Kamp vs Aston Villa @Villa Park lørdag 21.2.26 kl 16 på Viasport

Started by Asbjørn, February 17, 2026, 22:25:49

Previous topic - Next topic

Lucas the Kop Cat, brenaldo, Cherry and 11 Guests are viewing this topic.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Lucas the Kop Cat on Today at 17:14:25Hvorfor får ikke Ampadu frispark i sammenstøtet med Mings?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Samme der for Rodon.

Gordon McUseless

Det er herfra og utover vi ofte mister grepet. Håper vi får inn noen friske føtter for å svare på alle byttene til Villa

Milou

Quote from: Hallgeir * on Today at 17:16:45Stort sett bare Villa med ballen så langt i omgangen.
Ja, men dei skaper lite. Vi bør imidlertid klare å utnytte overgangene betre.

Lucas the Kop Cat

Quote from: asbfjell on Today at 16:57:19
Quote from: kilgallon on Today at 16:40:30Michael Oliver er totalt blind for alt det trøyetrekkeri som Villa spillerne driver med >:(

Oliver har tidligere blitt beskyldt for å ofte dømme mot Villa. Kan nesten se som at han har bestemt seg for å korrigere det inntrykket i dag...
Nå blåser han nokså konsekvent Villas vei, også når våre er først på ballen.

Cherry

Quote from: Gordon McUseless on Today at 17:25:16Det er herfra og utover vi ofte mister grepet. Håper vi får inn noen friske føtter for å svare på alle byttene til Villa

Det er helt korrekt!
Evnen til å endre kampbildet med bytter nå kan være helt avgjørende.
Spent på Farke nå

Gordon McUseless

Kato

Må han våkne på benk og gjøre noe. Få av Gruev.

Borge

Borge

Lucas the Kop Cat

25 min lidelse igjen

asbfjell

Får gjenta meg sjøl:
Her finnes det muligheter og rom for overganger, men da må vi ha inn friske og hurtige føtter. Ta ut Aaronson og sett inn James.

Myhre10

Quote from: Cherry on Today at 17:27:20
Quote from: Gordon McUseless on Today at 17:25:16Det er herfra og utover vi ofte mister grepet. Håper vi får inn noen friske føtter for å svare på alle byttene til Villa

Det er helt korrekt!
Evnen til å endre kampbildet med bytter nå kan være helt avgjørende.
Spent på Farke nå

Så lenge Villa ligger under så skal det mye til for at kampbilde blir endret noe særlig, de vil uansett presse på for en utligning 🤔

Kato

Vi må løse problemet rundt Gruev på venstre indreløper.

Myhre10

stian

Vil gjerne ha inn Bornauw for Bogle nå, med Justin ut på backen. Det pumpes mye inn i boks

Lucas the Kop Cat

Lucas the Kop Cat

Burde igjen være fornøyd med ett poeng men synd når vi holdt unna så lenge at ikke det ble 3.

Myhre10

Ferdig, god kamp borte mot nok et topplag, vi nekter å tape 👏👍

Gordon McUseless

Nok en gang mister vi en 3 poenger i sluttminuttene. Isolert sett et godt resultat, men dette var surt....igjen.

Kato

Syns det gjøres for lite fra benk som vanlig. Farke evner ikke å endre kampbildet siste 20 min. Nok en gang. Da kaster vi bort to poeng. Svakt Farke. Denne burde vi vunnet.

Russel_Doig

auren

Slutt. 1-1. Bittert å tape 2 poeng like før slutt, men et imponerende poeng som alle hadde tatt på forhånd. 5 poeng mot Forest, Chelsea og Villa er strålende! Nå skal City passe seg!!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Og igjen enda en spiller som scorer sitt første mål for klubben sin. Skjer jo hver gang.

Myhre10

Quote from: Kato on Today at 17:58:09Syns det gjøres for lite fra benk som vanlig. Farke evner ikke å endre kampbildet siste 20 min. Nok en gang. Da kaster vi bort to poeng. Svakt Farke. Denne burde vi vunnet.

Tja, er jo nettopp de siste 20 det endrer seg når Leeds har mer ball og skaper et par sjanser

Lucas the Kop Cat

Litt dårlig av Nmecha å stå i offside på oppspillet på DCL på slutten. Ville hatt fri bane mot mål.

Bromancer

Knallsterkt poeng igjen, men nok en gang føles det til slutt som at vi mistet 2.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Myhre10 on Today at 18:00:51
Quote from: Kato on Today at 17:58:09Syns det gjøres for lite fra benk som vanlig. Farke evner ikke å endre kampbildet siste 20 min. Nok en gang. Da kaster vi bort to poeng. Svakt Farke. Denne burde vi vunnet.

Tja, er jo nettopp de siste 20 det endrer seg når Leeds har mer ball og skaper et par sjanser
Og vanskelig å se hvem som skulle gått ut

Asbjørn

Trøster meg med at dette poenget hadde eg tatt på forhånd.

Spent på West Ham nå, forventer vel at de vinner.
Men at Nottingham og Tottenham taper i morgen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

karaba

Sterkt bortepoeng er det jo, men føles likevel som 2p tapt når målet kommer så sent og er et rent flaksemål.
Nå får vi satse på at West Ham taper

Sent from my iPhone using Tapatalk