Kamp vs Tottenham @Tottenham H Stadium mandag 11.mai kl 21

Started by Asbjørn, May 07, 2026, 19:06:33

Previous topic - Next topic

viking, Eriksen55 and 34 Guests are viewing this topic.

Lucas the Kop Cat

Ser ut som Struijk kjenner på noe etter løpeturene

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hawley

Fredhans

Bare tidsspørsmål nå før vi ligger unner, og får bare håpe det holder omgangen ut😏

TK20

Gordon McUseless

Fredhans

Fredhans

Lucas the Kop Cat

DCL med for store sko.

auren

Pause. 0-0. Ganske så svak omgang av Leeds. Startet vel ikke så verst første 20-25 minuttene, men Tottenham tok godt over etterhvert. Savner Okafor. Lite offensivt spill fra Leeds, mye langt mot DCL. Spent på hva Farke gjør her om det fortsatt er 0-0 etter 60-65 minutter. Gnonto, Nmecha og Longstaff er vel tre stk som vurderes.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Quote from: auren on May 11, 2026, 21:52:13Pause. 0-0. Ganske så svak omgang av Leeds. Startet vel ikke så verst første 20-25 minuttene, men Tottenham tok godt over etterhvert. Savner Okafor. Lite offensivt spill fra Leeds, mye langt mot DCL. Spent på hva Farke gjør her om det fortsatt er 0-0 etter 60-65 minutter. Gnonto, Nmecha og Longstaff er vel tre stk som vurderes.

auren

De tre du nevner er vel de eneste som kan gjøre en forskjell.
Super Leeds since 1968

Hawley

Forferdelig omgang. Vi klarer jo ikke to trekk. Dette laget skriker etter spillere som kan frigjøre seg m ball og spille smart. Tanaka og Stach har vært elendige. Justin gjør så godt han kan. James er helt ute av posisjon og er ikke PL-spiller. De tre bak redder oss. Ellers null offensiv kraft

Asbjørn

Ønsker Longstaff inn, Gnonto også. Mange med skavanker hos oss. Trengs Lienou - det blir nok Bornauw i så fall... Nmecha kommer nok også inn.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lufc80

Nærmest scoring var vi med headingen til Rodon og en strålende redning helt på strek av tott-keeperen. Men Tottenham har vel alt i alt vært hakket bedre enn oss. Har tru på at vi løfter oss ett hakk i andre, men blir jevnt dette - marginer og tilfeldigheter kan avgjøre. Jeg vil gjerne ha tott ned - kom igjen, la oss bidra til det! MOT!

Joe Jordan

Det frisparket Spurs fikk når Darlow holdt ballen i mer enn 8 sekunder. Har det blitt blåst for slikt tidligere i sesongen? Kan ikke huske å ha sett.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kato

Vil ha Tanaka og James av, det blir spedt. Få inn Longstaff og Gnonto.

lufc80

Quote from: Joe Jordan on May 11, 2026, 21:57:18Det frisparket Spurs fikk når Darlow holdt ballen i mer enn 8 sekunder. Har det blitt blåst for slikt tidligere i sesongen? Kan ikke huske å ha sett.

Tenkte noe av det samme selv..

Joe Jordan

James blir for puslete. Hadde han hatt teknikk så hadde jeg forstått det.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Josch

Quote from: lufc80 on May 11, 2026, 22:02:32
Quote from: Joe Jordan on May 11, 2026, 21:57:18Det frisparket Spurs fikk når Darlow holdt ballen i mer enn 8 sekunder. Har det blitt blåst for slikt tidligere i sesongen? Kan ikke huske å ha sett.

Det er noen mektige krefter som vil beholde Tottenham i PL. Bare å følge med videre i kampen

Lucas the Kop Cat

Quote from: auren on May 11, 2026, 21:38:25Den kjente Struijk i hamstringen. Må fort ut med den frykter jeg...

auren
Begynner ihvertfall andre omgang

auren

Lykke til folkens! Tar gjerne 1 poeng her jeg... Men tipper hjemmelaget tar det.

MOT!

auren

auren

GaryMac

Quote from: auren on May 11, 2026, 22:07:24Det bør være rødt på Richarlison!

auren
Som det ble skrevet over her; noen mektige krefter....

auren

GaryMac

Quote from: Josch on May 11, 2026, 22:05:21

Det er noen mektige krefter som vil beholde Tottenham i PL. Bare å følge med videre i kampen

Så ikke ...
FAEN

Fredhans

Måtte jo komme og det blir ikke det siste, har jo ingenting å stille opp med..

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

auren
Og ikke en gang gult fikk han

GaryMac

Quote from: GaryMac on May 11, 2026, 22:12:21
Quote from: Josch on May 11, 2026, 22:05:21

Så ikke ...
FAEN

Skulle skrive at jeg så ikke situasjonen, men er ikke regelen at det skal gis corner, og dommeren skal vise nedtellingen de siste fem sekundene.

auren

Da må nok Struijk ut. Da er det bare til å bytte formasjon. 4-3-3. Få innpå Nmecha, Longstaff og Gnonto!

auren

HåvardK

auren
Selvsagt. Linjemannen står og ser rett på situasjonen. Elendig dømming.