Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 30. Foran sommervinduet 2026

Started by Asbjørn, February 10, 2026, 15:55:32

Previous topic - Next topic

Cerberos67, karaba, HåvardK, rd1, morten1966 and 40 Guests are viewing this topic.

NT

Quote from: Asbjørn on July 27, 2026, 15:07:25
Quote from: NT on July 27, 2026, 14:33:02Det er helt nydelig når de har t.o.m har identifisert flyet som det samme som henta Okafor.
https://x.com/search?q=trafford%20leeds&src=typed_query
Nå går vi inn i høysesongen for SillySeason. Småkrangel på nett om hvem som er " best" av Fabrizio, Plettenberg eller Ornstein og brikker faller på plass her og der.
Uansett scarry så lenge det ikke er klart med Trafford,og så mange klubber som jakter keepere

Må dessverre skuffe dere. 'D'-en på flyet indikerer at det er utenlandsk og har ikke lov å frakte passasjerer innenlands i UK-

Såpass trodde jeg dere visste  ;D

For f**k sake!
Have we learned nothing from earlier in this thread. Its a f**king D reg
Needs to be G for internal UK flights with passengers. How can everyone have forgotten so fast

...men det stemmer visst at Leeds brukte denne flytypen når Okafor ble hentet

Om ikke annet så lærer man mangt og meget her på forum og har for lengst konstatert at det holder skyhøyt kompetansenivå både fotballfaglig, økonomi, strategi og nå transportsektor !!!

Gordon McUseless

Quote from: Hawley on July 27, 2026, 11:12:17
Quote from: Gordon McUseless on July 27, 2026, 10:37:49Flere rapporter/rykter om at Trafford har flydd inn til Leeds i går kveld.......vi får se.
Når du flyr fra Manchester til Leeds, da er det alvor :D
Tenkte det samme 😁

Gordon McUseless

Quote from: NT on July 27, 2026, 15:42:44
Quote from: Asbjørn on July 27, 2026, 15:07:25
Quote from: NT on July 27, 2026, 14:33:02Det er helt nydelig når de har t.o.m har identifisert flyet som det samme som henta Okafor.
https://x.com/search?q=trafford%20leeds&src=typed_query
Nå går vi inn i høysesongen for SillySeason. Småkrangel på nett om hvem som er " best" av Fabrizio, Plettenberg eller Ornstein og brikker faller på plass her og der.
Uansett scarry så lenge det ikke er klart med Trafford,og så mange klubber som jakter keepere

Må dessverre skuffe dere. 'D'-en på flyet indikerer at det er utenlandsk og har ikke lov å frakte passasjerer innenlands i UK-

Såpass trodde jeg dere visste  ;D

For f**k sake!
Have we learned nothing from earlier in this thread. Its a f**king D reg
Needs to be G for internal UK flights with passengers. How can everyone have forgotten so fast

...men det stemmer visst at Leeds brukte denne flytypen når Okafor ble hentet

Om ikke annet så lærer man mangt og meget her på forum og har for lengst konstatert at det holder skyhøyt kompetansenivå både fotballfaglig, økonomi, strategi og nå transportsektor !!!
Ja dette var jo noe alle burde vite 😜

auren

Endelig litt «nytt». Ny spiller linket:

Graham Smyth
@GrahamSmyth
Leeds United's talks with Man City progressing for James Trafford. Still not there quite yet.

The private jet repositioning at LBA was nothing to do with Leeds, as most gathered.

Carlos Espi (Levante) is on the list of strikers they like but no bid/move imminent.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: auren on July 27, 2026, 16:44:33Carlos Espi (Levante) is on the list of strikers they like but no bid/move imminent.
Det sies at det er Villa som er den engelske klubben som er linket.

...men Munoz her linker (automatisk oversettelse):
🚨 Siste nytt.

💰 Akkurat nå er IPSWICH TOWN, HULL CITY og BOLONIA de tre klubbene som er innstilt på å betale LEVANTE klausulen på 25 millioner for CARLOS ESPÍ.

💭 Spissen grubler over hva som blir hans neste stopp.'
https://x.com/German_ml23/status/2081729996180103674?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

...å ta Joe Tiffany på alvor sliter eg med men her er mange detaljer:

Understand one of the sticking points for Trafford Is Leeds want Man City to have first refusal. So whatever a club bids Man City can match it etc. Man City want a set buy back clause, so the meet in the middle is Leeds paying a bit more upfront or future clauses.

One of them is Trafford starting in Euro 2028,but it's virtually all agreed due to Man City and Leeds having a good relationship (Finlay Gorman deals etc)

But its come from blow sniff so pinch of salt and all that jazz
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Gode gamle Joe Donnohue i FourFourTwo har ikke glemt Leeds:

Leeds United receive major boost in Julian Brandt transfer pursuit:

Leeds United could now run unopposed for the free transfer signing of Julian Brandt

https://www.fourfourtwo.com/transfer/leeds-united-receive-major-boost-in-julian-brandt-transfer-pursuit-report
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgi

David Ornstein på X!
Leeds United on verge of completing agreement with Manchester City to sign James Trafford. Deal for #MCFC goalkeeper worth £40m guaranteed fee plus bonuses - 23yo England international's transfer to #LUFC now in process of being finalised @TheAthleticFC
ALAW (saludos del pirata)

Barry

Romano bekrefter muntlig enighet mellom City og Leeds om Traffords overgang:
https://x.com/FabrizioRomano/status/2081814471723327786

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
🚨🟡🔵 Leeds United reach verbal agreement with Man City for club record deal to sign John Stones, here we go!

Club to club deal in place for £40m plus add-ons, long term deal offered to Trafford.

auren

Quote from: Barry on July 27, 2026, 20:53:52Romano bekrefter muntlig enighet mellom City og Leeds om Traffords overgang:

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
🚨🟡🔵 Leeds United reach verbal agreement with Man City for club record deal to sign John Stones, here we go!

Club to club deal in place for £40m plus add-ons, long term deal offered to Trafford.

Dessverre er det John Stones vi har kjøpt for 40 mill!  ;D  ;D

auren

Barry

Quote from: auren on July 27, 2026, 20:54:59
Quote from: Barry on July 27, 2026, 20:53:52Romano bekrefter muntlig enighet mellom City og Leeds om Traffords overgang:

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano

Dessverre er det John Stones vi har kjøpt for 40 mill!  ;D  ;D

auren

Du fikk ham til å rette:
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
1m
🚨🟡🔵 Leeds United reach verbal agreement with Man City for club record deal to sign John Trafford, here we go!

Killa

John Trafford?? Onkelen til James??😂😂
Rettelse, ny feil følger...

Barry

Quote from: Killa on July 27, 2026, 21:04:24John Trafford?? Onkelen til James??😂😂

Romano er neppe edru i kveld..

GaryMac

Quote from: Killa on July 27, 2026, 21:04:24John Trafford?? Onkelen til James??😂😂
Gammelonkelen.
Også kjent som Old ......  ::)

Killa

Quote from: GaryMac on July 27, 2026, 21:19:09
Gammelonkelen.

😆😆😆

GaryMac

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano

£40 mill for John Stones må være en av de dårligste free-transfer ever  ;D

GaryMac

Quote from: Killa on July 27, 2026, 21:21:54
Quote from: GaryMac on July 27, 2026, 21:19:09
Gammelonkelen.

😆😆😆
Når jeg tenker meg om: Hadde vært gøy om vi hadde kjøpt Old Trafford for £40 mill. Så kunne vi jevnet det med jorden og solgt til en eiendomsutvikler  :)

auren

Dealen i boks i følge WoodyMOT på Waccoe og Plettenberg bifaller:

Florian Plettenberg
@Plettigoal

🚨💥 James Trafford to Leeds United - DONE DEAL ✔️

Full agreement with Manchester City, following the verbal agreement between Leeds/Trafford days ago. Medical expected this week.

Transfer fee: £40 million guaranteed, plus bonuses after @TheAthletic.

As revealed at the end of April, Trafford wanted to leave ManCity in order to play regular as No. 1. 23 y/o is now set to join Leeds.

auren

Kato

Quote from: auren on July 27, 2026, 22:07:07Dealen i boks i følge WoodyMOT på Waccoe og Plettenberg bifaller:

Florian Plettenberg
@Plettigoal

🚨💥 James Trafford to Leeds United - DONE DEAL ✔️

Full agreement with Manchester City, following the verbal agreement between Leeds/Trafford days ago. Medical expected this week.

Transfer fee: £40 million guaranteed, plus bonuses after @TheAthletic.

As revealed at the end of April, Trafford wanted to leave ManCity in order to play regular as No. 1. 23 y/o is now set to join Leeds.

auren

Har ønsket James Trafford i årevis. Tør ikke slippe jubelen løs før hjemmesiden er der.

Asbjørn

Woody veldig fornøyd nå (med Trafford i boks).
Han delte til og med litt mer (utallige spør ham hele tiden når han dukker opp):
- a few simmering away (noen småkoker bort som google sier det... eller er det mer positiv betydning at de ligger og småkoker og snart er klar???)

En annen 'mindre' ITK'er, Hairy Crackling, nevnte en som har dukket opp på ryktebørsen siste dagene:
Carlos Espi one to watch.

Hvorpå Woody fulgte opp:
Did hear that one earlier, not from a normal source though
Tell me  Tell me

Dylan

rd1

Trafford med potensial å bli den beste keeperen siden Martyn??
"Who needs Cantona??"

peacock

Jeg må innrømme at jeg synes dette er mye penger for en keeper. Spesielt siden vi brukte en del på Perri for et år siden. Jeg trodde faktisk han skulle få flere sjanser. Men, antar at Farke og trenerteamet som ser ham daglig har konkludert med at han ikke holder mål.

Dylan

Quote from: peacock on Today at 07:53:32Jeg må innrømme at jeg synes dette er mye penger for en keeper. Spesielt siden vi brukte en del på Perri for et år siden. Jeg trodde faktisk han skulle få flere sjanser. Men, antar at Farke og trenerteamet som ser ham daglig har konkludert med at han ikke holder mål.
Enig i at det er mye penger ja. Trøster meg litt med at noen betalte vel 130 mill pund for en spiller fra Nottingham som skal prøve å få spille på en overbefolket midtbane; det er mye penger!!
Satser på at vi har kjøpt en matchvinner.

Allanclarke

Quote from: Dylan on Today at 08:10:17
Quote from: peacock on Today at 07:53:32Jeg må innrømme at jeg synes dette er mye penger for en keeper. Spesielt siden vi brukte en del på Perri for et år siden. Jeg trodde faktisk han skulle få flere sjanser. Men, antar at Farke og trenerteamet som ser ham daglig har konkludert med at han ikke holder mål.
Enig i at det er mye penger ja. Trøster meg litt med at noen betalte vel 130 mill pund for en spiller fra Nottingham som skal prøve å få spille på en overbefolket midtbane; det er mye penger!!

Kvalitet koster, sånn er det bare. For en monstersignering dette blir hvis den går gjennom 🤞🤞

Hawley

Quote from: Allanclarke on Today at 08:28:15
Quote from: Dylan on Today at 08:10:17

Kvalitet koster, sånn er det bare. For en monstersignering dette blir hvis den går gjennom 🤞🤞
En god keeper kan bety 10 poeng, da hadde vi vel vært i nærheten av e-cupspill i fjor. Nå skal det vel også sies at Darlow hadde en strålende sesong i fjor og bidro til poeng, Perri gjorde dessverre det motsatte, sammen med Gudmundsson

Kato

20 kamper var nok til å se at Perri ikke var i nærheten. Ingen tro på at han plutselig skulle bli så mye bedre. Det er signeringer som James Trafford som løfter denne klubben inn i Europa.

Cerberos67

Quote from: Asbjørn on July 27, 2026, 22:28:18Woody veldig fornøyd nå (med Trafford i boks).
Han delte til og med litt mer (utallige spør ham hele tiden når han dukker opp):
- a few simmering away (noen småkoker bort som google sier det... eller er det mer positiv betydning at de ligger og småkoker og snart er klar???)

En annen 'mindre' ITK'er, Hairy Crackling, nevnte en som har dukket opp på ryktebørsen siste dagene:
Carlos Espi one to watch.

Hvorpå Woody fulgte opp:
Did hear that one earlier, not from a normal source though

"Simmering away" ville jeg oversatt til "ligger og putrer". Ikke noe negativt ladet overhodet, har bare ikke kokt over ennå. (tatt helt av)

Asbjørn

Flere sammenligner med at Everton betalte £30m for Pickford i 2017, noe som vel skulle tilsvare det vi betaler nå. Dette har Everton fått igjen mange ganger der han nesten egenhendig har reddet plassen deres i PL, heter det.

Men klart det er gambling involvert i så store summer...
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Det er også irriterende å tenke på at City kjøpte for €30M og selger for £40M etter en hel sesong på benken. Om noe burde han gått billigere.

auren

Quote from: TK20 on Today at 09:43:03

Det er også irriterende å tenke på at City kjøpte for €30M og selger for £40M etter en hel sesong på benken. Om noe burde han gått billigere.

De aktiverte visst en tilbakekjøpsklausul som var på 30 millioner euro. Trafford er et City-produkt og han ble solgt til Burnley. Så kom han tilbake på denne klausulen.

Men er i utgangspunktet enig i at prisen er ganske vill. Jeg tror den hadde vært en del rimeligere dersom vi hadde sagt OK til tilbakekjøpsklausul. Men det er sjeldent en god idé. England's number 1 om en sesong eller to.

auren