når vi leder 3 ganger.

Eriksen55

Vi kunne satt både 4-2 og 4-3 vi også. Marginer, flaks og uflaks i dag. Syntes vi spilte en bra og underholdende kamp på en meget tøff bortebane.

Syntes alle gjorde jobben sin i dag. Perri inkludert. Blytungt program. Nmecha har vist nå i flere kamper at han er begrenset. Ødela 3-4 overganger sist og 2 i dag.

Litt nytt blod inn i januar så blir dette enda bedre.

Hallgi

Elendig av Perri! Livsfarlig på innlegg imot med han i mål, slår berre langt, men shotstopping burde han iallfall få til.
Men så står han og roper på at dommer må blåse av kampen, følger halvveis med, og presterer å ikkje komme seg ned i tide til å ta den lumpa til slutt:xxx
ALAW (saludos del pirata)

Gordon McUseless

Quote from: Reaney on January 07, 2026, 23:28:22Årets sureste tap og forbannelsen Harvey Barnes lever i beste velgående. God natt.
Han kan sitte på benken halve sesongen for så å komme inn mot Leeds og se ut som Messi.

Fredhans

Quote from: Gordon McUseless on January 07, 2026, 23:28:39Det er bare å komme seg på keeperjakt igjen.

Ja nå får vi håpe de skjønner at de kan ta en del poeng med en trygg sisteskanse..

Hawley

Litt Meslier wibber av Perri. Han er ikke håpløs, men gir oss heller ikke noe. Han er dessverre ikke Pl-materiale. Utrolig st en kar på to meter og hundre kilo ikke er konge i feltet. Rodon var heller ikke på topp i dag. Resten klarte seg bra og kjempet godt.

GeirO

MOT