Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 30. Foran sommervinduet 2026

Started by Asbjørn, February 10, 2026, 15:55:32

Previous topic - Next topic

brenaldo (+ 1 Hidden) and 21 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on July 13, 2026, 22:27:27In Luca we trust  ;D
35k følgere, det er da noe

Leeds, at this moment, ahead of Sunderland and Bournemouth for Muharemovic. The first official offer is awaited for tomorrow.
https://x.com/lucacerchione/status/2076756050204672161?s=20
Luka følger opp i dag: (...det er denne automatiske oversettelsen fra italiensk da):
Leeds dukker opp: Tarik Muharemovic er en ny fotballspiller for Peacocks. Snart tall og detaljer
https://x.com/lucacerchione/status/2077087742664589377?s=20

Time will show hvor reellt det er...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on July 14, 2026, 20:16:42

Leeds, at this moment, ahead of Sunderland and Bournemouth for Muharemovic. The first official offer is awaited for tomorrow.
Luka følger opp i dag: (...det er denne automatiske oversettelsen fra italiensk da):
Leeds dukker opp: Tarik Muharemovic er en ny fotballspiller for Peacocks. Snart tall og detaljer

Di Marzio er kankje mer troverdige (1,9mill følgere):
.
@SassuoloUS
, Muharemovic i ferd med å avsluttes til
@lufc
 for 40 millioner. De siste detaljene er i ferd med å bli ferdigstilt.
https://x.com/DiMarzio/status/2077094541337796967?s=20

Vår nye digre venstrebeinte midtstopper, spilte VM for Bosnia H, KAN være klar...
Tell me  Tell me

Dylan

Barry

Quote from: Asbjørn on July 14, 2026, 20:19:46
Quote from: Asbjørn on July 14, 2026, 20:16:42

Di Macio er kankje mer troverdige (1,9mill følgere):
.
@SassuoloUS
, Muharemovic i ferd med å avsluttes til
@lufc
 for 40 millioner. De siste detaljene er i ferd med å bli ferdigstilt.
https://x.com/DiMarzio/status/2077094541337796967?s=20

Vår nye digre venstrebeinte midtstopper, spilte VM for Bosnia H, KAN være klar...

Romano melder det samme:
https://x.com/FabrizioRomano/status/2077095225235751204

Asbjørn

Eg øver på å skrive navnet alllerede.
Del det i tre så er det ikke så vanskelig: Mu-hare-movic :)

Tell me  Tell me

Dylan

Barba

Jeg føler det litt som at vi er med i et billøp. Vi får lov til å velge mellom VW Up, små Skodaer og små japanske og koreanske biler. Konkurrentene er i andre butikker og ser på Porche, Lamborghini osv. Og så lurer vi på om vi har sjangs? Og det helper ikke om eierne evt har mye penger, vi har ikke adgang i andre butikker.
Barba - MOT

Asbjørn

Quote from: Barba on July 14, 2026, 20:32:09Jeg føler det litt som at vi er med i et billøp. Vi får lov til å velge mellom VW Up, små Skodaer og små japanske og koreanske biler. Konkurrentene er i andre butikker og ser på Porche, Lamborghini osv. Og så lurer vi på om vi har sjangs? Og det helper ikke om eierne evt har mye penger, vi har ikke adgang i andre butikker.
Følger deg delvis - men noen ganger kjøper klubber 'navn' (der gamle bravader ikke lenger er de samme) mens noen klubber får (billigere) spillere som holder mål med en gang (Stach et eksempel),

Fasit får man jo ikke før det har gått en tid.
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Wow - å folk gråt over at Pascal dro..

Her snakker vi opp i klasse altså. Vill signering i mine øyne.

Muharemovic - Bijol - Rodon

Wow.

Asbjørn

...ifølge Luca Cili slo vi Bournemouth og Sunderland ned i støvlene her, selv uten å kunne tilby europeisk fotball:
⚪️🟡 #Muharemovic to #Leeds, a €40 million deal. Sassuolo pockets €20 million while #Juventus gets the remaining 50%. Bids came from both Sunderland (in particular) and Bournemouth, who had shown interest. Leeds doesn't play in European competitions but strongly believed in the player. In fact, it's the club that offered the most both in transfer fee and in wages to the player.
https://x.com/Luca_Cilli/status/2077098639147532573?s=20
Tell me  Tell me

Dylan

Cerberos67

Quote from: Asbjørn on July 14, 2026, 20:35:51
Quote from: Barba on July 14, 2026, 20:32:09Jeg føler det litt som at vi er med i et billøp. Vi får lov til å velge mellom VW Up, små Skodaer og små japanske og koreanske biler. Konkurrentene er i andre butikker og ser på Porche, Lamborghini osv. Og så lurer vi på om vi har sjangs? Og det helper ikke om eierne evt har mye penger, vi har ikke adgang i andre butikker.
Følger deg delvis - men noen ganger kjøper klubber 'navn' (der gamle bravader ikke lenger er de samme) mens noen klubber får (billigere) spillere som holder mål med en gang (Stach et eksempel),

Fasit får man jo ikke før det har gått en tid.

Vi fikk en Porsche eller bedre i Raphinha, og Stach holder ihvertfall Mercedes nivå. Kjøp lurt og ikke nødvendigvis dyrt/overpriset. (Man må lære seg hvilke First Price varer som duger). Slik bygger man sten for sten.

Barba

Ja, vi må kjøpe smart, som Stach, Som Tanaka osv. Raphina var en Porche som byggesett, og Bielsa og staben var ypperlige mekanikere der. Det var litt frustrasjon som fikk utløp med den ligningen min. Kompisene mine er Liverpool, Tottenham, City og Scum. Jeg er liksom aldri med i diskusjonen der om sommeren. De synes nesten det er litt søtt at Leeds er med. Da våkner en liten Dirty Leeds i meg hver gang, men jeg har liksom ikke noe å komme med. Støtter sten for sten, og vi har lagt noen nå siste årene.
Barba - MOT

Asbjørn

Vi fikk inn et 'strech target' her ja, som Paraag snakket om.

Maybury:
This is us landing an infamous stretch target by the way, big moment for the ownership.
First expensive one done, another to follow this week and then it's all hands to the pump for GK

And yes I mean Charles, just sick of saying that at this point
Tell me  Tell me

Dylan

Hawley

Utrolig merkelig å ikke klare og beholde Darlow. Uforståelig

Asbjørn

Lytt til Kaus!

With all eyes on the WC semi-final, Leeds have sealed probably one of the best deals of the summer so far. Tarik Muharemovic.

What a signing.
https://x.com/Kaus_Pandey17/status/2077099152224444735?s=20
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Quote from: Hawley on July 14, 2026, 22:50:04Utrolig merkelig å ikke klare og beholde Darlow. Uforståelig
Kanskje du skjønner det hvis jeg skriver det på denne måten:

* Karl Darlow er 35 år, straks 36.
* Han har fått en 2 årskontrakt hos de røde verdt £65000 i uken.
* Han har i sin karriere aldri tjent de summene.
* Karl Darlow har kone og barn. Nå er fremtiden iallfall sikret.

Edit to say. 87,7 millioner norske kroner det på 2 år. Sinnsvakt.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Hawley on July 14, 2026, 22:50:04Utrolig merkelig å ikke klare og beholde Darlow. Uforståelig
Darlows avgjørelse å ikke forlenge kontrakten vel?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

auren

Sett fra Darlows ståsted er det jo en no brainer. Tjene mye høyere lønn og spille andrefiolin i Man Utd kontra Leeds. Man Utd skal ut i Europa og her vil han nok få en del kamper.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Adonis Storr!

Tarik Muharemovic is a big upgrade in defence for #LUFC.

An extremely solid defender with the potential to improve.

Muharemovic was one of the outstanding defensive contributors in Serie A last season.

A product of Wolfsberger AC and Juve's Next Gen reserves, the Bosnian is a left-footed centre-back and the ideal replacement for Pascal Struijk.

Leeds will pay Sassuoulo around £34m, making him the 2nd most expensive player in #LUFC's history.

The defender was playing in the newly promoted Italian side last season and had his work cut out for him but made the step up impressively well.

He reads the game excellently and is great at anticipating plays and making interceptions and tackles.

Tarik is very strong in the air and with aerial duels, he is also solid on the ball.

At 23 he is younger than the profile Leeds stuck to last summer, but his potential is reflected in his price tag.

A really exciting and excellent replacement for Pascal Struijk. Great business for #LUFC.

Below you can see some stats from his season as well as one of his better performances in the run in - a 2-0 win over AC Milan where he had the most defensive contributions of the game - a key feature of his season too.
https://x.com/theadelites/status/2077117440245293473?s=20
Tell me  Tell me

Dylan

NT

Quote from: Kickthemdown on July 14, 2026, 20:47:22Wow - å folk gråt over at Pascal dro..

Wow.

Hei.Har du fulgt han i Serie A sist sesong? Har selv kun sett han i VM sammendragene mot Canada,Sveits og USA og det er ganske ordinært, likeledes i kvalikken mot Wales før VM. Han har 1 sesong i Serie A, er jo også bare 23 så må sies å være i starten av karrieren. Sikkert bidratt godt i Sassulo denne seosong,  Håper du har rett i at det er en vill signering og opp i klasse. Enn så lenge ligger jeg på utviklingspotensiale, og så var det dette med fart i bena da...       

Kato

Quote from: NT on Today at 08:26:55
Quote from: Kickthemdown on July 14, 2026, 20:47:22Wow - å folk gråt over at Pascal dro..

Wow.

Hei.Har du fulgt han i Serie A sist sesong? Har selv kun sett han i VM sammendragene mot Canada,Sveits og USA og det er ganske ordinært, likeledes i kvalikken mot Wales før VM. Han har 1 sesong i Serie A, er jo også bare 23 så må sies å være i starten av karrieren. Sikkert bidratt godt i Sassulo denne seosong,  Håper du har rett i at det er en vill signering og opp i klasse. Enn så lenge ligger jeg på utviklingspotensiale, og så var det dette med fart i bena da...       

Følger bekymringen din. 62 i fart mot Struijks 59. Håper han er bedre å beskytte rommet bak seg.

Gordon McUseless

Quote from: Kato on Today at 10:24:36

Wow.

Følger bekymringen din. 62 i fart mot Struijks 59. Håper han er bedre å beskytte rommet bak seg.
Ja, om han har fart er det store søksmålet. 40k for en spiller som ble funnet for lett for Juve for kort tid siden. Holder på applausen en stund til.

stian

Den ev. signeringen av Muharemovic indikerer at vi fortsetter å bygge på noe av strategien fra i fjor. Vi bygger en voldsom fysikk og luftstyrke som gir styrker i begge boksene. Tre tunge fightere som blir vonde å møte dette her! 

Gordon McUseless

Han er nå venstrebeint ihvertfall. Det er jo et pluss.

Cherry

Vi har 4-5 "vinger".
Ramazani, Gnonto, James, Okafor (og Aaronson).
Wilson er vel tenkt som 10`er?
Vi har 5 MB spillere:
Gruev, Stach, Tanaka, Ampadu og Longstaff...og snart Charles.
I forsvar har vi pt:
James, Bogle Bijol, Rodon, Bornouw og Gudmundsson.....og antagelig Muharemovic.
Spisser: DCL og Nmecha.
Keepere: Perri og Cairns

Vi ser jo hvor på banen det er tynt, håper Trafford og en god spiss nå er fokuset.

peacock

"Wilson er vel tenkt som 10`er?"

Nja....Spiller vi med en 10'er da?
Tipper han starter som høyre-innoverkant.

PS: Vi har ikke solgt Piroe.

ar9

Quote from: Gordon McUseless on Today at 10:37:14
Quote from: Kato on Today at 10:24:36

Wow.

Ja, om han har fart er det store søksmålet. 40k for en spiller som ble funnet for lett for Juve for kort tid siden. Holder på applausen en stund til.

I det miste kanskje en like4like erstatning men muligens noe mer potensial? Og ett salg av en egenavlet spiller som kanskje gir oss noe mer handlingsrom ift pengeregelverket.

Muligens