Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 30. Foran sommervinduet 2026

Started by Asbjørn, February 10, 2026, 15:55:32

Previous topic - Next topic

Blank_File, morten1966 and 20 Guests are viewing this topic.

Eriksen55

Quote from: Kickthemdown on June 24, 2026, 00:11:40
Quote from: Eriksen55 on June 23, 2026, 22:14:34Da er det Charles, Brandt og Wilson som er de heteste inn på midtbane og ving.

Charles hadde vært en topp signering. Kan spille i alle 3 posisjoner på midten. Ta over for Ampadu og flytte han ned?

Brandt - Indreløper, 10er, venstre og høyre ving. Stach, Ampadu og Brandt lukter krutt. Charles, Tanaka, Longstaff og Gruev back Up - Sterkt!

Wilson - Hadde vært en kanonsignering. James blir og Gnonto selges. Jeg hadde digget å få Rutter tilbake. Skjer ikke, men masse X-faktor som kan spille 10er, spiss, høyre og venstreving. Må få inn flere enn Okafor som kan dra av spillere.
Nmecha og Gray backup.Aaronson i mixen på midten og kant.

Vi må ha en venstreback. Helst en som virkelig utfordrer Gabriel.

Strujik tror jeg selges desverre. Tror økonomien i det gjør at vi må. Da må han erstattes av en venstrebeint stopper. Bør være bedre enn alle vi har. Rodon og Bijol kjemper om siste plassen. Bornauw fin og ha i troppen. James sterk i fjor uansett posisjon. Bogle og han dekker høyresiden.

Keeperplassen - Hva bør vi gjøre? Trafford glipper. Flere keepere linket. Zion Suzuki fra Parma en av dem. Hva skjer med Darlow og Perri?
Signeres ny keeper så ryker en av dem. Trolig Darlow som er uten kontrakt om ca 1 uke..

Håper Wöber, Ramazani, Schmidt, Harrison er ferdige. Samme med Piroe.
Tror som sagt Gnonto og Strujik selges. Ryker Tanaka eller Gruev også?
Hva skjer med Crew?
Får Gelhardt en sjanse til?
Hvilke unggutter får sjansen? Chambers? Cresswell? Chadwick? Lienou?
Går stortalentene Pickles eller Morris foran de andre i køen?

Ingenting er mer gøy enn at egne unggutter slipper til og lykkes.

Blir en spennende sommer 😀


Flytte Ampadu ned? Du er sprø som et knekkebrød. Hva mener du?

For gudsskyld Ikke fast. Men i kampens hete eller ha Ampadu som typ 5-6 valg på stopperplassen og kriseløsning. Han er en solid stopper også.
Vil heller at pengene skal legges inn på noe kreativt fremover enn en ny Bournauw for å få litt bredde på stopperplass

asbfjell

Quote from: Eriksen55 on June 24, 2026, 20:17:31
Quote from: Kickthemdown on June 24, 2026, 00:11:40
Quote from: Eriksen55 on June 23, 2026, 22:14:34Da er det Charles, Brandt og Wilson som er de heteste inn på midtbane og ving.

Charles hadde vært en topp signering. Kan spille i alle 3 posisjoner på midten. Ta over for Ampadu og flytte han ned?

Brandt - Indreløper, 10er, venstre og høyre ving. Stach, Ampadu og Brandt lukter krutt. Charles, Tanaka, Longstaff og Gruev back Up - Sterkt!

Wilson - Hadde vært en kanonsignering. James blir og Gnonto selges. Jeg hadde digget å få Rutter tilbake. Skjer ikke, men masse X-faktor som kan spille 10er, spiss, høyre og venstreving. Må få inn flere enn Okafor som kan dra av spillere.
Nmecha og Gray backup.Aaronson i mixen på midten og kant.

Vi må ha en venstreback. Helst en som virkelig utfordrer Gabriel.

Strujik tror jeg selges desverre. Tror økonomien i det gjør at vi må. Da må han erstattes av en venstrebeint stopper. Bør være bedre enn alle vi har. Rodon og Bijol kjemper om siste plassen. Bornauw fin og ha i troppen. James sterk i fjor uansett posisjon. Bogle og han dekker høyresiden.

Keeperplassen - Hva bør vi gjøre? Trafford glipper. Flere keepere linket. Zion Suzuki fra Parma en av dem. Hva skjer med Darlow og Perri?
Signeres ny keeper så ryker en av dem. Trolig Darlow som er uten kontrakt om ca 1 uke..

Håper Wöber, Ramazani, Schmidt, Harrison er ferdige. Samme med Piroe.
Tror som sagt Gnonto og Strujik selges. Ryker Tanaka eller Gruev også?
Hva skjer med Crew?
Får Gelhardt en sjanse til?
Hvilke unggutter får sjansen? Chambers? Cresswell? Chadwick? Lienou?
Går stortalentene Pickles eller Morris foran de andre i køen?

Ingenting er mer gøy enn at egne unggutter slipper til og lykkes.

Blir en spennende sommer 😀


Flytte Ampadu ned? Du er sprø som et knekkebrød. Hva mener du?

For gudsskyld Ikke fast. Men i kampens hete eller ha Ampadu som typ 5-6 valg på stopperplassen og kriseløsning. Han er en solid stopper også.
Vil heller at pengene skal legges inn på noe kreativt fremover enn en ny Bournauw for å få litt bredde på stopperplass

Ampadu blir trukket lavere ned i banen i kamper der vi spiller med to stoppere.
 
Charles blir hentet fordi han er bedre enn Gruev, og mer stabil enn Tanaka.
 
Longstaff har mer å by på enn det han fikk vist forrige sesong, og det passer helt fint da vi trenger konkurranse om plassene og fullgode erstattere i alle posisjoner. Og dette får vi større grad den kommende sesongen.

Jeg finner gode grunner til optimisme!

Cherry

Jeg finner Gnonto mer interresant enn James i PL...Daniel blir liksom "for enkel". :-[

Brandt og Stach på midten er jo en drøm, men som flere skriver, så har jo Longstaff
MYE å gå på - tror han kommer i gang denne sesongen!
Vi trenger flere mål fra midten...

Om Stujic går (helt greit) , så er Nico Elvedi hot igjen ser jeg av rykter.
Fint om Wilson blir bekreftet offisielt nå, slik at vi "er i gang".

Farke har igjen noen ess i ermet`tror jeg...noen vi ennå ikke har hørt rykter om.
 

Eriksen55

Quote from: Cherry on June 25, 2026, 14:13:23Jeg finner Gnonto mer interresant enn James i PL...Daniel blir liksom "for enkel". :-[

Brandt og Stach på midten er jo en drøm, men som flere skriver, så har jo Longstaff
MYE å gå på - tror han kommer i gang denne sesongen!
Vi trenger flere mål fra midten...

Om Stujic går (helt greit) , så er Nico Elvedi hot igjen ser jeg av rykter.
Fint om Wilson blir bekreftet offisielt nå, slik at vi "er i gang".

Farke har igjen noen ess i ermet`tror jeg...noen vi ennå ikke har hørt rykter om.

Hadde valgt Gnonto over James alle dager i uken. Men Gnonto er verdt en del mer og han er nedskrevet og vil gi enormt mye i kassa ift PSR.

Longstaff opererte vel hofta på slutten av sesongen. Mulig han var litt plaget forrige sesong. Uansett trenger vi å styrke oss. Brandt kan også spille lenger frem.

Stach, Brandt, Ampadu, Longstaff, Tanaka og Charles er kruttsterkt uansett trio som blir valgt

Asbjørn

Nytt navn kastes inn - fra fransk journalist.

Lassine Sinayoko (26 år, Mali), spiss, spiller på Auxerre...


👀det rører seg for Lassine Sinayoko 🇲🇱

⚠️Klubber fra Ligue 1, men også fra Bundesliga og Premier League (inkludert Brighton og Leeds) er i samtaler med spilleren og hans nærmeste

https://footmercato.net/a5827034729894318307-aja-lassine-sinayoko-en-discussion-avec-plusieurs-clubs-francais-et-europeens
https://x.com/sebnonda/status/2070162838987944423?s=20

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Quote from: Eriksen55 on June 25, 2026, 18:27:31
Quote from: Cherry on June 25, 2026, 14:13:23Jeg finner Gnonto mer interresant enn James i PL...Daniel blir liksom "for enkel". :-[

Brandt og Stach på midten er jo en drøm, men som flere skriver, så har jo Longstaff
MYE å gå på - tror han kommer i gang denne sesongen!
Vi trenger flere mål fra midten...

Om Stujic går (helt greit) , så er Nico Elvedi hot igjen ser jeg av rykter.
Fint om Wilson blir bekreftet offisielt nå, slik at vi "er i gang".

Farke har igjen noen ess i ermet`tror jeg...noen vi ennå ikke har hørt rykter om.

Hadde valgt Gnonto over James alle dager i uken. Men Gnonto er verdt en del mer og han er nedskrevet og vil gi enormt mye i kassa ift PSR.

Longstaff opererte vel hofta på slutten av sesongen. Mulig han var litt plaget forrige sesong. Uansett trenger vi å styrke oss. Brandt kan også spille lenger frem.

Stach, Brandt, Ampadu, Longstaff, Tanaka og Charles er kruttsterkt uansett trio som blir valgt

En knallsterk midtbane, uten tvil. Men er det ikke litt overkill med tanke på økonomien? Gruev er fortsatt i klubben, og både Aaronson og Wilson kan spille på midten i gitte scenarioer. Hvis det skal så mye kvalitet inn, tror jeg trioen Tanaka, Gruev og Aaronson må ut for ganske gode summer. Alle de tre vil nok gi solid PSR-effekt, men liker ikke helt at det blir den store folkevandringen når vi har et sterkt kollektiv som faktisk funker.

auren

Noen må definitivt ut. Men kan tenkes at Farke går for 4-3-3 i flere kamper neste sesong. Kanskje noe slik hvis de som ryktes kommer inn?

Trafford - Bogle, Rodon, Bijol, Gudmundsson - Stach, Ampadu, Charles - Wilson, DCL, Brandt


auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

For to dager siden meldte Teamtalk:
⚪️🟡🔵 Leeds have made what's described as an 'aggressive push' to sign Harry Wilson in recent days.

Vi vet hvordan det gikk :)

...i dag melder de:
Leeds making aggressive push to sign Julian Brandt as hopes increase of another huge transfer coup

https://www.teamtalk.com/leeds-united/julian-brandt-aggressive-push-hopes-increase-another-huge-transfer-coup

Jepp, eg tar hintet :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Quote from: stian on June 25, 2026, 19:46:16
Quote from: Eriksen55 on June 25, 2026, 18:27:31
Quote from: Cherry on June 25, 2026, 14:13:23Jeg finner Gnonto mer interresant enn James i PL...Daniel blir liksom "for enkel". :-[

Brandt og Stach på midten er jo en drøm, men som flere skriver, så har jo Longstaff
MYE å gå på - tror han kommer i gang denne sesongen!
Vi trenger flere mål fra midten...

Om Stujic går (helt greit) , så er Nico Elvedi hot igjen ser jeg av rykter.
Fint om Wilson blir bekreftet offisielt nå, slik at vi "er i gang".

Farke har igjen noen ess i ermet`tror jeg...noen vi ennå ikke har hørt rykter om.

Hadde valgt Gnonto over James alle dager i uken. Men Gnonto er verdt en del mer og han er nedskrevet og vil gi enormt mye i kassa ift PSR.

Longstaff opererte vel hofta på slutten av sesongen. Mulig han var litt plaget forrige sesong. Uansett trenger vi å styrke oss. Brandt kan også spille lenger frem.

Stach, Brandt, Ampadu, Longstaff, Tanaka og Charles er kruttsterkt uansett trio som blir valgt

En knallsterk midtbane, uten tvil. Men er det ikke litt overkill med tanke på økonomien? Gruev er fortsatt i klubben, og både Aaronson og Wilson kan spille på midten i gitte scenarioer. Hvis det skal så mye kvalitet inn, tror jeg trioen Tanaka, Gruev og Aaronson må ut for ganske gode summer. Alle de tre vil nok gi solid PSR-effekt, men liker ikke helt at det blir den store folkevandringen når vi har et sterkt kollektiv som faktisk funker.

Spiller med 3 på midten. Dobbel dekning. Brandt kan i tillegg spille ving. Syntes ikke det er så Overkill.

Kanskje Tanaka eller Gruev selges. Beholdes om ikke Charles kommer kanskje?

Wilson kommer til å spille høyreving. Aaronson blir nok back Up neste sesong - Tar gjerne å casher inn på han.

Antar at kollektivet og garderoben tåler at laget blir styrket. Virker som Farke er veldig bevisst og ekstremt flink på det.

Asbjørn

...skal man tolke Tuggy rett her ligger vi i øyeblikket an til å klare å hente fire/fire av de tidlige targetene våre :D :D :D

Fantastisk i så fall...

Apparently it will be Brandt or Trafford next... Could be reading too much into it, but the fact Charles wasn't mentioned might suggest his deal is nigh-on agreed. Purely my interpretation/speculation though.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Hadde jo vært helt kanon!!
Tenkte litt på Brandt, noen som vet hvorfor han ikke er med i VM?
Er han ikke regnet som god nok lengre eller er han skadet?

Asbjørn

Denne Joe Tiffany har vært en joke på twitter lenge, men nå har han begynt å bli relevant. Og siterer altså her Simon Jones...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Killa on Today at 14:48:39Hadde jo vært helt kanon!!
Tenkte litt på Brandt, noen som vet hvorfor han ikke er med i VM?
Er han ikke regnet som god nok lengre eller er han skadet?
Godt spr. Han startet i alle fall sesongen skadet. Dette er fra sept 25:
Underwent surgery on his wrist
Dortmund midfielder Brandt underwent surgery on his wrist last week, according to a report from Sport1. The procedure was carried out during the international break after the 29-year-old was omitted from the latest Germany national team squad.

Sååå hopper vi til da Tyskland offentliggjorde VM-troppen sin.
Et nettsted listet opp hvem som 'mistet VM':
Germany's biggest roster omissions
Der finner vi to velkjente navn:
Midfield
Tom Bischof, Bayern Munich
Robert Andrich, Bayer Leverkusen
Julian Brandt, Borussia Dortmund
Anton Stach, Leeds United
https://www.bavarianfootballworks.com/germany-international-soccer/205435/germanys-biggest-omissions

Og på Dortmund-nettsider syns de han ble forbigått:
I think Brandt is mad underrated (hell, even a good chunk of our own fans think he's inconsistent when he isnt really) but in this specific case it makes sense.

They literally have two of the best AMs in the world plus Muller who is one of the best AMs in the 2010s and onwards. Brandt is a luxuary name in a position where the word "stacked" isnt even enough.

Fullkrugg and Schlotti are correct but Hummels should have been called too. Otherwise Nagelsmann have been pretty spot on for BVB players.
https://www.reddit.com/r/soccer/comments/1csj4bg/patrick_berger_julian_brandt_wont_be_part_of_the/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Quote from: Asbjørn on Today at 15:10:21
Quote from: Killa on Today at 14:48:39Hadde jo vært helt kanon!!
Tenkte litt på Brandt, noen som vet hvorfor han ikke er med i VM?
Er han ikke regnet som god nok lengre eller er han skadet?
Godt spr. Han startet i alle fall sesongen skadet. Dette er fra sept 25:
Underwent surgery on his wrist
Dortmund midfielder Brandt underwent surgery on his wrist last week, according to a report from Sport1. The procedure was carried out during the international break after the 29-year-old was omitted from the latest Germany national team squad.

Sååå hopper vi til da Tyskland offentliggjorde VM-troppen sin.
Et nettsted listet opp hvem som 'mistet VM':
Germany's biggest roster omissions
Der finner vi to velkjente navn:
Midfield
Tom Bischof, Bayern Munich
Robert Andrich, Bayer Leverkusen
Julian Brandt, Borussia Dortmund
Anton Stach, Leeds United
https://www.bavarianfootballworks.com/germany-international-soccer/205435/germanys-biggest-omissions

Og på Dortmund-nettsider syns de han ble forbigått:
I think Brandt is mad underrated (hell, even a good chunk of our own fans think he's inconsistent when he isnt really) but in this specific case it makes sense.

They literally have two of the best AMs in the world plus Muller who is one of the best AMs in the 2010s and onwards. Brandt is a luxuary name in a position where the word "stacked" isnt even enough.

Fullkrugg and Schlotti are correct but Hummels should have been called too. Otherwise Nagelsmann have been pretty spot on for BVB players.
https://www.reddit.com/r/soccer/comments/1csj4bg/patrick_berger_julian_brandt_wont_be_part_of_the/


Da satser vi på at han kommer til Leeds og skinner!! Da er han nok snart på landslaget igjen, de har jo ikke akkurat overbevist i VM de som er der for Tyskland. Tenker de savner både Stach og Brandt :D

Killa

Hvor seriøst er dette ryktet om Japan-keeperen Suzuki? Bare bs antagelig?

Asbjørn

Quote from: Killa on Today at 15:49:47Hvor seriøst er dette ryktet om Japan-keeperen Suzuki? Bare bs antagelig?
Antar vi har hatt følere ute - ble jo sagt at vi ikke 'la alle eggene i samme kurve' mht keeper, man var/er jo usikker på om man ville lykkes mht Trafford
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

enur

Blitt stille rundt Wilson. Håper ingen nyheter er gode nyheter,
og at overgangen snart blir bekreftet?
____________
enur

Marching on together

Asbjørn

Quote from: enur on Today at 19:59:32Blitt stille rundt Wilson. Håper ingen nyheter er gode nyheter,
og at overgangen snart blir bekreftet?
Godt mulig en venter med den offisielle beskjeden til Fulham-kontrakten har gått ut.
Uoffisielle kilder sier at medicalen (del 2) ble fullført i dag.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan