Kamp vs Crystal Palace @Selhurst Park søndag 15.mars kl. 15:00 på Vsport PL 2

Started by auren, March 10, 2026, 17:33:57

Previous topic - Next topic

jaho, Hawley, kjella, samadhi, Dylan (+ 1 Hidden) and 12 Guests are viewing this topic.

Blank_File

Fra det øyeblikket jeg så DCL skulle ta straffen så var jeg sikker på at dette ble kampens vendepunkt i negativ favør. Øynet et lite håp når ikke Bijol ble utvist, men lykken ble komplett da vi fikk gult nummer to for å roe situasjonen og dommer har glemt at det var nummer to. Det var en klassisk situasjon der det hadde blitt gult uansett bare for å forsøke å roe det ned. Helt enig med Kato. Nå går vi ned.

asbfjell

Tipper at Bogle komm inn for Bijol.
Justin tar venstre back, og vi spiller med en firer bak.

Lucas the Kop Cat

Quote from: asbfjell on Today at 16:06:28Tipper at Bogle komm inn for Bijol.
Justin tar venstre back, og vi spiller med en firer bak.
Bogle inn for Nmecha og Gruev for Aaronson. Blir defensivt.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Kato

Han sender Bijol utpå, i all vide verden er det som skjer på den benken.

auren

Jøss! Gruev og Bogle inn og vi tør fortsette med Bijol. Risky business Farke!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dylan

Quote from: Hawley on Today at 15:55:57Det er så talentløst å gjøre en sånn tackling på midtstreken når du har gult fra før. Må si jeg har fått nok av Gudmundsson. På en måte en god spiller, men gud bedre så mye rart han har gjort i år, og det går bare ikke på dette nivået.
En sånn takling, hva i all verden mener du med det? Det er jo 20 sånn taklinger i løpet av en kamp som ikke blir gult. Bra skuespill av Palace-spilleren, dommeren lar seg rive med.

Cannavaro

Syns det er "grisete" usportslig å se hvordan Canvot jubler som om det har vært scoring - etter utvisningen av Gudmundsson...sånn sett håper jeg karma biter han kraftig i rævva (les ; hadde vært digg med Leeds-seier)
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Quote from: Dylan on Today at 16:12:59
Quote from: Hawley on Today at 15:55:57Det er så talentløst å gjøre en sånn tackling på midtstreken når du har gult fra før. Må si jeg har fått nok av Gudmundsson. På en måte en god spiller, men gud bedre så mye rart han har gjort i år, og det går bare ikke på dette nivået.
En sånn takling, hva i all verden mener du med det? Det er jo 20 sånn taklinger i løpet av en kamp som ikke blir gult. Bra skuespill av Palace-spilleren, dommeren lar seg rive med.
Synes alle 50/50 situasjoner blåses til Palace sin fordel.

Fredhans

Quote from: Cannavaro on Today at 16:14:29Syns det er "grisete" usportslig å se hvordan Canvot jubler som om det har vært scoring - etter utvisningen av Gudmundsson...sånn sett håper jeg karma biter han kraftig i rævva (les ; hadde vært digg med Leeds-seier)

Helt enig og dette er profesjonelle fotballspillere som oppfører seg som små barn.

Cannavaro

enur

Selvsagt har Nottm Forest gått opp i ledelsen.

Edit: VAR - offside

Marching on together

Cannavaro

Blank_File

Quote from: Dylan on Today at 16:12:59
Det hadde blitt gult uansett hvem som takla der og hvordan det hadde skjedd pga det som hadde skjedd i forkant fordi dommeren trodde det ikke betydde noe og ville kompensere Palace. Jeg skriver som en gris. Er sinna.

Blank_File

Man ser jo hvorfor Bijol er på banen når du ser hvordan kampen utvikler seg. Det er likevel voldsomt risky.

Cannavaro

Vi ypper oss mer enn dette elendige Palace laget i 2.omgang...hittil ihvertfall....

Hawley

Kanskje vi skulle tatt oss råd til å ha James på banen. Kontringsspiller

Cannavaro

Nå rundt 70.min får Palace til litt etablert angreps spill, og kan trille ball på vår halvdel - Leeds blir mer slitne etterhvert. Sliter`n Longstaff må vel innpå etterhvert...

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Lucas the Kop Cat

Quote from: Hawley on Today at 16:35:00Kanskje vi skulle tatt oss råd til å ha James på banen. Kontringsspiller
Ja, nå blir vi så lave at det er en hel banehalvdel ledig å løpe på.

Cannavaro

Barba

Barba - MOT

Lucas the Kop Cat

Det der var gult på Brennan Johnsen!

Blank_File

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Redder av linjedommer, i denne omgang.

Blank_File

Det sprekker hvert øyeblikk nå. Dette kan ikke gå godt når vi aldri får utnyttet de få sjansene vi har. Nå brenner det. Virkelig.

Fredhans

Ja nå var de heldige, men tviler på om det kan holde inn🫣

Lucas the Kop Cat

Blir veldig ensom på topp, DCL

enur

Marching on together

Lucas the Kop Cat

Skal vi håpe på et under på overtid?